Nou het hoort hier waarschijnlijk niet, maar ik moet het toch kwijt!!
IK heb normaal als NickName: Black-Lockx, nu kan ik in een keer sinds 29-4-2000 niet meer inloggen met die naam (password onjuist). OKAI ik dus meteen forget password geklikt en mijn email adres "pim@gsmguru.com" ingevuld, wat krijg ik hier te zien, dit email adres is al es geregistreerd. Nou dat is op mijn account "SubGold", maar dat is door iemand gedisabled, ik kan hier niks meer mee posten, dus ik een -=SubGold=- aagemaakt, maar deze begon ook al raar te doen. Nou toen heb ik maar een andere naam bedacht: Black-Lockx (hier was ik al geen junior-member mee, had 100post al gehad) en nu kan ik hier in een keer niet mee inloggen. Ik wil graag mijn "Black-Lockx" account terug. Weet iemand hoe, ik heb bij mijn "SubGold" account al proberen te wijzigen, maar dat MAG niet zeg maar. EN ALS EEN ADMIN DIT LEEST ZOU HIJ DAN HIER ACTIE VAN KUNNEN MAKEN, please gewoon mijn "SubGold" account een ander email adres geven; pimpo@crosswinds.net (of dat account deleten) EN MIJN "Black-Lockx" ACCOUNT WEER STARTEN GRAAG
IK HAD OOK AL GEMAILD!!!!!!
Nou BEDANKT
Pim