Er zou een pc moeten gemaakt worden die aan wolgende eisen voldoet :
*Ongelofelijk stabiel, zelfs onder voortdurende zware load.
*Moet niet overclockbaar zijn, is voor professioneel gebruik.
*Gaat gebruikt worden voor een studie product ontwikkeling (studie duurt 5 jaar), programma's ala 3DStudio Max 4 en AutoCAD gaan gebruikt worden (denk ik).
Ik dacht aan een Dell, omdat die dingen een puike service hebben, maar ze zijn nogal prijzig, en bieden geen AthlonXP aan wat mijn voorkeur geniet.
Als jullie van mening zijn dat een P IV hier op zijn plaats is, is dat natuurlijk een optie, maar een P IV vreet budget.
Ik had eigelijk iets à la
AMD Athlon XP 16-1700+
512 MB DDR SDRAM
2*40 GB Maxtor's in Raid 0
Een Ati Radeon 7500 (no games)
Dan nog wat standaard brol, een DVD speler; CDRW is niet nodig, die heeft hij al.
Ik dacht ook aan een mooie hoog kwaliteit 19" Eizo of Philips ?
Graag u opmerkingen... ik sta voor alles open
*Ongelofelijk stabiel, zelfs onder voortdurende zware load.
*Moet niet overclockbaar zijn, is voor professioneel gebruik.
*Gaat gebruikt worden voor een studie product ontwikkeling (studie duurt 5 jaar), programma's ala 3DStudio Max 4 en AutoCAD gaan gebruikt worden (denk ik).
Ik dacht aan een Dell, omdat die dingen een puike service hebben, maar ze zijn nogal prijzig, en bieden geen AthlonXP aan wat mijn voorkeur geniet.
Als jullie van mening zijn dat een P IV hier op zijn plaats is, is dat natuurlijk een optie, maar een P IV vreet budget.
Ik had eigelijk iets à la
AMD Athlon XP 16-1700+
512 MB DDR SDRAM
2*40 GB Maxtor's in Raid 0
Een Ati Radeon 7500 (no games)
Dan nog wat standaard brol, een DVD speler; CDRW is niet nodig, die heeft hij al.
Ik dacht ook aan een mooie hoog kwaliteit 19" Eizo of Philips ?
Graag u opmerkingen... ik sta voor alles open