Idee? Printen van reviews kan niet

Pagina: 1
Acties:

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Is het geen idee om een "print this article" button te maken, waarmee de reviews van T.Net beter uit te printen zijn. Ik print soms een artikeltje uit, omdat er zinnige dingen instaan, maar moet ze nu noodgedwongen overdwars uitprinten, omdat ze anders niet passen.

Bij sommige sites kan je op een knop(je) rammen, waarna een nieuw windows zich opent, waarin het artikel tevoorschijn komt in een "printer-friendly" opmaak.
Desnoods met een teskt/banner erboven: Dit artikel is te vinden op www.tweakers.net oid.

-edit-
Hiermee is ook het printen van 7 keer een volgende pagina (om het Abit KA7 verhaal te noemen) opgelost, gewoon de hele boel onderelkaar.

Groeten, Herman

• Gert
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 05-12-2025
"Ik print soms een artikeltje uit, omdat er zinnige dingen instaan"

In reviews op tweakers staan altijd zinnige dingen :P

Die print optie is idd een goed id. Alleen bij sommige site's (d8 bijv Sharky Extreme) is de printerversie per 1 blz. Dit is niet handig. Gewoon het hele artikel onderelkaar. Probje is natuurlijk wel dat je dan minder pageviews krijgt. Ik lees nl ook alleen maar de printversie. :)

Misschien kan je dat oplossen door er een paar bannertjes tussendoor te gooien ofzo.

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 22:20

PcDealer

HP ftw \o/

Wat dacht je van de tekst selecteren->printen->geselecteerde printen.

LinkedIn WoT Cash Converter