Toon posts:

Tony Hawk 3

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds zondag THPS3 voor de ps2, vet kewl spel btw :P

Maarre ik vroeg me af of er Nederlandse thps3 forums zijn? Ik heb al via google gezocht maar kon niets vinden, alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niet dus... maak er anders zelf een. Alleen wat is er nu zo boeiend aan een tony hawk 3 forum??? }:O :r :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Norretix : Hoe je bepaalde trucs moet doen misschien ??

Ik ben aan het twijfelen.. hij is nog niet omgebouwd (kan niemand vinden hier in de buurt (weiger op te sturen) en de messiah chip kreeg ik niet in me handen).. kan of tony kopen of 2001 boxing ( is voor 80,- in de aanbieding..kwijl) of een extra memmory card..zucht

of alles .. LOL FALLIET :)

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hmm mkay er is dus geen forum :(

Weet iemand dan toevallig hoe ik die Molten Bucket kan grinden? kijk dit soort vragen kon ik nou in zo'n forum plaatsen, dus het heeft wel nut :Z

hmm laat maar zitten ik heb al een forum gevonden maar het is wel in het Engels, maar dat maakt nu niet meer uit :)

-edit-
Yeah het is me al gelukt om het te grinden :9
-edit-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

och ja forum maybe wel leuk maar het nut is natuurlijk veel minder als een cs forum vooral omdat het HIER om een PS2 spel gaat en NOG niet om de pc versie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is de beste release tot nu toe op de ps2, eindelijk weet ik waarom ik vorig jaar een ps2 heb gekocht, voor THPS3.

Ik heb hem helemaal rond gespeeld met alle characters en nu is het vette high scores halen en nieuwe combo's zoeken.

Forum : http://www.forumplanet.com/planettonyhawk/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Erm GoT Spielerij is toch niet alleen voor PC spellen, maar ook voor console spelletjes, dusss... :?

"En wat is dan zo boeiend aan een cs forum" kan ik jouw ook vragen...

Bedankt voor die forum, hier hebbie er nog 1 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind er echt geen bal aan. :( echt een stom spel.
Thps 2 is wel gaaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 17 december 2001 16:46 schreef Driver-x het volgende:
ik vind er echt geen bal aan. :( echt een stom spel.
Thps 2 is wel gaaf.
Waarom vindt je het geen bal aan dan? THPS3 is precies hetzelfde als deel 2 alleen is ie een hele stuk mooier :9 :P en sneller ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:00
Op maandag 17 december 2001 16:34 schreef Pirm1 het volgende:
Dit is de beste release tot nu toe op de ps2, eindelijk weet ik waarom ik vorig jaar een ps2 heb gekocht, voor THPS3.
Vind GTA3 net iets beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb um nu ook thuis liggen, hij ziet er mooier uit dan zijn voorgangers, ietsies meer tricks, maar verder veel van ut zelfde..

GTA3 is toch 10X leuker vind ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 17 december 2001 16:51 schreef LaptopDude het volgende:

[..]

Waarom vindt je het geen bal aan dan? THPS3 is precies hetzelfde als deel 2 alleen is ie een hele stuk mooier :9 :P en sneller ;)
Nou, je ligt echt meteen op je muil als je springt.
Het duurt veeeeeel te lang voor die gast eindelijk weer es opstaat. Met THPS 2 kon je tenminste lekker skaten, hierbij moet je op zo veel dingen letten. Ik vind het zo helemaal niet leuk meer. Dus voor mij is THPS 3 een grote tegenvaller. :(

En over de snelheid: misschien gaat het wel sneller, maar ik wacht liever wat langer dan dat ik er niks aan vind.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 17 december 2001 16:34 schreef Norretix het volgende:
och ja forum maybe wel leuk maar het nut is natuurlijk veel minder als een cs forum vooral omdat het HIER om een PS2 spel gaat en NOG niet om de pc versie...
hoezo bewering van drie keer niks.....

wat moet je op een cs forum nu zeggen?
-OH NEE WEER EEN CHEATER IK STOP ERMEE!

Bij thps kun je tenminste nog nuttige dingen vragen. Zoals,
-Hoe doe ik dit truukje.
-Kijk mijn score met dit ene truukje, wat haal jij?

Volgens mij heeft een thps forum op zijn minst 2 keer zoveel nut als een 30.000e cs forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23
  • Laatst online: 09:43

Canon23

>>MY<< world

Vandaag komt mijn PS2 en THPS3 binnen en dan post ik daarna ook wel wat ik ervan vind :) ...reken maar op een positief bericht :P

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kijk je hebt maybe wel gelijk dat een th3 forum voor jouw meer zin heeft maar ik zit liever uren rond te lezen op een cs forum, maar hierbij mijn excuses voor het uiten van mijn mening :9~ :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

1 woord: KICKUH!!!
Me beste trick die ik geland heb is maar 15000 ...zwaar onder de maat denk ik maarja speel net 2uur :)
Volgende week ff Madden 2002 kopen en me broertje overtuigen om gta3 te kopen :P

Weet iemand of er een soort van track and field is voor ps2?(ja lui en geen zin om te zoeken ;) )

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 18 december 2001 16:10 schreef Canon23 het volgende:
Weet iemand of er een soort van track and field is voor ps2?(ja lui en geen zin om te zoeken ;) )
Wat is track and field :? En ik ben ook te lui om het op te zoeken :+

Madden is toch Amerikaanse voetbal? Rugby?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

Op dinsdag 18 december 2001 16:31 schreef LaptopDude het volgende:

[..]

Wat is track and field :? En ik ben ook te lui om het op te zoeken :+

Madden is toch Amerikaanse voetbal? Rugby?
Track&field is Olympische zomerspelen--> button bashen ...vind ik zo nu en dan leuk :)

Madden is Football ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_X
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-09 13:34

Mystic_X

What does this button do

Op dinsdag 18 december 2001 16:10 schreef Canon23 het volgende:
1 woord: KICKUH!!!
Me beste trick die ik geland heb is maar 15000 ...zwaar onder de maat denk ik maarja speel net 2uur :)
Mijn hoogste Combo is 350000 in the foundry, maar ik speel het ook al iets langer :D. Je hebt combo's zo door.
Als je een halfpipe jump doet, niet vergeten bij landen om op L2 te drukken en daarna omhoog omlaag met de pijltjes.
900 + L2 + ohmoog omlaag is al 3x7500 :D als je daarna blijft combo;en met grinds en zo haal je vet hoge scores :D

A great thought in a small mind is a dangerous thing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xonide
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-12-2024
hehe.. geinige tip... ...

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat was ook al bij de tutorial uitgelegt :P Maar mijn hoogste score was iets in de 45000, niet echt veel dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xonide
heh tutorial ... sja zeg je me wat..
i heb hem toen gekocht en aan internet gehooked en voor de rest speelt me neefje er allen maar op.... heb er bijna geen tijd of zin om in een kamer zonder pc.internet te gaan spelen... kwenie warom...

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

Op een tonyhawk forum(link staat ergens in dit topic)staat een topic met high scores en daar lees je scores van 1miljoen+
Dat is echt jump grind jump wheely(op skateboard ja :+ )jump grind etc etc
Ach ja oefening baard kunst...Hoeveel punten moet je halen in een run in de latere skateparken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-09 14:59

^^0nMe

Got Babana&#039;s?

Bij het lvl met een cruiseboot moet je 500k halen.
Gruwelijkste actie van mij tot nu toe (niet qua punten) is in die earthquakelvl een railspecial uitvoeren op dat fontein voor 30 secs, en dan met manual een paar keer springen voor multiplier, gelijk 450k.

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

Hoe impress je die skaters in Canada?
Jaja ben nu in Riooooooo....|| De Janeiroooooo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xonide
Hoe impress je die skaters in Canada?
voorhun neus een trick uitvoeren van rond de 1500

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

ok ff proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 19 december 2001 07:52 schreef xonide het volgende:

[..]

voorhun neus een trick uitvoeren van rond de 1500
Je kan ook vanaf het begin een combo doen te beginnen op het hekje aan de rechterkant en dan helemaal rond grinden tot je weer bij het begin bent, dan heb je alle skaters in een keer impressed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan het kloppen dat ik THPS 3 voor de ps 1 heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 19 december 2001 10:04 schreef Pirm1 het volgende:

[..]

Je kan ook vanaf het begin een combo doen te beginnen op het hekje aan de rechterkant en dan helemaal rond grinden tot je weer bij het begin bent, dan heb je alle skaters in een keer impressed..
dan ben jij goed in evenwicht houden.. :P of gebruik je cheats? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe is deel 3 vergeleken met deel 2?

Qwa gameplay bedoel ik, is het de moeite waard om deze te kopen als je heel veel THPS2 hebt gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

Op woensdag 19 december 2001 12:56 schreef PC-ICE het volgende:

[..]

dan ben jij goed in evenwicht houden.. :P of gebruik je cheats? :P
Valt mee, ik als beginner kan zo'n zwembadje makkelijk 2x rond grinden. Met grind balkje maar voor de helft gevuld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimond613
  • Laatst online: 02-10 16:39

Raimond613

Simracer

Mn Beste combo was 272000 in LA.

Maar ik heb laatst een filmpie gehaald van http://www.planettonyhawk.com
en daar ging die gast op hetzelfde plekkie een combo doen van 600+K! Dat zag er echt heel mans uit.

Ik heb het spel nu bijna voor de 2e keer uitgespeeld, met die bonus gast (ik zal niet verklappen wie het is :))

iracing profile

Pagina: 1