Hoe stuur ik beeld + geluid compu naar tv?

Pagina: 1
Acties:

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:57

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Topicstarter
ik heb mijn computer met DVD-speler in mijn slaapkamer staan, en mijn TV beneden. Nou ben ik op zoek naar een manier om die DVD's af te spelen op mijn TV.
Eén mogelijkheid is natuurlijk om gewoon kabels te trekken, maar die moeten dan vrij lang worden (kwaliteitsverlies?) en langs allerlei trappen en muren getrokken worden. Er bestaat ook zo'n apparaatje waarmee je video + audio radiografisch kan versturen. Ik zag hier vanochtend een ad van in de Spits: http://www.algevex.nl/P1_going.htm
Ik kan alleen niets vinden bij verschillende zoekmachines en sites van computer- of elektronicazaken waar die dingen te koop zijn (of iets wat er op lijkt) en wat ze kosten

Iemand enig idee?

• Maestro.mosjuh
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
ik geloof dat ze die dingen bij kijkshop verkopen....
kijk anders ff op hun site

At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.

• pablo_p
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-04 09:35
Kijk bv op de site van Marmitek:

http://www.marmitek.nl

GigaVideo 50 met infrarood retourkanaal 139,00 (adviesprijs). Op de site staan de dealers (en dat zijn er VEEL)

• Ferdo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-01 17:24

Ferdo

Dido Armstrong :9~

€139,- wel te verstaan! Zo'n 310 piek.

Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!

• MisterDon
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-05-2024

MisterDon

Prefers Audiotrak

Als je bang bent voor kwaliteitsverlies lijkt het me beter om kabels te trekken en die eventueel te versterken dan met die Marmitek an de slag te gaan.

• Ghost|IA
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 30-03 09:59
Die dingen bieden voor DVD geen kwaliteit, kun je VEEL beter naar de video gaan kijken.
Voor die 300,- zou ik gewoon een elcheapo DVD standalone spelertje halen (ok kost iets meer, maar wel veel beter)

Verwijderd

op mijn werk het ik ze moeten bandaleren (van die plastic bandjes eromheen doen) deze zijn van ELRO® (ik wil nu dus opslag ad) en waren geloof ik tot een rijkweidte (door muren heen tot 50 meter) dus dan moet je wel een hel groot huis hebben om kwaliteit te verliezen (ik kan ze geloof voor 150 piekjes (geen EURO'S weg met de euro)
inkoopprijs reken daar maar 5 tientjes bij op en dan heb je een leuk dingetje

• tbusquet
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02 23:14
Je moet je kabels wel erg langmaken om merkbaar verlies te krijgen.
Gebruik voor je videosignaal gewoon een coaxkabel, dan weet je zeker dat je goed zit. Maar een meter of 25/50 moet geen probleem worden.

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

Pagina: 1