Toon posts:

Tja ik wil niet WEER overnieuw beginnen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nou het hoort hier waarschijnlijk niet, maar ik moet het toch kwijt!!
IK heb normaal als NickName: Black-Lockx, nu kan ik in een keer sinds 29-4-2000 niet meer inloggen met die naam (password onjuist). OKAI ik dus meteen forget password geklikt en mijn email adres "pim@gsmguru.com" ingevuld, wat krijg ik hier te zien, dit email adres is al es geregistreerd. Nou dat is op mijn account "SubGold", maar dat is door iemand gedisabled, ik kan hier niks meer mee posten, dus ik een -=SubGold=- aagemaakt, maar deze begon ook al raar te doen. Nou toen heb ik maar een andere naam bedacht: Black-Lockx (hier was ik al geen junior-member mee, had 100post al gehad) en nu kan ik hier in een keer niet mee inloggen. Ik wil graag mijn "Black-Lockx" account terug. Weet iemand hoe, ik heb bij mijn "SubGold" account al proberen te wijzigen, maar dat MAG niet zeg maar. EN ALS EEN ADMIN DIT LEEST ZOU HIJ DAN HIER ACTIE VAN KUNNEN MAKEN, please gewoon mijn "SubGold" account een ander email adres geven; pimpo@crosswinds.net (of dat account deleten) EN MIJN "Black-Lockx" ACCOUNT WEER STARTEN GRAAG
IK HAD OOK AL GEMAILD!!!!!!

Nou BEDANKT

Pim

O ja met mijn "SubGold" werd ook al es mee geklooit, ik wil nu gewoon weer mijn "Black-Lockx" account terug, en wil niet weer JUNIOR MEMBER worden, hier had ik veel voor gedaan om daar af te komen

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 06-02 09:21
Hmm overleg dit even met één der admins. In ieder geval is duidelijk dat het steeds erger wordt met UBB. Het verkeerd langzamerhand steeds meer in de fase van demente bejaard :(

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

Topicstarter
Waar kan ik overleggen met de admin dan???

Verwijderd

troost je
ik ben ook het lul

Verwijderd

jullie zouden kunnen proberen te MAILEN!!
Wel eens van gehoord? NEE, dan moet je ICQ eens proberen, werkt ook! als je goed rondkijkt, dan zie je dat ook de admin's een ICQ# hebben, en als je ooit eens verder heb gekeken dan je neus lang is, zie je dat je zelfs vanaf deze page's een berichtje kan sturen

• SJR
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-02 13:58

SJR

Zozo, grote woorden van een Junior. ;)
Ik ben het een beetje met je eens maar we zitten hier natuurlijk wel in het 'Lieve Adjes' forum dus hier zouden dat soort dingen ook wel kunnen worden besproken.

Verwijderd

tja wat kan ik zeggen ?

Profile for petgun

Total Posts: 3

Verwijderd

Topicstarter
Als je goed leest, dan lees je dat ik al gemaild had, maar krijg niks meer te horen. En ICQ had ik ook al aan gedacht, maar dat doe ik straks wel es. Hier kan het ook

Verwijderd

Topicstarter
Wat ik het aller ergste vind, ik heb nog geen admin op mijn topic gezien...
Echt jammer, ....

• Arjen
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-01 08:52
Black-Lockx is weer vrij, je kan 'm dus weer opnieuw registreren.

Verwijderd

Topicstarter
Nou nu ben ik wel weer junior member
en dat wou ik dus niet

sh*t

Verwijderd

Topicstarter
Hoi Arjen

Je hebt net mijn Black-Lockx account weer vrijgegeven, maar nu is mijn vraag zou je mijn SubGold account (dus niet -=SubGold=-) kunnen deleten, want dat email adres is ook pim@gsmguru.com (aangezien die SubGold niet meer werkt, not allowed to speak), en dat wil ik nu weer gebruiken.

Greetz
Pim aka -=SubGold=- / Black-Lockx

Verwijderd

Werelds! :), je komt met een klacht in het juiste forum! (Lieve adjes!) en er blijven mensen komen met die onwijs domme opmerkingen zoals:

Ga dit met de admins besreken!
Regel het via ICQ!
etc. etc.

Begrijpen die mensen het nu echt niet, of proberen ze ook "leuk" mee te doen!

Dit is de juiste manier om met je klachtten te komen!!!

[ontopic]
Maak gewoon een nieuwe nick met er iets achter of ervoor (-=). Iedereen hier weet toch wie je bent! en de junior status heeft sinds het onzinforum toch geen betekenis meer!
[/ontopic]

Verwijderd

Okai ik heb em weer terug, helaas wel weer junior, maar ja dan maar daar mee leven
ik wil alleen mijn andere email adres gebruiken, helaas is dat nog steeds bezet op een gecanceled account

Verwijderd

Sjees ik was ook weer de lul dammit.. :(

Verwijderd

Moeten jullie raden waar die ^^'s vandaan komen in mijn nick :(

Passmailre zei dat me mail-adres onjuist was....

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19-02 14:54

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Hmm de passmailer gaf bij mij geen error JaapvR, dus ik denk dat je mail hebt...

Verwijderd

en wil niet weer JUNIOR MEMBER worden, hier had ik veel voor gedaan om daar af te komen
Hier hebben we het al vaker over gehad, WAT MAAKT HET UIT IN HEMELSNAAM, of je wel of geen member bent, zet mij maar op 'JUNIOR member', SEE IF I CARE...

Daar word je toch niets beter of minder van...dombo... :(
Pagina: 1