Zelfde prijs: GF2Ti/32MB RAM of GF2Pro/64MB RAM ?

Pagina: 1
Acties:

• MBMarduk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Nou ja, respectievelijk 315,- (Asus) en 318,- (merk vergeten) gulden...
Maar ik zit met het probleempje dat ik niet precies weet hoeveel sneller 2x zoveel RAM een kaartje maakt.

Bij THG zie je dat de Ti qua snelheid nagenoeg precies tussen de PRO en ULTRA in zit.
Na met Google te hebben gezocht weet ik nogsteeds alleen dat er meer textures en polygonen in het RAM past...maar wat voor effect zal het nou hebben?

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Op maandag 17 december 2001 17:22 schreef MBMarduk het volgende:
maar wat voor effect zal het nou hebben?
is afhankelijk van de resoluties waarin je speelt en je processor natuurlijk in lage resoluties of bij een trage cpu heeft het weinig nut. Persoonlijk zou ik voor de 64 mb pro gaan want een ti 200 is met 64 mb weinig sneller dan de pro 64 mb en een nu de ti met 32 mb vs de pro 64 mb die ook nog eens een asus is ..

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

• MBMarduk
  • Niet online
Right...nou, ik weet niet wat voor res. ik zal gebruiken met gamen.
Nou ja, gamen... het nieuwste wat ik ooit heb gespeeld is Quake2 toen 'ie uitkwam :) en dat was @ 800x600, wat ik al oke vond.

Ik heb nu nog steeds een S3 ViRGE uit begin 1997 en een 17" monitor en gebruik altijd 1024x768 voor de desktop.

Hoge FPS verdient mijn voorkeur boven hoge resoluties.

• MBMarduk
  • Niet online
Anyone else care to comment? :?

• Masterdam
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-08 20:02

Masterdam

aka [K40$]R0gu3

Je moet iig ff kijken of 't geheugen wel op 400Mhz geclockt is, ik vertrouwe GF2Ti's en GF2Pro's met 32MB VRAM niet om een of andere reden... Zal wel komen omdat al die merkken die hun pro's als GTS clockten ook een GF2Pro 32MB uitbrachten ofzo...

Specs