Time Attacker met de Mazda 323F 2.5 V6 J-spec | PV output
niemand?
Nee, past niet (ook fysiek niet), daar zul je de P4B266 voor moeten hebben.
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Schroef anders de computer ff open. Of zoek een foto van dat type moederbord. Er zouden dan volgens mij vijf geheugenbanken zichtbaar moeten zijn. 
En niet meer zo snel schoppen, S.V.P.
Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!
DDR bankjes zijn te herkennen omdat ze iets breder/langer zijn dan standaard SDRAM bankjes (184 ipv 168 pins)Op maandag 17 december 2001 18:50 schreef Ferdo het volgende:
Schroef anders de computer ff open. Of zoek een foto van dat type moederbord. Er zouden dan volgens mij vijf geheugenbanken zichtbaar moeten zijn.
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
Ik heb even gekeken op de site van Asus: alleen ondersteuning voor SDRAM. Dus die DDR-RAM kun je wel schudden...
Edit: zie hier. Kuurtje van Sandra dus....
Edit: zie hier. Kuurtje van Sandra dus....
Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!
ja ik heb dus ff gekeken, 3 reepjes, waarvan 2 leeg...maar ik zag net al, 184 pins of 168 pins, ik weet genoeg
oja, een Asus P4B is een Asus P4B, als het de P4B266 was zei ik het wel
maare bedankt...
d8 ik ff de performance op te schroeven met vervanging van sdram door ddr. helaas dus, wordt dan ander mobo (bv p4b266)
(specs sys. p4 1700@1836, 256mb sdram dus, Geforce2 mx400 230@350 alles in fulltower kast, 2xfan:cpu+psu
)
oja, een Asus P4B is een Asus P4B, als het de P4B266 was zei ik het wel
maare bedankt...
d8 ik ff de performance op te schroeven met vervanging van sdram door ddr. helaas dus, wordt dan ander mobo (bv p4b266)
(specs sys. p4 1700@1836, 256mb sdram dus, Geforce2 mx400 230@350 alles in fulltower kast, 2xfan:cpu+psu
Pagina: 1