Toon posts:

DON'T PICK ON THE JUNIOR MEMBER!!

Pagina: 1
Acties:
  • 63 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben net begonnen met tweakeren en post graag een paar txten. Maar nou schijnen er van die ventjes te zijn die je dan niet serieus noemen (moet je ook niet doen bij AL mijn postings) of die je gaan afzeiken omdat je junior member bent.

Dat zijn meestal ventjes die niets te melden hebben, en dus maar ff off-topic (on-topic hebben ze niets te melden) een junior member gaan afzeiken.

Die gaan dan lopen zeuren (voorral op mij omdat ik veel post I BECOMMING AN TWEAKJUNKIE) dat je het alleen maar doet om de 100 te halen.

BULLSHIT dus. Posten is leuk, voorral als je er andere mee kan helpen. Ook onzinnige topics zijn leuk. Al krijg je er maar 1 reactie op, toch leuk om te weten dat je topic door iemand gelezen is. En dat je na een tijdje geen junior bent zal me aan me reet roesten. Lekker belangrijk.

zo dat moest ik ff kwijt. (en nee dit is niet een topic om er weer EENTJE bij te krijgen)

Verwijderd

misschien zou dat "junior member" naast de datum gewoon helemaal wegmoeten en alleen in het profiel zichtbaar zijn.

Vroeger was 't nog erger toen er ook het aan tal postings bij stond :(

Dit soort gezeik zie je trouwens veel terug op andere forum's :(

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Het gaat dus hierover.

Raftor: Het ging mij helemaal niet over dat jij nog junior member bent, maar om het feit dat je pas 2 dagen geregistreerd bent. De post van PcDealer voegt niet echt wat toe aan het topic, maar jij bent met 2 dagen m.i. niet de persoon om daar op zo'n manier op te reageren.

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 06-02 09:21
Ik ben het ermee eens. Sommige nieuwe bezoekers proberen zoveel mogelijk reacties te zetten om maar member te worden. De echte hardcorejongens weten gewoon wel wie iets zinnigs te melden heeft en wie niet.

Misschien moeten die statussen gewoon afgeschaft worden, ik hecht er sowieso weinig waarde aan.

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

- never mind -

• FaceMan
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 04-02 22:20
Junior-member, wat zegt dat nou, ik had 400 postings, opeens whoops foetsie user profile, en dat maakt mij nu ook weer junior-member ??!! :)

Verwijderd

Topicstarter
maar jij bent met 2 dagen m.i. niet de persoon om daar op zo'n manier op te reageren.
Dat bepaal ik nog altijd zelf wel!!!! :( :(

• Chaos
  • Niet online
Prima, en dan bepaal ik zelf wel hoe ik op jouw reactie reageer.

Sluiten maar

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22-02 18:45
Wat een gelul de hele tijd hier in Lieve Adjes...

Verwijderd

Topicstarter
Prima, en dan bepaal ik zelf wel hoe ik op jouw reactie reageer.
reageren op een post :)

vertellen wat iemand wel of niet mag doen :(

• Chaos
  • Niet online
Dit wordt een zinloze discussie, waar ik niet verder op in ga.

• blimmel
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

blimmel

Matched: TeamBVD

het begint hier een beetje op Tweakers over tweakers onzin forum te lijken...
zucht....
(ik doe er zelf ook aan mee... dat weet ik wel)

Join TeamBVD!

Verwijderd

Topicstarter
Dit wordt een zinloze discussie, waar ik niet verder op in ga.
Wat is dit dan :+ :+

Het zijn dus mensen zoals chaos waar deze topic over gaat!!!

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 21-02 19:09

Daniel

Kapitein NCC-1701
Chaos: wat is dat nou weer voor bullshit? Mag je pas ergens op reageren als je x dagen op dit forum rondhangt??
Als nieuweling mag je niks zeggen tegen de mensen die hier al langer rondhangen??

Godzijdank maak jij hier de dienst niet uit... :(

Overigens ben ik voor het volledig afschaffen van welke status dan ook. Het is een hele tijd goed gegaan maar nu begint het gezeik alweer :(

• Chaos
  • Niet online
De teksten van mij die hier nu aangehaald worden zijn totaal uit hun context gerukt, waardoor er ineens dingen gesuggereerd worden die ik er nooit mee bedoeld heb.

Wat er gebeurd is is het volgende:

PcDealer postte:
Jammer...
Nog steeds zo?
Waarop Raftor reageerde met:
post dan niets!! :(
Ik vind het nogal ver gaan voor iemand die pas 2 dagen geregistreerd is om uit te maken dat anderen bepaalde dingen niet moeten posten. En zoals hierboven te lezen valt is Raftor dat nog met mij eens ook.

Verder ben ik ook voorstander van het afschaffen van die 'status' van junior member. Maar dat is helemaal niet waar deze discussie om begonnen is.

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 22:20

PcDealer

HP ftw \o/

Aangezien mijn naam wordt genoemd, voel ik me genoodzaakt even te reageren.

Ten eerste:
[quote]De post van PcDealer voegt niet echt wat toe aan het topic[quote]
De eerste zin was sarcastisch bedoelt maar ook gemeend (paradoxaal, he?)
De tweede zin was een serieuze vraag. Ik bedoel, is het voorval een keer gebeurt?->Niets aan de hand. Gebeurt het vaker"->Dan heb je wel een probleem.

Ten tweede:
Hier komt de reactie van Raphtor:
post dan niets!!
Ik ben het dan met Chaos eens dat je mij niet zo hoeft af te blaffen en ZEKER niet als duidelijke newbie poster op dit forum.
om daar op zo'n manier op te reageren.
Ik heb niks tegen Junior Member/newbies of dergelijke. Dat is iedereen in zijn leven op de een of andere manier.
Het gaat er mij om dat ik je probeer te helpen, dat ik dus de juiste vragen stel om er achter te komen wat er PRECIES aan de hand is, daar je zelf heel vaag bent.

Dank u voor uw tijd.
:p

LinkedIn WoT Cash Converter

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.