Toon posts:

Abit KT7A en Windows XP zwaar instabiel

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik dus gewoon bezig ben loopt hij vaak vast , als ik de Uplink demo speel doet ie het wel om de 5 minuten ...
Ik heb nu effe de extra USB poorten(die toch niet werken :r) en m'n Matrox uit het 6e PCI slot gezwierd en hij werkt al sneller , maar is dit nu het fantastische Abit waar ik van hoor ? Want dan ruil ik em wel snel in voor een Iwill KK266R ....

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06:44
Geen probleem hier, KT7A met R bios en Windows XP Pro

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Werkt hier ook als zonnetje

• bart1234
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-11-2014
IDtje: bios flashen naar laatste versie? Kijk wel even welke revisie je hebt, daar zit namelijk verschil in!! Heb een KT7A onder beheer die ook prima draait op XP icm een athlon 1.33ghz en van allerlei andere zut erin :)

Verwijderd

Topicstarter
Nieuwste BIOS zit er al in , het gaat nu wel , soms van die vage vertragingen , en Uplink crasht constant ...

• Zeepoog
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-07 13:55
Op maandag 17 december 2001 23:17 schreef real_raichu70 het volgende:
Nieuwste BIOS zit er al in , het gaat nu wel , soms van die vage vertragingen , en Uplink crasht constant ...
clock eerst 's terug zou ik zeggen, aan je sig te zien.. en probeer 'r 's ander geheugen in te zetten...
voeding zou ook prima pauper kunnen zijn.

Nostalgie is ook al niet meer wat het geweest is.

Verwijderd

Wat voor voeding heb je? Hoeveel watt?

Verwijderd

Topicstarter
Aopen 333 Watt , en ie draait op standard speed . Hopen dat zo snel mogelijk er terug Epox 8KTA3+Pro zijn dit kankerbord gaat eruit ...

• Zeepoog
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-07 13:55
mij heb je niet horen zeggen dat ik gecharmeerd ben van abit :)

Nostalgie is ook al niet meer wat het geweest is.

Verwijderd

Topicstarter
Yupz , f*c* Abit man , als ik geld had nam ik die Iwill KK266R . Is het de moeite om ervoor op te leggen denken jullie ?

Verwijderd

Ik heb het zelfde moederbord alleen een extra raid functie maar ik heb nergens last van. Wel ga ik binnenkort over naar een ander moederbord voor een nieuwe Athlon XP processor.

Verwijderd

Topicstarter
Awel hij is precies in orde na lang tweaken , en OC'en gaat goed , maar enkel met Multiplyer . Met de FSB gaat de REET controller over z'n nek en krijg ik datacorruptie ..

• Semetrix
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-08 15:39
Vreemd van die raid controller want die van mij werkt op 145mhz, misschien is het wel de harddisk.

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Dit topic is verplaatst van [forum=6] naar [forum=7] :).

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 19 december 2001 15:25 schreef Semetrix het volgende:
Vreemd van die raid controller want die van mij werkt op 145mhz, misschien is het wel de harddisk.
Die proc van je kan hoger hoor :)

Verwijderd

Ik heb hier een abit kt7a, en draai win XP pro.
Alle pci sloten zitten vol.
Het geheel draaid als een zonnetje.
Ik had wel eens last van een spontane herstart, maar dat lag aan de Nvidia drivers, die niet lekker samen schijnen te werken met de nieuwe 4 in 1 drivers.
Pagina: 1