dvd speler regiovrij?

Pagina: 1
Acties:

• efan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
heb net een folder binnengehad van de blokker hier en die hebben nu dus een aanbieding van een stand-alone DVD speler van het merk provision. hierbij koop je dus 6 DVDŽs en dan krijg je de DVD speler erbij :) hij speelt ook nog eens vanalles af (DVD,VCD,audio-CD en MP3) en is regiovrij. maar ik heb net in een andere post gelezen dat regiovrij bij sommige films problemen kan geven. als een film dus geen regio "ziet" dan zou de film het niet doen. weet iemand of deze regio handmatig is in te stellen...
ps ik plaats deze vraag dus hier omdat het personeel van blokker er nou niet echt verstand van heeft... hehe >:)

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:57

JvS

Ik heb hem zelf ook

Het helpt als je het merk en het type erbij zet.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• efan
  • Niet online
type staat in de advertentie niet vermeld ... en ook niet zichbaar op de afbeelding :( dus ik weet alleen dat het een provision is... mischien heb je daar wat aan?

• intert0y
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-03-2025
Je hebt regiovrije dvd's spelers die gewoon regio 0 zijn dit was vroeger voldoende alle 8 (ja 8!) regio's te kunnen afspelen. Toen kwamen ze met een betere check welke controleerde ofdat de speler wel ECHT op de af te spelen regio stond dus bijvoorbeeld 2.

Als je een goede regiovrije DVD-speler wil moet je deze dus op een regio kunnen zetten zeg maar. En dat dan eindeloos.

Kijk anders eens op www.dvd.nl misschien dat ze hier het antwoord weten op het forum ofzow.

deze linkjes kon ik vinden op www.dvd.nl misschien dat er interessante bij zitten.

http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?s=3b8b05db30495e2cd1f7d5acfbf35eb8&threadid=398&highlight=provision

http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?s=3b8b05db30495e2cd1f7d5acfbf35eb8&threadid=1077&highlight=provision

Overigens meerdere mensen melden dat het dezelfde dvd-speler is als een of andere LENCO DVD-speler.

ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:08

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Tis pcies die ik hier heb.. volgende regio's kun je instellen: allemaal, inclusief regiovrij, met de ab, zo vaak je wilt ;)

Foto's posten? Of linkies naar een site over deze dvd speler?

Ow, er is ook een uitgeklede versie, zonder decoder (5.1 geluid, heeft de mijne wel) die leest geen cdr's :) dus misschien is die niet zo handig :)

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – Kophi E18 - keuzestress door regeerakkoord, de checklist van links & meer!

• efan
  • Niet online
als je die link van de site wil posten dan zeer graag! allemaal bedankt voor deze snelle reactieŽs :)

P.S. over die "uigklede versie": hij kan ook mp3Žs afspelen dus het lijkt mij dat ie dan ook CDRŽs kan afspelen en dus ook die 5.1 geluid heeft :) toch???????

• NiGeLaToR

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

http://lenco02.cjb.net/

Als het dezelfde versie is waar ze het hier over hebben leest ie geen cdr, ondanks mp3 ondersteuning :P

Das dus de mijne, net als deze:

http://www.homecinemachoice.com/testbench/frame.html?http://www.homecinemachoice.com/testbench/DVDPlayers/Daewoo/DaewooDVD-868.shtml
http://www.homecinemachoice.com/testbench/DVDPlayers/Daewoo/DaewooDVD-868.jpg

Alleen die mic dingen heb ik niet. Poor audio waar ze het over hebben komt omdat je geluid bij audio en mp3 op 50% moet zetten, anders stuurd ie te hard uit.. en klinkt het krakerig, als je dat doet dan ist prima. Verder nog met geen enkele (moeilijke menu's/laagjes/features) dvd problemen gehad, en omdat mijn vriendin bij Blokker werkt (bijbaantje) kan ik bij problemen zo een nieuwe krijgen.

Maar tis die kleinere zeker? Volgens mij heeft die iig geen AC3 decoder .. kweet het neit eigenlijk, moet je even type zien uit te vinden.. :)

ps Wehkamp heeft 'mijnes' ook, dan heet ie Home Electronics. Hij is er bij Blokker voor < 400 geweest/ of is er nog. Dan heb je meteen een AC3 encoder er al in, dus ik heb met dat ding 5.1 geluid thuis (versterker ondersteunde het al).

Hier mijn relaas:
[topic=158853/1]

Oke, nog meer info:
Die van mij doet alle regio's, zoals je op die lenco site ziet. Hij doet van die speciale dvd's gewoon afspelen in de '0' modus, dus regiovrij.. vreemd genoeg kan deze dat dus wel.. die software beveiliging wordt genegeerd, want de film doet het prima.

Merken:
- Deawoo
- Lenco
- Provision
- Home Electronics
- e.d.

Problemen (die ik vond dan):
- Loopt soms vast, als je er een verkeerd gebrande cd in doet. In 1 geval bij het filiaal van mijn vriendin werden de lettertjes rood van kleur en deed ie nix meer verder.
- 1 van de 25 verkochte was DOA.
- Op die fora lees je nog wat rare dingen, maar als je vaker op t-net bent zie je dat dat niet bijzonder vreemd is :) Er gebeuren rare dingen zat :P
- En dat geluid, maar das niet echt een probleem, meer een instelling.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – Kophi E18 - keuzestress door regeerakkoord, de checklist van links & meer!

• NiGeLaToR

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Ik me best te doen, moet je wel reageren :+

Me kachel is stuk en ze kunnen em morgen pas maken, tis nu 15'C hier en het blijft dalen :(

• DroogKloot
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

*Schop*

Ik denk er ook over om het ding aan te schaffen, maar dan wil ik wel de technische specs weten... van de Pioneer/ Philips/Sony spelers weet je dat je *in principe* goed zit, bij Provision heb je dat dus (ahum) beduidend minder :)

Het enige wat ik tot nu toe te weten ben gekomen over de aanbieding van Blokker, is dat het gaat om type PRDVD500SG... dat heeft me alleen nog niet echt verder geholpen :(

Verwijderd

Ik hab hem gisteren gehaald, leest alles ook de meer exotische SVCD's geen shuffle op MP3 beeldkwaliteit is iets minder dan van Sony, Pioneer, Philips, enz.

• efan
  • Niet online
ik heb hem dus gehaald en hij is geweldig! post vanmiddag wel verdere info :) moet nu nl. naar school... :)

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-03 13:05
Op maandag 17 december 2001 15:52 schreef ido het volgende:
regiovrij. maar ik heb net in een andere post gelezen dat regiovrij bij sommige films problemen kan geven. als een film dus geen regio "ziet" dan zou de film het niet doen. weet iemand of deze regio handmatig is in te stellen...
ps ik plaats deze vraag dus hier omdat het personeel van blokker er nou niet echt verstand van heeft... hehe >:)
poep, er zijn veel XXX DVD's die geen regio hebben en doen het altijd goed. Ook bij normale films trouwens

no comment

• BYM
  • Laatst online: 31-01 14:50

BYM

In memoriam : De Gulden

Op donderdag 20 december 2001 09:20 schreef ido het volgende:
ik heb hem dus gehaald en hij is geweldig! post vanmiddag wel verdere info :) moet nu nl. naar school... :)
En nu, plaats je bevindingen aub!!!!!!!

Als ik een goeie signature zou weten, zou ik die hier neerzetten.

Pagina: 1