De vraag is vrij simpel: Is de DVD in de Pioneer NSDV88 regiovrij? Ik kan hier op de site van Pioneer niets over vinden... Wellicht dat iemand hier ervaring heeft??
Nee, pioneer DVD spelers worden niet regiovrij gemaakt. Geeneen A-merk trouwens.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Oke thnx... maar de meeste (waaronder volgens mij ook een hoop A-merken) DVD spelers bij, bv., de Mediamarkt regiovrij?? Of vergis ik mij in wat onder A-merk wordt verstaan?
Is het trouwens aan te raden om een regiovrije DVD speler te nemen?? Is er veel in de handel verkrijgbaar wat het vereist?
Is het trouwens aan te raden om een regiovrije DVD speler te nemen?? Is er veel in de handel verkrijgbaar wat het vereist?
Alleen buitenlandse films (lees:VS) zijn regio1 gecodeerd. Dus alleen als je Amerikaanse films wil gaan huren of kopen (zonder NL ondertiteling) is het nuttig. Als je gewoon DVDs in normale winkels in NL blijft kopen is er geen nut.
PS. ik wil nog even duidelijk maken dat A-merk dvdspelers niet regiovrij geproduceerd worden en soms wel regiovrij te maken zijn
.
PS. ik wil nog even duidelijk maken dat A-merk dvdspelers niet regiovrij geproduceerd worden en soms wel regiovrij te maken zijn
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp