Toon posts:

BarLoader in Flash

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik probeer nou al een tijdje een barloader te maken voor flash, maar het wil maar niet lukken. Moet ik mischien iets met javascript doen ofzo, en hoe/wat dan. als iemand dit even goed uit kan leggen zou ik dat wel tof vinden

Alvast bedankt.

Verwijderd

Op maandag 17 december 2001 16:21 schreef Traxxed het volgende:
Ik probeer nou al een tijdje een barloader te maken voor flash, maar het wil maar niet lukken. Moet ik mischien iets met javascript doen ofzo, en hoe/wat dan. als iemand dit even goed uit kan leggen zou ik dat wel tof vinden
Wat versta je onder een barloader? Een progressbar waarin met een gekleurd deel of een percentage wordt aangegeven hoeveel van je filmpje al is geladen? In ieder geval hoeft dat dan niet met Javascript.

Gewoon om de zoveel frames checken of een bepaalde scene geladen is, zo ja, update je progressbar met een kleurtje of een aantal pixels of verander je precentage. Sorry, dat ik het globaal zeg, zit nu niet thuis om de daadwerkelijke schermen voor me te krijgen in Flash... ;)

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Hoe goed is je engels..? ==> www.flashkit.com

Is je engels niet goed, dan ==> misschien www.flashplein.nl of http://flash.pagina.nl

EDIT: hier vind je een leuke preloader :)

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-03 16:20

Murphy

(2B||!2B)?

ik heb er ook eens 1 gemaakt: www.cool-loekie.com

Is dat wat je bedoelt :?

Verwijderd

Topicstarter
ok bedankt, aan de links heb ik wel wat. Hoop dat het werkt, want in de help van flash 5.0 staat ook al zoiets dergelijks maar dat werkte niet echt goed.

nogmaals bedankt!!!