computer config opnemen in profile?

Pagina: 1
Acties:

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22-02 17:46
Hoi,

Ik wordt moe van die zuig-topics in het hardware gedeelte van het forum over: "wat voor een pc heeft de tweaker?"
Is het niet mogelijk om een stukje in de userprofile op te nemen waar de gebruiker dat (optioneel) dat in kan zetten? :) Kan men daar gaan kijken als men er zo geinteresseerd in is.
Ook als er een probleem met de hardware is, kan het handig zijn om even te kijken wat voor een config iemand heeft. Vaak staat er niet bij, wat er allemaal voor een componenten in de pc zitten. Op die manier kunnen de klachten over een bepaald stukkie hardware beter in verband worden gebracht met andere hardware.

• Moriaty
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-02 09:54
Hee biobak, ik vind dit een prima idee. En echte tweakers vinden het sowiso al kewl om met hun configuratie te pronken, dus... ;)

"640K ought to be enough for anybody." - Bill Gates, 1981

Verwijderd

Misschien kunnen we wel een apart forum maken voor al die onzin :9.

• mrknowitall
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-11-2022

mrknowitall

Hardware junkie

:) Ik zie eigenlijk niet in waarom er steeds zo agressief gereageerd moet worden op zo'n topic (er staat er weer één, met ech alleen maar klote reacties). Nieuwe gebruikers (zoals ik) zijn best nieuwsgierig wat voor soort mensen op GoT rondschuimen.

Zie je zo'n topic kan je 2 dingen doen, niet kijken of wel kijken een ctrl-C / ctrl-V doen. Misschien handig om het in het profile op te nemen, maar waar eindigd het (muziek, sport, welke huisdieren, hoeveel vriendinnen etc..)

One of the animals has left its cage today.

• havana
  • Laatst online: 06-02 09:21
Dat gezeur over hardware altijd. Volgens mij liegt bijna de helft over hun configuratie... Dat boeit toch ook helemaal niet ??

DIT IS MIJN WEBSITE

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22-02 11:14

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Naar mijn mening zien niet degenen die zulke threads starten het probleem, maar de mensen die zich op een of andere manier nogal zwaar storen aan dergelijke threads... dan moet je ze dus NIET lezen.

Nu die threads in het onzin forum terecht komen mag dat helemaal geen probleem meer zijn.

• biobak
  • Laatst online: 22-02 17:46
Jep, das waar Femme. Maar de newbies donderen dit soort topics nog steeds in het hardware forum. Dat was vorige week nog het geval :(
Tis zo'n verspilling van bandbreedte he. Elke keer weer dat topic binnenhalen ;) Eigenlijk moet je een soort kill filter hebben net als in je newsreader. Kan je tenminste bepaalde personen en topics negeren :)

Verwijderd

eigenlijk vind ik het niet zo erg ik bedoel je hoeft er niet naar te kijken het is hetzelfde met bepaalde tv programma's als iets je niet bevalt dan kijk je toch niet naar. Opzich is een beetje onzin af en toe wel leuk en sommige replys zijn best wel grappig.

Zolang dat de normale forums niet ernstig bevuild wordt door onzinnige topics vind ik het geen ramp, en zolang dat wij goede moderators hebben is er weinig aan de hand.
Gelukkig blijft de meeste onzin nu in de juiste forum.

Me thinks "You gotta take the rough with the smooth"
Pagina: 1