www.digireflex.nl
Verwijderd
joepieOp maandag 17 december 2001 17:15 schreef Graaf_slis het volgende:
Kijk op de site voor meer informatie:
http://www.aopencom.de/casecontest/ml/
dus als ze zouden moeten weten wat je er verder in hebt zitten en ik kom aan met mn AMD XP 1600+ ertje dan kan ik meteen oprotten
Verwijderd
amd staat er anders ook bijOp maandag 17 december 2001 18:22 schreef juanp het volgende:
sponsors intel
Intel.........Hoe krijgen ze die geil om A-Open te sponseren
Verwijderd
2e hands niet zie t.netOp maandag 17 december 2001 18:29 schreef freakyfrank het volgende:
Housing must be based on AOpen Housing.
grmbl.. die krengen zijn duur..
kga denk ik meedoen als ik morgen ook mijn blauwe ccfl ernaast geplant heb..
It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku
Verwijderd
[/edit]
18 jaar
[/edit]
Meneer AOpen heeft inspiratie nodig
Verwijderd
lolz die suffe zijn door de ideen heenOp maandag 17 december 2001 19:13 schreef phYzar het volgende:
.....Any design features created by contender may be used by AOpen for future products....
Meneer AOpen heeft inspiratie nodig
Misschien komen ze ooit nog wel eens met een overclockers case met extra airflow gaatjes ???Op maandag 17 december 2001 19:14 schreef t-1o0oo0o het volgende:
[..]
lolz die suffe zijn door de ideen heen
hehe in elk geval een up-to-date pctje dusMainboard, capable of running the latest Intel P4 or AMD Socket A CPU
The latest Intel P4 or AMD Socket A CPU
The latest in AOpen Nvidia Based graphics card
512 MB of memory
1 high capacity Harddisc drive
The fastest available AOpen DVD-ROM drive
The Fastest available AOpen CD writer
AOpen's latest in 5 channel audio, the AW540
Trip and Entry to Cebit 2002 for 1 day
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
maar tijdens de Cebit ben je je kast wel kwijt... (maar je krijgt een vrijkaartje voor 1 dag)Op maandag 17 december 2001 19:20 schreef BaRF het volgende:
wel coole prijzen
[..]
hehe in elk geval een up-to-date pctje dus
Verwijderd
Zijn kast is echt heel mooi gemod.
Verwijderd
En kijk gerust ff naar mijn case! Ik heb er mijn best op gedaan, er zijn mooiere maar ja.
Ja, die van A.P. Versteeg is echt vet gaaf mooi gewoon. Van zo'n kast kan de gemiddelde Tweaker alleen maar dromen!
Als ik klaar ben durf ik bijna tegen Tom Versteeg op... als het zo gaat als nu in mijn hoofd, wordt mijn case bijna net zo mooi...Op maandag 17 december 2001 19:38 schreef freezy17 het volgende:
Kicke, daar ga ik echt wel aan meedoen. Ik wil wel zo'n gave prijs hebben.
En kijk gerust ff naar mijn case! Ik heb er mijn best op gedaan, er zijn mooiere maar ja.
Ja, die van A.P. Versteeg is echt vet gaaf mooi gewoon. Van zo'n kast kan de gemiddelde Tweaker alleen maar dromen!
EDIT: Die mod die op de site in de titel staat is ook om te
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Verwijderd
die kast in de titel staat trouwens wel in spiegel beeldOp maandag 17 december 2001 21:34 schreef Demoniac het volgende:
[..]
Als ik klaar ben durf ik bijna tegen Tom Versteeg op... als het zo gaat als nu in mijn hoofd, wordt mijn case bijna net zo mooi...
EDIT: Die mod die op de site in de titel staat is ook om te, volgens mij hebbik die wel een op VH oid gezien...
Verwijderd
Verwijderd
Ga nl een aantal fans bestellen maar ben nog niet zeker van de afmetingen. Als dit 12cm fans zijn neem ik die.
een wereld zonder vrede.. raar?? kijk om je heen dan merkje dat het heel normaal is...
neeeh ik ben niet druk, jij bent gewoon te rustig !!
dual xeon 2.4, 1024 intern, gf3 ti200, maxtor 60 gb 7200 rpm en nog wat opvulling
lol
een wereld zonder vrede.. raar?? kijk om je heen dan merkje dat het heel normaal is...
neeeh ik ben niet druk, jij bent gewoon te rustig !!
dual xeon 2.4, 1024 intern, gf3 ti200, maxtor 60 gb 7200 rpm en nog wat opvulling
Verwijderd
dat had ik ook gelezen maar volgens mij is dat alleen voor de Cebit 2002Op woensdag 26 december 2001 22:07 schreef -GeHlGe-GoaT het volgende:
all parts must be replaceble with aopen ones.. lol gaan ze dus je hele pc strippen en overal Aopen onderdeeltjes in zetten............ laterrrrrrr
Die A open onderdelen mag je niet houden denk ik. dus kun je na die tijd weer je eigen onderdelen weer inbouwen.
Verwijderd
"Housing must be based on AOpen Housing"Op donderdag 27 december 2001 20:49 schreef schumache het volgende:
Ik weet nou al dat er iemand met een aopen kast gaat winnen. Ze zullen echt niet iemand met een gemodde inwin of chieftec kast laten winnen in een wedstrijd van AOPEN
LMD
Verwijderd
misschien een beetje offtopic en misschien ook wel een beetje domme vraag maar wat is de Cebit 2002??Op donderdag 27 december 2001 20:45 schreef zenixer het volgende:
[..]
dat had ik ook gelezen maar volgens mij is dat alleen voor de Cebit 2002
Die A open onderdelen mag je niet houden denk ik. dus kun je na die tijd weer je eigen onderdelen weer inbouwen.
Verwijderd
En jij mij maar aanbevelen die foto's op te sturen!Op woensdag 26 december 2001 22:07 schreef -GeHlGe-GoaT het volgende:
all parts must be replaceble with aopen ones.. lol gaan ze dus je hele pc strippen en overal Aopen onderdeeltjes in zetten............ laterrrrrrr
Verwijderd
En wat voor metallic kleur past het beste bij metallic blauw ?
Dit is hopelijk een grapje of niet?Op maandag 17 december 2001 18:36 schreef Nicap het volgende:
Er staan ook typefouten op die pagina. Er staat namelijk: "prices", dat moet toch anders zijn? Wat wel weet ik zo ff niet. Ik dacht:"prizes"
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Verwijderd

www.dronepilotennederland.nl
NEE DUS!!!Op maandag 17 december 2001 18:36 schreef Nicap het volgende:
Er staan ook typefouten op die pagina. Er staat namelijk: "prices", dat moet toch anders zijn? Wat wel weet ik zo ff niet. Ik dacht:"prizes"
om maar even in de typos/taalfouten te blijven:Op woensdag 26 december 2001 21:48 schreef weareborg het volgende:
wie een kast wil hebben om mee te doen: ik heb nog een hagel niewe aopen hq08 te koop
het is "Nagelnieuw" en "Hagelwit"... en niet Hagel niew(!)
zucht...
De Nederlandse taal krijgt weer een opdonder...
oude specs alu kassie We zijn op de wereld -om mekaar (4x)- te helpen nietwaar??-=-
Hey, waar ken ik die van?Op donderdag 27 december 2001 23:35 plaatste Hitpoint het volgende plaatje:
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
Verwijderd
kzou het niet wetenOp vrijdag 28 december 2001 00:04 schreef Demoniac het volgende:
[..]
Hey, waar ken ik die van?
Verwijderd
lezen is ook een kunstOp donderdag 27 december 2001 20:49 schreef schumache het volgende:
Ik weet nou al dat er iemand met een aopen kast gaat winnen. Ze zullen echt niet iemand met een gemodde inwin of chieftec kast laten winnen in een wedstrijd van AOPEN
Verwijderd
Kun je die pics ook hier ff posten?Op vrijdag 28 december 2001 14:24 schreef pinny het volgende:
ik heb trouwens ook al pics opgestuurd naar AOpen, voor de lol ff kijken of ik wat winlol
Verwijderd
ach, ik heb m'n case toch nog niet klaar, ondanks dat ik 18 ben
de mijne is alleen geverft, niet genoeg gemod denk ik dus
Zeikerd...Op zaterdag 29 december 2001 11:11 schreef MR_WAZOO het volgende:
mag dit dicht, dit stond al op de frontpage vn tweakers, dus beetje overbodig....
Waarom mag hier niet gewoon een discussie over zijn? Ik ben al zat nuttige/leuke posts tegengekomen in deze topic hoor...
Verwijderd
lol ja dat wist ik ook later pas...........Op donderdag 27 december 2001 22:45 schreef Celeron_clocker het volgende:
[..]
En jij mij maar aanbevelen die foto's op te sturen!Jij bent lekker paul, ik zal nog eens naar je luisteren.
Verwijderd
juistemOp zaterdag 29 december 2001 11:23 schreef Demoniac het volgende:
[..]
Zeikerd...
Waarom mag hier niet gewoon een discussie over zijn? Ik ben al zat nuttige/leuke posts tegengekomen in deze topic hoor...
thx
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
Verwijderd
JE KAN DAN GEDISKWALIFICEERD WORDEN.
HELAAS HET IS NIET ANDERS HET WORDT PAS OFFICIEEL BEKEND GEMAAKT IN CEBIT 2002.
Verwijderd
Ja of ook niet want ze geven ook een AMD XP weg, de link moet trouwens http://www.aopencom.de/casecontest/ml/default.htm zijn.Op maandag 17 december 2001 18:22 schreef juanp het volgende:
sponsors intel
dus als ze zouden moeten weten wat je er verder in hebt zitten en ik kom aan met mn AMD XP 1600+ ertje dan kan ik meteen oprotten
Er staat idd in het mailtje dat je de uitslag niet voor cebit mag vermelden, zoals hierboven met HOOFLETTERS geschreven staat. Ik weet dit omdat ik ook een mailtje heb gehad, verder zeg ik niks uiteraardOp donderdag 21 februari 2002 15:30 schreef Celeron_clocker het volgende:
[Edit by Phreak]: Bericht leeggedit in overleg met poster.
Plaatje van mijn case

Zie nu dat A.P. Versteeg dat met hoofdletters had gedaan, ik ga ervan uit dat hij het mailtje ook heeft gehad. Ik vind iig dat hij nog steeds de mooiste Aopen kast heeft die ik hier ooit heb gezien. Na Cebit 2002 weten we meer!!!
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
Verwijderd
Directory Listing DeniedOp maandag 17 december 2001 17:15 schreef Graaf_slis het volgende:
Kijk op de site voor meer informatie:
http://www.aopencom.de/casecontest/ml/
This Virtual Directory does not allow contents to be listed.
Deez doet et wel http://www.aopencom.de/casecontest/ml/default.htmOp vrijdag 22 februari 2002 22:52 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Directory Listing Denied
This Virtual Directory does not allow contents to be listed.
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Lol, ik had me mail nog niet gelezen.........Op donderdag 21 februari 2002 15:40 schreef TD-DMZ het volgende:
Wie heeft er gewonnen dan? Post ff de foto's van de eerste 10 ofzo? Of geen een link!
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel mensen er mee hebben gedaan!
Verwijderd
Wie o wie zijn de winnaars??? Ik ben heel benieuwd, jullie ook?
Die is volgens mij 2e........Op donderdag 07 maart 2002 14:56 schreef AMDude het volgende:
![]()
a.p.versteeg natuurlijk![]()
![]()
![]()
Waarop ik dat gebaseert heb is het volgende. Hij gaat naar cebit, maar met de auto. 1e prijs is geheel verzorgd. 2e is alleen een kaartje. Misschien is hij wel 3e of 4e maar gaat hij altijd naar cebit, dan is dit dus bullshit, maar ik denk dat hij 2e is geworden. Wie er eerste is is nog steeds de vraag.
Hmmmmmm, een gebruiker met bijna 3500 posts, en dan zoiets neerzetten zonder verdere reden???Op donderdag 07 maart 2002 14:57 schreef Destruction het volgende:
hoer bek houden met je kut spam!!!!!!1
Of je zit opeens zwaar aan de drugs/alcohol, of er is nog iets veel ergers met je aan de hand.
Hij was vergeten uit te loggen, denk ikOp donderdag 07 maart 2002 15:02 schreef TD-DMZ het volgende:
Hmmmmmm, een gebruiker met bijna 3500 posts, en dan zoiets neerzetten zonder verdere reden???
Of je zit opeens zwaar aan de drugs/alcohol, of er is nog iets veel ergers met je aan de hand.
Posts zijn iig verwijderd.
WooooooootOp donderdag 07 maart 2002 15:59 schreef a.p.versteeg het volgende:
Woensdag zullen we het weten wie,wat,waar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(Oja,ik ga niet met de auto)
Dan zeg ik niks meer!
ROFLOL, bedoel je dat iemand anders dit dus gepost heeft op zijn account, of dat hij 2 accounts heeft. 1 om te spammen en 1 voor serieus gebruik ofzo?Op donderdag 07 maart 2002 15:27 schreef Phreak het volgende:
[..]
Hij was vergeten uit te loggen, denk ik
Posts zijn iig verwijderd.
Verwijderd
Ga jij er ook heen.Op donderdag 07 maart 2002 16:03 schreef TD-DMZ het volgende:
[..]
Woooooooot
Dan zeg ik niks meer!
Verwijderd
Wachten tot aanstaande woensdag dan krijg je alles te horenOp donderdag 07 maart 2002 17:02 schreef RonnieB82 het volgende:
ik wil ut nu weten!
ok dan...Op donderdag 07 maart 2002 17:05 schreef a.p.versteeg het volgende:
[..]
Wachten tot aanstaande woensdag dan krijg je alles te horen
Misschien dat er nog wat te zien is van 13 maart
Verwijderd
Weet het wel zeker. Ik ben er 13 maartOp donderdag 07 maart 2002 17:10 schreef Smirnoff het volgende:
Ik ga 14 maart naar de Cebit, alles word betaald
Misschien dat er nog wat te zien is van 13 maart
Nope, geen tijd en geld.....Op donderdag 07 maart 2002 16:50 schreef a.p.versteeg het volgende:
[..]
Ga jij er ook heen.
kan ik deze eens even van dichtbij bewonderen
Verwijderd
HoezoOp vrijdag 08 maart 2002 17:13 schreef Smirnoff het volgende:
Maar hopen dat A.P Versteeg zijn kast er dan nog staat
kan ik deze eens even van dichtbij bewonderen
Verwijderd
Ik heb trouwens ook een prijs gewonnen in de casemodwedstrijd van Aopen, met mijn HX08 kast. Wel niet de hoofdprijs en ik heb ook geen Cebit kaartje/uitnodiging gekregen maar ja.
Voor mijn komende casemod ben ik bezig met Waterkoeling van de CPU, Chipset en Geforce met Dangerden koelblokken en een Black Ice II. En ik bouw er 3 x 80 mm en 3 x 120 mm Enermax in met een potmeter aan de voorzijde.
Ook komt er nog een grafisch en evt een character LCD bij en ik wil weer bezig gaan met wat verf!
Is ie al verkocht a.p.?
[dis mode]Op vrijdag 08 maart 2002 19:41 schreef freezy17 het volgende:
Ik heb trouwens ook een prijs gewonnen in de casemodwedstrijd van Aopen, met mijn HX08 kast. Wel niet de hoofdprijs en ik heb ook geen Cebit kaartje/uitnodiging gekregen maar ja.
Hmmmmm, dit mag toch niet??
Ik ga aopen mailen. Dan stijg ik misschien nog een plekkie
[/dis mode]
[ontopic]
Ik denk dat a.p. versteeg en hele goede kans maakt om te winnen. Ik zou iig niet weten wie het anders zou moeten zijn. Het zal dan geen persoon zijn die hier op het forum komt.........
[/ontopic]
Verwijderd
Het zou kunnen dat er iemand heeft gewonnen die nog nooit ergens zijn case heeft getoond, MAAAAAAAAR wat zou het toch leuk zijn als er iemand wint van het/ons TWEAKERS clubpie.Op vrijdag 08 maart 2002 22:47 schreef TD-DMZ het volgende:
[..]
[dis mode]
Hmmmmm, dit mag toch niet??
Ik ga aopen mailen. Dan stijg ik misschien nog een plekkie
[/dis mode]
[ontopic]
Ik denk dat a.p. versteeg en hele goede kans maakt om te winnen. Ik zou iig niet weten wie het anders zou moeten zijn. Het zal dan geen persoon zijn die hier op het forum komt.........
[/ontopic]
Verwijderd
Ik hoop voor je dat je je eigen naam hier ook mag posten dan!Op dinsdag 12 maart 2002 22:09 schreef a.p.versteeg het volgende:
Morgen weten we wie er in de prijzen is gevallen , en op welke plaats. Ik ben er morgen en zal morgen avond de uitslag posten.
Ik ga morgen iig op de site kijken van aopen.Op dinsdag 12 maart 2002 22:09 schreef a.p.versteeg het volgende:
Morgen weten we wie er in de prijzen is gevallen , en op welke plaats. Ik ben er morgen en zal morgen avond de uitslag posten.
Veel plezier morgen iig.
Dit topic is gesloten.
![]()