Omdat hier ook moslims kunnen komen, die zich daar aan storen ?
kom op zeg uit respect voor moslims zeker, als we echt rekening houden met alle bevolkinggroepen moet je ook geen ontbloot bogenlijf laten zien, vinden zeer zwaar gelovigen ook niet leuk.
Misschien omdat er ook jeugdige tweakers hier rond lopen?
Jeugdige tweakers. gatverdamme het is hier toch geen eo forum, ik dacht juist dat hier de mensen rondliepen die het zo'n onzin vonden dat jeugdigen geen quake e.d. mogen spelen. Elke 11 jarige heeft wel eens een naakte vrouw op papier of op internet gezien. .
Misschien omdat dit forum daar helemaal niet over gaat?
GoT ok. maar wordt hier enkel over computers geluld?
De hele media is bezaaid met naakte vrouwen, van de fa en nivea reclames tot aan sex voor de buch het hele spectrum is ermee doordrenkt. Moet dit forum wat 1/1/2 jaar geleden toen ik hier wat vaker kwam nog bestond uit een paar honderd mensen die gewoon wat gezellig lulde over onder andere computers dan opeens tot een moraliserend multicultureel eo utopia verworden.
Niet dat ik iets heb tegen een multiculturele samenleving heb hoor. Maar als we er dermate grote hoeveelheid rekening moeten gaan houden kan ik ook wel gaan blaten over dat ik problemen heb met het feit dat de islam bepaalde zaken over het vrouwenlijk geslacht predikt die geenzins met mijn eigen normen en waarden die ik over het functioneren van vrouwen in onze samenleving koester.
Ik kan een moskee inlopen, een zeer streng 5 keer per dag biddende moslim kan een thread met vrouwenlijk naakt openen, beiden komen we binnen met de conclusie dat de inhoud niet strookt met onze beider overtuiging van wat goed is in het leven.
Waarom zou ik dan zwijgend weer de moskee uit moeten lopen, en die moslim mij belemmeren zeer mooie kunst(ja dat kan naaktfotografiee zijn)op een open forum te posten.
Maar goed als de heersende mening is; geen naakt. Tja wie ben ik dan