Toon posts:

MSI 645 ultra

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bovenstaande moederbord heb ik dus net besteld. Zal er over een dag of 2 zijn samen met 512 MB DDR PC2700 en een P4 1,8 GIG.

Nu is mijn vraag of er mensen zijn die ervaring hebben met bovenstaand bord danwel combinatie, en of er issues zijn waar ik op moet letten als ik de PC in elkaar ga zetten?

alle suggesties zijn welkom

alvast bedankt

Mart

• multipasser
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-08 12:50

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

Op maandag 17 december 2001 17:42 schreef Martin het volgende:
Bovenstaande moederbord heb ik dus net besteld. Zal er over een dag of 2 zijn samen met 512 MB DDR PC2700 en een P4 1,8 GIG.

Nu is mijn vraag of er mensen zijn die ervaring hebben met bovenstaand bord danwel combinatie, en of er issues zijn waar ik op moet letten als ik de PC in elkaar ga zetten?

alle suggesties zijn welkom

alvast bedankt

Mart
Vast een mooi systeem. Mobo moet goed zijn. Alleen heb ik schrik dat hij weer niet compatible gaat zijn met de toekomstige P4's die op 533Mhz FSB gaan draaien. Intel lapt het elke keer aan onze laars. Deze keer zal niet anders zijn. PC2700 geheugen? Van kingmax? Prijs?

Mooi systeem verder.. Lekker stabiel iig.

slu

Een amiga 500 met 512 kb ram !

Verwijderd

Waar heb je de PC2700 DDR vandaan ben als een gek aan het zoeken en kan het maar niet vinden waar ie te bestellen is....

en waarom heb je eigelijk niet gewoon effe gewacht op de Asus p4s333 die zal toch wel ietje beter presteren en is veel beter voor je garantie ook... maar de msi 645 is ook een mooie mobo...

P.S. Lekker systeempje trouwens

Verwijderd

Topicstarter
Heb alles besteld hier in de UK. :) http://www.komplett.co.uk
Prijstechnisch valt het ook allemaal wel mee, en ze sturen het op waar je het heen wilt hebben. Voor mij dus wel iets makkelijker aangezien ik in engeland woon, maar ze sturen ook op naar de rest van europa, alleen zijn de kosten dan een stuk hoger. Ze hebben eigen merk PC2700, dus ik weet nog niet hoe het gaat. het is in ieder geval wel cas 2,5 en gegarandeerd PC2700. Volgens de specs van MSI kan het mobo ook 533 aan, maar tegen die tijd zien we wel weer :)

Als alles draait post ik wel ff wat testresultaten :)

/edit
en ik wacht al twee maanden op een sis645 bord, vond rambus toch net ff te prijzig en volgens alle testen is de sis zo goed als net zo snel
/edit