Toon posts:

Nederlands IDE voor PHP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo PHP enthausiastelingen,

ik vroeg mij of jullie het interessant zouden vinden als er een PHP
IDE in het Nederlands beschikbaar was, of zouden jullie sneller een Engelse versie van een IDE willen gebruiken?

Alle comentaar is welkom.

Groeten,
Derick

• flat
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
ik weet niet wat een IDE is, maar voor programmeren en scripten vind ik 't persoonlijker fijner om gewoon alles in 't engels te lezen, vooral omdat er dan niet van die vage vertalingen gebruikt hoeven te worden

"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman

Verwijderd

Ik gebruik alleen maar Engelstalige software en code enzo.
Zelfs commentaar schrijf ik in het engels, dus ik zou niet zo snel iets Nederlands gebruiken nee, dat wil ik echt niet om m'n computer hebben.

ps. IDE = Integrated Development Environment

• Wacky
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 10:27

Wacky

Dr. Lektroluv \o/

Volgens mij is het gewoon PHPed (of een andere PHP editor met syntax) in een nederlands jasje :X

Verwijderd

offtopic:
Ik denk dat de nuchterheid van de mensen hier voor nieuwkomelingen wel even wennen is :o

• Wacky
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 10:27

Wacky

Dr. Lektroluv \o/

Op maandag 17 december 2001 19:27 schreef Zef het volgende:
offtopic:
Ik denk dat de nuchterheid van de mensen hier voor nieuwkomelingen wel even wennen is :o
:?

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-08 10:19

D2k

pak gewoon ultraedit oid
syntax highlighting is het belangrijkste
de rest is niet boeiend

[search=php editor]

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Verwijderd

Ik zoek dus een editor die PRECIES op edit plus lijkt (geweldig) maar hij moet php files kunnen runnen door ze op een temp te plaatsen in de apache dir en te executen met php :P

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
wat denk je van PHP-IDE, Editor is een tijdje geleden overgenomen door Maguma, alwaar je een lite-versie van hun programmeeromgeving kunt downloaden. Enige waar ik me aan stoor is de dead keys, de ' en " dus. Als je normaal een spatie doet krijg je zo'n ding, maar als je in die editor een spatie erna doet krijg je alleen een spatie :( . Heb mn tobo maar weer op VS Normaal gezet, VS-Int zuigt met dit programma.
Pagina: 1