Toon posts:

Banierhendel [?!] HP 720C fout

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg [weer opeens!] een foutmelding met het printen dat de banierhendel [blijkt een soort schuifje te zijn] niet goed staat afgesteld en dat ik normaal papier moet selecteren. Maar dat heb ik dus!

En het lampje bij die hendel brandde vroeger wel, maar nu niet meer.

Testpagina afdrukken kan wel weer en printercommunicatie is ook goed...

Misschien een printerexpert hier?

• Frankie02
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 31-08-2025
Je moet als je geen banniers gebruikt, aan de binnenkant het stekkertje (dat naar dat bannierhandeltje /-lampje) loopt losmaken. Dan ziet hij alleen nog maar normaal a4 papier.

Heb zelf ook dat probleem gehad en heb er dus praktijkervaring mee. Sinds ik dat stekkertje los heb, heeft hij nog geen enkele keer iets vreemds gedaan.

Verwijderd

Topicstarter
Fijn, een reactie! :)

Maar ik zie eigenlijk geen stekkertje... waar precies?

• Frankie02
Als je de printer voor je neus hebt staan, klep open, aan de linkerkant moet er een doorzichtig snoertje (flatcabeltje) lopen vanaf de bannierhendel /-lampje (gaat door het zijpaneeltje). Gewoon hieraan trekken. De kant van de flatcable die de printer ingaat, schiet dan los en geeft dan geen signalen meer door aan de pc. Bannieren bestaat dan niet meer volgens de printer.

Werkt prima. Bannieren printen deed ik toch al niet en was ik ook niet van plan. Ik kan altijd nog de printer in zijn geheel openmaken en de kabel weer op zijn plaats duwen als het ooit nog eens nodig is.

Verwijderd

Topicstarter
Het was een beetje donker bij mijn printer... :)

Maar het werkt dus! Bedankt!!

Ik wist trouwens niet eens wat banieren was...

• Frankie02
Op maandag 17 december 2001 22:17 schreef onepunchmickey het volgende:
Het was een beetje donker bij mijn printer... :)

Maar het werkt dus! Bedankt!!

Ik wist trouwens niet eens wat banieren was...
Bannier=Kettingformulieren!!!
Graag gedaan.
Pagina: 1