Toon posts:

Toshiba laptop geefl alleen zwart/wit beeld tvout

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb de search gebruikt maar kon over een toshiba tvout niks vinden.

Ik heb het volgende probleem. Als ik de tvout op mijn philips tv aansluit, krijg ik alleen een te groot beeld en zwart wit en de dwarrelt.

Nu las ik tijdens de search dat je de tvout op pal moet zetten, maar hoe doe je dat dan? Ik gebruik windows XP.

Iemand een idee...

• rood
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-11-2022

rood

BLaH die BLaH

volgens mij moet je dat bij je videokaart opties kunnen instellen in je advanced tab bij de display properties, daar kun je ook aangeven wat voor tv eran hangt etc etc.
Weet dat bij acer laptops je een toetscode (FN+5) moet indrukken om je tv out te krijgen ..misschien een optie?

I used up all my sick days, so I'm calling in dead

Verwijderd

Topicstarter
Het vreemde is dat als ik windows xp opstart. Het perfect op de tv tevoorschijn komt (het lopende balkje). Maar zodra ik het windows scherm krijg is het over en wordt het slecht in z/w.

Help please..

Verwijderd

waarschijnlijk omdat de driver dit gedeelte dan initialiseerd, en van de standaard pal in een andere video mode schopt, het is naar mijn idee een driver probl.
Op maandag 17 december 2001 22:03 schreef FJ het volgende:
Het vreemde is dat als ik windows xp opstart. Het perfect op de tv tevoorschijn komt (het lopende balkje). Maar zodra ik het windows scherm krijg is het over en wordt het slecht in z/w.

Help please..

Verwijderd

Staat je videokaart op TV?
Probeer eens het derde externe kanaal (TY geloof ik). Ik heb thuis namelijk ook 2 externe aansluitingen op de TV en 3 externe kanalen op de TV. Dat 3e kanaal is bij mij het juiste (iets van TY geloof ik).
PC ook pas opstarten nadat ie is aangesloten.
TV is Aristona dus ook Philips!
Ik had ook z/w totdat ik dat 3e kanaal ontdekte!

Verwijderd

Topicstarter
Na een hele tijd proberen was ik er flauw van.
Ik heb de restore cd's gepakt van de Toshiba en alles opnieuw geinstalleerd (met windows ME). En ja hoor gelijk goed beeld. :?

Straks maar weer eens proberen met XP. Oja ik moest de resolutie wel terug brengen naar 640x420, ander was het beeld te groot op de tv. |:(

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-08 09:43

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Dat ding moet op zich 800x600 kunnen, maar dan wel effe op 16bits kleur zetten, da's het best...

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
--> VB
Pagina: 1