"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Verwijderd
Golden Sun ga ik zekers halen, die lijkt me echt tof, heb het ook al best wel vaak op een emu gespeelt 
Maar of ik BoF gaat kopen weet ik nog niet, ff rommetje zoeken
Golden Sun wilde ik ook hebben daar kwam ik eigenliujk voor ff kijken wanneer de release datum NL was maar hij had wel wat anders voor me en viola Breath Of FireOp maandag 17 december 2001 16:49 schreef LaptopDude het volgende:
Golden Sun ga ik zekers halen, die lijkt me echt tof, heb het ook al best wel vaak op een emu gespeelt
Golden sun heb ik al en BoF komt met kerst. BoF2 koop ik niet omdat ik die al op de snes (emu) had uitgespeeld (als ik had geweten dat ie nog eens uit zou komen voor gba had ik dat natuurlijk nooit gedaan).
Verwijderd
VET ik zou bijna een gba gaan kopen als ik niet al al mijn geld aan mijn nieuwe pc had verspild
wacht even
pc..........gba........pc.....roelz
lol
wacht even
pc..........gba........pc.....roelz
lol
picz?
Het is net een flipperkast als ik mijn hoofd schud met die 2 hersencellen!!!!!
Is Golden Sun al uit hier?! 
"Could someone explain how I set my laserprinter to stun!?"
[topic=343357/1/25]Op dinsdag 18 december 2001 14:12 schreef Tosti het volgende:
...
Nee, Er is nog geen europeze versie. Heel veel spel winkels verkopen de usa versie. (www.dimensionplus.nl en www.nedgame.nl)Op dinsdag 18 december 2001 14:12 schreef Tosti het volgende:
Thx Gelijk Golden Sun ook even bestelt
Verwijderd
Ik had hem vrijdag al...(gekocht bij de FRS) 
Let op: zit een foutje in. Als je die vishoofd hebt en Ox moet redden, ga dan niet zoals mij lekker kloten, wapens kopen e.d. Maar copy je savegame ff als de (1e) boot is gezonken!
Bij mij is die Morteo (oid) nl. weg toen ik m'n GBA uitzetten en hem nog niet verslagen had. Kan nu weer helemaal opnieuw gaan
Let op: zit een foutje in. Als je die vishoofd hebt en Ox moet redden, ga dan niet zoals mij lekker kloten, wapens kopen e.d. Maar copy je savegame ff als de (1e) boot is gezonken!
Bij mij is die Morteo (oid) nl. weg toen ik m'n GBA uitzetten en hem nog niet verslagen had. Kan nu weer helemaal opnieuw gaan
de ROM was al een tijdje uit
maar tis niet echt mijn genre.. ben momenteel helemaal verslaafd aan advance wars, dies echt koel
is toch met die tankies enzo ?Op woensdag 19 december 2001 12:43 schreef devv05 het volgende:
de ROM was al een tijdje uitmaar tis niet echt mijn genre.. ben momenteel helemaal verslaafd aan advance wars, dies echt koel
...
Pagina: 1