Toon posts:

benodigdheden voor opzetten eigen hosting provider

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Zoals het topicnaam al zegt, wat moet ik allemaal voor applicaties en apparatuur hebben, en waar kan ik dat krijgen. Kent er iemand een goede resource ofzo? Of iemand hiermee ervaring?

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:31

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Waarom wil je webhoster spelen als je niet weet wat voor apparatuur je moet hebben?

• creative8500
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-01 16:54

creative8500

freedom.

1: sponsors, veel sponsors (of een rijke pappa >:))
2: je ken toch zeker zelf wel uitvinden wat voor computer :?
3: vraag het bijv. aan NedStars
4: Google :)

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-04 20:21

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Ehm, de zoveelste persoon die in ene maar een Webhosting provider wil worden? Veel succes! Ahem!

Verwijderd

Zal wel voor school zijn...

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet wel wat ik ongeveer allemaal nodig heb, maar hth zou ik kunnen weten wat ik precies allemaal nodig heb, ik wil eigenlijk gewoon FF weten waar ik meer info kan vinden over dit soort dingen.

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:04
http://www.webhostingtalk.com

en kom maar terug als je je ingelezen hebt... ik meen dat ik ergens Advanced zag staan?

Verwijderd

ik wil graag president worden... :? komop joh,

1: er zijn al teveel hosters imho
2: je weet niet eens waar je het over hebt

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-05 15:27

jep

Kennis, hardware en veel geld :)

• jeffreystegeman
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-11-2002
Hahahaha

Als je geen kennis hebt van webhosting....doe het dan Niet.

dat is zonde van je geld en van ONZE tijd die wij in deze forums moeten steken om jou uit te leggen wat je moet hebben. lol :d

AMD Athlon XP 1800@1533 | Asus A7V333 raid | G-force TI4600 + Vivo| 60 Gb Maxtor hhd 7200 rpm | 3 X 256 PC2400 DDR ram | Coolermaster DP5-7H53F CPUcooler| 8 systeemkoelers 80 mm | 550 Watt voeding |32x12x40 LiteOn CD-ReWriter | A-Open CD-rom 52X

Verwijderd

Toevallig heb ik me ook onlangs beziggehouden met het opzetten
van webhosting faciliteiten voor een startende onderneming. (altans de technische kant van het plaatje)
Zoals al meer mensen hebben aangegeven is het inderdaad niet iets dat je in een namiddag doet...

Behalve het opzetten en beheer van het netwerk / serverpark
heb je ook te maken met bedrijfsvoering en administratie.
evt. ook marketing, als je accounts aan de man wilt brengen.
(gelukkig weinig concurentie in deze branche. ;) )

Het heeft bij ons (www.Sam met een zeer irri site.nl) wel een aantal maanden geduurd voor we de zaak op poten hadden.

Maar als je bereid bent om veel tijd en geld te investeren en je echt gelooft dat je er mee kunt verdienen is het wel heel leuk om te doen.

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-05 15:27

jep

Op maandag 17 december 2001 19:10 schreef ELdir het volgende:
Toevallig heb ik me ook onlangs beziggehouden met het opzetten
van webhosting faciliteiten voor een startende onderneming. (altans de technische kant van het plaatje)
Zoals al meer mensen hebben aangegeven is het inderdaad niet iets dat je in een namiddag doet...

Behalve het opzetten en beheer van het netwerk / serverpark
heb je ook te maken met bedrijfsvoering en administratie.
evt. ook marketing, als je accounts aan de man wilt brengen.
(gelukkig weinig concurentie in deze branche. ;) )

Het heeft bij ons (www.Sam met een zeer irri site.nl) wel een aantal maanden geduurd voor we de zaak op poten hadden.

Maar als je bereid bent om veel tijd en geld te investeren en je echt gelooft dat je er mee kunt verdienen is het wel heel leuk om te doen.
Is dat de marketing die je bedoelt :? ;)
Ik kan niets meer doen als ik op jullie website zit.. lekker handig ;)

Ik denk dat je alleen kunt beginnen als je weet wat is. Een webhosting tent groeit denk ik meer vanuit Linux/NT kennis die je hebt dan een idee om even snel veel geld te gaan verdienen. Dat kun je vergeten ;)

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:31

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Zoals het topicnaam al zegt, wat moet ik allemaal voor applicaties en apparatuur hebben, en waar kan ik dat krijgen. Kent er iemand een goede resource ofzo? Of iemand hiermee ervaring?
Watje allemaal nodig hebt om een hsoter te worden ?
- Poen, heel veel poen
- Een KVK en alle benodigde papiertjes
- Een eigen pand (kopen of huren)
- Poen, heel veel poen
- Weeten waar je de juise informatie vandaan haalt
- Kennis van zaken

Deze gaat op slot.
Je kunt een nieuwe opene als je voldoende kennis en informatie omtrent deze materie hebt.
Verder is het slotje ook nog uit voorzorg, want het heeft weer de potentie om alleen maar te flamen en te spammen.

Tijd voor een nieuwe sig..

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.