SETI teamstats

Pagina: 1
Acties:
  • 233 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoW
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-08-2022

KoW

Parse parsed te veel

Topicstarter
Geacht SETI user,

Zoals u afgelopen week heeft kunnen lezen in de DPCH heb ik mij beziggehouden met het schrijven van een programma om de SETI DPCH's te voorzien van teamstats.
Deze code is voor 99,9% gereed, en er was ook al gesproken om deze code te gaan gebruiken voor de DPCH's hier op GoT.
Helaas echter, zaterdag is mijn relatie met de DPC 'crew' dramatisch [url="http://"http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/350391/2?limit=25"]verslechterd.[/url]
Het doet me daarom zeer u te moeten melden dat ik mij terugtrek uit het SETI verhaal.
Ik heb jullie enthousiasme zeer gewaardeerd, maar als dat op zo'n wijze in de grond getrapt wordt, dan hoeft het niet meer.

Met vriendelijke groet,

KoW }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcj
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-07 09:43
;(

Ik doe geen SETI, maar ik vindt dit echt om te treuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ercewee
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-07 07:18

Ercewee

a.k.a. K

Ik heb het hele verhaal gevolgd en ik begrijp nog steeds niet wat het probleem is. Het enige wat ik eruit op maak is dat je problemen hebt met de crew, in verband met vragen op irc en het een en ander over de postings op de frontpage.

Ik kan me niet voorstellen dat daar niet uit te komen is.

Maar ik heb niet kunnen merken dat je de grond in werd getrapt.... Misschien is dat via een ander medium gegaan.

Wat de stats betreft vind ik het jammer. Ook in verband met de tijd die je er al in gestopt hebt, aangezien het een grote klus is om alles te maken. En om daarna ook nog de continuiteit te kunnen waarborgen door iedere dag weer de hitparade te posten.

50.110 144.300 432.200 1296.200 2320.200 3400.200 10368.200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrodeparro
  • Laatst online: 05-03 18:07
ik sluit me aan bij Ercewee !

ik hoop dat je je mening nog wilt herzien, want ik vind je stats een hele verbetering.

En wie er nu gelijk heeft, fout zat of wat dan ook voor ellendige blablabla, ik als seti-stats-freak wil gewoon graag iedere dag mooie stats. Hoe die onstaan, waardeer ik ten zeerste, maar zal me verder ... wezen, als ze er maar komen :)

PS: no flame intended...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04 09:29
Op maandag 17 december 2001 16:29 schreef harrodeparro het volgende:
En wie er nu gelijk heeft, fout zat of wat dan ook voor ellendige blablabla, ik als seti-stats-freak wil gewoon graag iedere dag mooie stats. Hoe die onstaan, waardeer ik ten zeerste, maar zal me verder ... wezen, als ze er maar komen :)
Vervang 'seti' door 'DPC-Projecten' en dan is iedereen het met elkaar eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Ik heb het hele draadje bewust niet gelezen om mijn mening op één ieder te kunnen baseren op mijn eigen ervaringen.

Mijn mening (voor zover gewenst) :P
DPC-crew: Groep mensen die bijna altijd het beste voor hebben met DPC en hun leden en daar een gigantische hoeveelheid tijd in steken en het practisch nooit goed kunnen doen ivm ieders wensen
KoW: Zeer enthousiaste DPC-er die net als iedereen begonnen is als 'simpele' deelnemer en als één van de weinige uitgegroeid is tot ZEER gewaardeerde Koe en (te) veel tijd steekt in DPC en misschien wel meer als zijn baas goed dunkt ;)

Met andere woorden. Als je het gevoel hebt dat je werk niet gewaardeerd wordt en je hebt niet het gevoel het op te kunnen lossen dan neem je nu de juiste beslissing. Zeer jammer voor DPC (da's dus iedereen), maar ook zeer begrijpelijk.

Communiceren is een vak en de middelen zijn via mail, fora en irc niet altijd toereikend. Wellicht dat een Ambassadeur een rol had kunnen/moeten spelen.

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14-05 09:00

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

jammer

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 26-05 17:11

Mar

TCF

jammer KoW,
ik waardeer iig al je werkt voor de andere projecten waarvan je de stats iedere dag met veel overgave in elkaar steekt....

DPC Team ColdFusion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSmarty
  • Niet online
Jammer dat je het toch op deze manier interpreteert.

Ik dacht vrijdag dat we er wel uit waren gekomen.

De meeste frustratie zit puur in miscommunicatie en interpretatie.

Derhalve betreur ik jouw besluit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kow,

Persoonlijk zou ik het erg jammer vinden als je het niet door zou zetten, en dan nog niet eens zozeer uit eigenbelang...maar vooral gezien de tijd en bovenal het enthousiasme wat je er zelf in gestoken hebt. Ik vind jouw aanvullingen altijd bijzonder nuttig en zorgzaam voorbereid, en waardeer het dus ten zeerste...

Vandaar dat ik graag wil proberen je over te halen om je beslissing te heroverwegen, wellicht door middel van een goed gesprek met de juiste personen van de "crew" en gesteund door de vele DPC'ers die jouw werk ERG waarderen.

Misverstanden onstaan er gemakkelijk, het is veel moeilijker om door middel van goede communicatie te proberen deze de wereld uit te helpen. Laten we nu eens niet de gemakkelijke weg kiezen, maar kiezen voor de weg die wellicht (iets) meer moeite kost en uiteindelijk een betere verstandshouding oplevert. Dat is, lijkt mij, in ieders belang hier.

WildThang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is een raar fenomeen : neem voldoende mensen samen, en het is slechts een kwestie van tijd voor je strubbelingen krijgt. Hadden ze dan toch gelijk dat we te groot werden ? I doubt it. Hopen maar dat jullie eruit komen zodat ik ze geen gelijk moet geven ...

Jammer KoW, je stats waren en zijn magnifiek ... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoW

KoW

Parse parsed te veel

Topicstarter
Op maandag 17 december 2001 19:56 schreef DSmarty het volgende:
Ik dacht vrijdag dat we er wel uit waren gekomen.

De meeste frustratie zit puur in miscommunicatie en interpretatie.
Dat had ik ook gehoopt, maar aangezien de reacties nog steeds hetzelfde bleven kreeg ik echt het gevoel van, ik heb het helemaal gehad. Maar ik kan je wel vertellen dat zo'n beslissing behoorlijk zwaar is.

En dat tweede, ja dat is nu datgene waar het hele verhaal om draait.

Verder vind ik het ook jammer dat bij sommigen het gevoel aanwezig is dat nu door mijn schuld er geen teamstats zijn. En dat terwijl men juist weigerde mijn stats te posten o.a. omdat er een lijntje instaat. De stats hadden dus al vorige week gewoon op GoT gepost kunnen zijn, mits dat niet was tegengehouden vanwege kleine layout technische zaken.

Een hele korte samenvatting van mijn gevoel over de crew:
<hr>[crew gevoelens]
- sinds het begin commentaar hebben op layout over kleinigheidjes
- geen overleg, wel commentaar
- onverschillige trage houding bij vragen.
- langs elkaar heen praat gedrag bij problemen
- niet werkend en niet eerlijk FP schema
- niet willen posten DPCH omdat layout ze niet aanstaat (liever geen DPCH
dan met die layout)
- het negeren van berichten van mij aan hun.

Wat het laatste betreft. Het bleek heel goed mogelijk even terug te zoeken
wat er precies op irc gezegd is, maar even opzoeken waar de speciale FP
dpch's staan nadat ze dat vergeten zijn is er niet bij.
De een na laatste doet mij ook erg zeer. maar daar is die oorlog ook mee
begonnen.
[/crew gevoelens]
<hr>

Bovenstaande is het gevoel wat ik krijg bij "het groepje actieve DPC-ers" (beter bekend als de "DPC-crew")
Als iemand dat gevoel weg kan nemen, dan zou mij dat hoogstens verheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroon
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 26-07 12:02
k, nog 1 verzoeningspoging dan, omdat ik vanaf het begin beide kanten heb (mogen) volgen..

mijn zienswijze:

KoW voelt zich vanaf het begin aangevallen door de 'crew', terwijl die zich, vooral in het begin, van geen kwaad bewust waren (dat was misschien ook de reden, maar goed..). Nu zijn de rollen omgedraaid, en voelt de crew zich aangevallen.

Nu kunnen we natuurlijk nog 3 weken doorgaan met moddergooien, maar daar schiet niemand wat mee op, en vooral DPC niet, omdat er slecht gemotiveerde statsposters overblijven, en geen teamstats bij SETI.

Wat we ook kunnen doen is gewoon proberen de communicatie te verbeteren, dus als je bv IRC niet handig vind, mail dan, of vraag op de andere persoon anders bereikbaar is.

Verder was volgens mij het SETI geschil vorige week al uit de lucht, en waren we het eens dat KoW's stats door sequence gepost zouden gaan worden, op dat HR lijntje na dan misschien, dus als we daar nou een poll over maken, mogen de DPC'ers beslissen waar ze tegenaankijken, dit soort kleine layout dingen moeten niet de sfeer gaan verzieken..

Dus als iedereen nou ff liev tegen elkaar doet, kan ik ook weer rustig slapen vannacht, en heeft SETI er teamstats bij :)

http://www.donorofniet.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrCyber
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-05-2018
Tja laat ik ook maar eens een keer mijn zegje doen. Draai tenslotte al ruim 1,5 jaar mee met diverse projecten en was in het begin ook zeer enthousiast enzo, maar helaas is ook dat enthousiastme destijds door de "crew" redelijk tot een nulpunt gereduceerd. Ik ga nu niet allemaal uitleggen wat er is gebeurt etc etc etc, daar heb ik geen zin in, dat is oude koeien uit de sloot halen.

Het enige wat ik nogmaals kwijt wil is :

"Zorg dat we binnen DPC geen Slashdot effect krijgen."

m.a.w. "crew" LUISTER naar de leden en doe wat DE MEERDERHEID VAN DE LEDEN willen. Zonder leden is er geen DPC en is er ook GEEN behoefte aan een "crew".

Ik vind dat de "crew" geweldig werkt doet, maar communicatie en interactie met de leden is wel iets wat er helaas van tijd tot tijd (gelukkig niet altijd) nogal eens aan schort.

Ik zou dus zeggen. "Crew" houdt eens een poll over wie welke stats het mooiste/beste/tofste/etc vind en leg je bij het besluit van de leden neer !

My 2 (euro)cents !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
  • Laatst online: 26-07 12:25
Als het gaat om welke stats denk ik ook dat toch de leden van DPC, en dus niet de crew alleen, hierover mee mogen stemmen/praten omdat dat juist dé reden is dat DPC zoveel leden heeft. Zonder stats zullen er toch zeker een hoop mensen minder onder DPC vallen.
Een idee is misschien om dan maar gewoon een topic te maken de volgende keer of een poll en laat het 'volk' spreken :)

KoW, dankzij jouw stats ben ik destijds ECCp gaan doen en ik hoop dat ze je nog tevreden kunnen stellen zodat je alle inzet en tijd die je al DPC gestoken hebt niet voor niets is geweest.

Laten we allen wat water bij de wijn doen nu het toch tegen kerst loopt zodat we allen tevreden zijn en met een gerust hart verder kunnen gaan om samen de wereld in Distributed Computing te heersen >:) One big happy }:O family :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bockelaar
  • Laatst online: 20:54
Wat ik even kwijt wil, en ik heb natuurlijk alleen maar de discussie in de draadjes op GoT gevolgd is dat ik de stats van KoW erg mooi vind. Persoonlijk haal ik mijn plezier uit de stats, maar sta ik niet regelmatig in de dag top30 (net zoals de andere 600 Seti leden)Ik vind dan ook dat deze mooie stats een hele goede verbetering zijn. Persoonlijk denk ik dat het niet van intelligentie getuigd dat je (afgaande op de draadjes op GoT) de stats afkeurt omdat iemand "vervelende vragen stelt" of omdat "de layout niet conform is".
Waarschijnlijk komen jullie er met een beetje gezond verstand en fatsoenlijk communicatie wel uit, maar dan moeten jullie wel effe allen "back to earth" komen en op een normale volwassen manier met elkaar gaan praten.

[persoonlijke noot] Ik vind Seti zonder stats echt geen hol aan, er draait een service, wat doet die, en wat heb je er aan? Zonder de lol van kijken of je iemand inhaalt verwijnt er een hoop plezier, en uiteindelijk ook de service ben ik bang.

[/persoonlijke noot]

Anyways....de stats zijn mooi, erg mooi, er zit een hoop moeite en tijd in, een hele berg mensen hebben er plezier van, dus waarom niet gebruiken?

en kom nu niet aan met dat ene lijntje wat niet conform layout is.... ;)

Remember: A CRAY is the only computer that runs an endless loop in just 4 hours...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laat ik aan het einde van al deze ellende eens een positieve insteek maken. Sinds een paar dagen dacht ik nu eindelijk eens lid te kunnen worden van een positief ingestelde groep mensen (DPC). Leuk SAMEN doen wat je eigenlijk zelf, heerlijk in je eentje thuis kunt doen zonder daar verdere verplichtingen of wat ook aan of mee te hebben. Wat zie ik???? Iemand die Duidelijk totaal belangeloos iets leuks gaat doen VOOR de groep (KoW) en daar een dekseltje op het neusje krijgt. (GADVERDE GADVERDAMMEEE) het lijkt mijn werk wel .... ook altijd alleen maar commentaar en dat terwijl elk idee en inspanning in eerste instantie altijd wordt ondersteunt in de vorm van: Ja doe maar .... mooi maak es een opzetje.... Zelf voert men geen klote uit en op het end is het NOOIT goed..... Heel bekend wat ik hier zie gebeuren. Alleen............ Het hoort hier helemaal niet thuis. Als de MANNEN van DPC nu al zoveel mailtjes hadden besteed aan communicatie met meneer KoW als dat ik hier op rij zie staan in de FORUM waren de problemen allang de wereld uit. En kom nu niet bij mij (faceman@cyberdude.com) aan met: Je kent het hele verhaal niet, want dat is wel een heel makkelijke manier om je er vanaf te maken.

Wat nu eigenlijk mijn positieve insteek is in dit verhaal ..... Heel simpel .... IK BEN LID AF!!!!! Dit soort gezeik vind IK niet prettig .... en voor meneer KoW heb ik maar 1 TIP .... Ga niet hopen dat ze je nog tegemoet komen en steek je tijd en energie in een groep mensen die WEL teamspirit hebben .....

FACEMAN has spoken..... ( phooeoeeee mijn eerste en meteen laatste forumentry *D

Het gaat jullie allemaal goed .....
Ga lekker in mijn eentje weer zoeken naar alientjes.
Gaat net zo snel!!!!!! lekker puh.
dag 1406 WU's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gekkie_
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-06 20:21

_Gekkie_

And the cow said: Helloooooow?

Als dan toch iedereen zn zegje doet... kom ik ook nog wel ff langs ;)

KoW, as you know, I'm a great fan of your work!
En zoals blijkt heb ik medestanders die mijn mening delen :)

Ook ik heb SETI gedaan in mijn begin DC tijd (lees:lang geleden) en toen waren er nog geen DPCH's voor Gekkie (helaas...) Zoals Bockelaar al meldde is het zo dat stats motiveren... Dus als er toen stats waren geweest had ik waarschijnlijk nog steeds lekker ge-SETI-ed :) (je weet maar nooit)

Maar goed... Ik ben nu geen actief SETI-er meer... maar ben wel voorstander van uitgebreide SETI stats... die zijn ook voor leden zoals ik leuk (en makkelijk) te volgen.. wil ik de sub-team oorlogen volgen en staan ze toevallig niet in de TOP-zoveel dan kan ik altijd nog bij << more... >> kijken... handig..

Wat de DPC-crew betreft: ik denk dat MrCyber een goed punt naar voren brengt... Laat dit geen /. worden...

(oh en voor die poll... de stand is nu "veel" tegen "weinig" VÓÓR KoW stats >:) ;))

Gekkie is a proud member of TheBenny!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07:45

Bjorker

Cadillacs rule!

Omdat er (nog) geen poll is waar de dpc seti leden kunnen stemmen, zal ik mijn stem maar even hier zetten. (vul hem dan straks wel in, in die poll die er gaat komen...)

Stats --- gaaf (zeker niet slecht, maar we hebben gezien dat ze nog uitgebreider kunnen)
Meer stats --- YES!! (KoW's stats)

Dus geen geruzie meer, hou die poll en doe wat de meerderheid wil.
uhmm, optie 2 voor mij dus.

Nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-03-2021
Mijn motto : Voel je niet verplicht en doe vooral wat je wilt doen...

KoW, bedankt voor alle mooie stats. Ik veronderstel niet dat ik nog iets aan je besluit kan veranderen en zal dus ook geenzins een poging wagen. Ik vind het jammer, maar het is niet anders. :)

Zijn er eigenlijk al mensen die de stats van je willen overnemen?

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een kleine opmerking;

Ik vind absoluut niet dat de crew geen goed werk doet, en zou ze absoluut niet van luiheid of iets dergelijks willen betichten aangezien dit ook mensen zijn die naast DPC ook nog een leven hebben. Wel vind ik dat "crew-member zijn" verder gaat dan "enthousiaste DPC'er" aangezien je er zelf voor kiest om bepaalde verplichtingen tot je te nemen.

In deze vind ik dat de CREW zich toeschietelijker moet gaan opstellen en er zorg voor dient te dragen dat deze zaak niet escaleert.

En KoW, ik hoop dat je nog steeds open staat voor een oplossing van dit conflict aangezien ik ten zeerste vrees dat escalatie hiervan vergaande gevolgen zal hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoW

KoW

Parse parsed te veel

Topicstarter
Ik vrees dat deze discussie toch op niets gaat uitlopen.
Wat mij nog rest is ECCp & Folding, en met de rest zal ik me niet bemoeien.
Verder heb ik voorlopig ECCp & Folding teruggebracht naar de grote standaard.

De rotte appel (previously know als kOw)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sequence
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

volgens mij wordt de crew hier van vanalles beschuldigd terwijl wij enkel het beste met iedereen voorhebben!
verder heeft de crew net zo min verplichtingen als elk ander lid lijkt me, ook voor de crew is het een hobby (beetje uit de hand gelopen.. :P).

dan mbt KoW zou ik niet weten wat er is :? ik heb zelf een discussie met je gehad, maar die was toch helemaal uitgepraat enzo :? dus hoe het nou weer kan dat je opeens dit hier post zie ik dan opeens weer helemaal niet in..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 18 december 2001 09:32 schreef Sequence het volgende:
volgens mij wordt de crew hier van vanalles beschuldigd terwijl wij enkel het beste met iedereen voorhebben!
verder heeft de crew net zo min verplichtingen als elk ander lid lijkt me, ook voor de crew is het een hobby (beetje uit de hand gelopen.. :P).
Sequence, je bent een beste kerel...en ik waardeer jouw inspanningen ook ten zeerste, maar als CREW member zijn geen verplichtingen met zich meebrengt, dan kan je iedereen toch wel extra rechten geven? Rechten verkrijgen betekent mijns inziens ook dat er verplichtingen aan vastzitten.

Vergelijk het maar met operaters op IRC...krijg je OP-rechten, houdt dat ook in dat je bepaalde verplichtingen hebt. Zoals onder andere dat je zorg dient te dragen voor een goed verloop van de communicatie in jouw channel.

En dezelfde regels gelden ook in een forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-07 10:28
Goed, ik zal wederom eens proberen nog wat zaken op een rijtje te krijgen, want er wordt weer eens veel geroepen, en dan nog het hardst door diegenen die er het minst mee te maken hebben. Er zijn enkele kleine problemen misschien, maar het wordt flink opgeblazen er er wordt helaas weer eens een halszaak van gemaakt. Eens kijken of ik wat dingen duidelijk kan krijgen.

De stats
Ons team doet mee aan verschijdene projecten, waarbij bij ieder project met een noemenswaardige deelname een hitparade op het forum, ook wel bekend als DPCH, voor wordt gemaakt. Deze hitparades worden door diverse mensen gemaakt en gepost, en in alle gevallen op vrijwillige basis. Voor zover mogelijk proberen we met zijn allen een enig gestandaardiseerd systeem te maken en de postmogelijkheid onder zoveel mogelijk mensen te verspreiden. Op het forum zijn er een flink aantal mensen met HTML mogelijkheden (en ik hoop dat er zeer binnenkort nog een of twee accounts bij worden kunnen gepraat), op de tweakers frontpage momenteel slechts drie of vier. Vooral het laatste leverd wat problemen met de postfrequentie en dergelijke op, dus ook daar hoop ik op extra accounts. Er zijn plannen om een unified DPCH te maken voor de frontpage, die buiten wat basale stats (voor zover het past en nuttig is) van ieder (of in ieder geval zoveel mogelijk) project voor het merendeel doorlinkt naar de DPCHs op het forum. Dit zijn allemaal vage plannen, en veel is er nog niet gerealiseerd. Tot dan behelpen de drie FP-statposters zich met het posten van complete DPCHs van diverse projecten, voor zover ze daar toegang toe hebben. Er is geen schema voor welk project wanneer of hoevaak wordt gepost, hoewel er enige consensus is over de noodzaak van een of twee keer de RC5-DPCH per week omdat daar nou eenmaal verreweg de meeste leden aan mee doen.

KoW, ook jij maakt stats, en ik geloof dat iedereen het er over eens is dat die stats van een hoge kwaliteit zijn, maar je dat zelf nog niet helemaal door hebt. Niemand hier is tegen je. Niemand hier is tegen je stats. Niemand hier is welke DPCer dan ook liever kwijt dan rijk. Constructief commentaar op DPCHs is een noodzaak, en dat moet je zeker niet als commentaar op jou persoon opvatten. Voor een goed systeem moeten de verschillende DPCH makers alleen wel zo nu en dan met elkaar contact openemen, en dat heb ik je de afgelopen maanden weinig zien doen, en dat is jammer. Uiteindelijk zijn we er de vorige keer toch uitgekomen, en nu zijn er dan ook een flink stel stast van goede kwaliteit, die allemaal in een wat standaard layout zitten, en allemaal technisch op het forum en op de frontpage kunnen.

Nou komt daar een van de problemen naar boven drijven: als de stats op de frontpage kunnen, waarom hebben we dan zo weinig eecp en folding DPCHs op de FP gezien? Ik zou het niet met zekerheid kunnen beantwoorden, hoogstends kunnen speculeren:
-onbekendheid met de locatie van de FP stats: die moeten goed gecommuniceerd worden naar alle FP posters. Als je het een iemand verteld moet je er niet van uitgaan dat de rest het dan ook weet. Niet iedereen denkt daaraan namenlijk, zeker niet via een medium dat zo vluchtig is als ICQ , IRC of mondeling overleg. Dat niemand wist waar de stats te vinden zijn is in iedere geval niet jouw fout. De FP posters hadden ook uit eigen initiatief kunnen vragen waar deze stats te vinden zijn.
-onvoldoende lobby voor de eecp en folding stats: als er een bepaald project weinig of niet op de FP verschijnt, kan het geen kwaat om na een weekje eens wat mensen virueel te schoppen om daar verandering in aan te brengen. Veel FP DPCHs worden gepost als een FP poster een ICQtje binnenkrijgt of op IRC wordt aangesproken van he, er staat nog geen DPCH op de FP, post eens even de DPCH van dit of dit project. (en dan krijg je dus vaak die projecten waar die mensen die de mooite nemen wat schoppen uit te delen het meest interesseren op de FP)

Ik vrees dat er dan maar een oplossing is voor het gespeculeer hierboven: meer regels. Blijkbaar moeten we dan maar WEL zorgen dat er een officieel schema voor de FP is waar iedereen zich aan dient te houden. Dat haalt een hoop spontaniteit weg voor de posters, en kan wat problemen opleveren met op FP stats gerichte megaflushes, maar om met een ons allen bekende voetballer te spreken: ieder voordeel heb zijn nadeel, en als het moet dan moet het. Zon schema zorgt er in ieder geval voor dat bepaalde zaken zoals de beschikbaarheid van stats zouden kunnen verbeteren, natuurlijk afhankelijk van e.v.t downtime bij de projecten. Alle statsposters en alle statsmakers zullen dan wel wat vrijheden in moeten leveren.

Voor zover deel 1 van een lang multi-page en multi-uur verhaal. :)

Yes, English can be weird. It can be understood through tough thorough thought, though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sequence
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

FP-stats post ikzelf al zo random mogelijk, RC5 vaker dan de rest, maar OGR/G@H/Seti evenvaak, F@H en EECp nog niet omdat ik simpelweg niet wist waar die staan.. en ja ik had kunnen vragen, maar denk er ook niet 24/7 aan (FP meestal aan eind van de dag..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoW

KoW

Parse parsed te veel

Topicstarter
Dutchman!

Vanwege dat ik eigenlijk al een kwartier weg had moeten zijn, een iets korter verhaal als het jouwe.

> Op het forum zijn er een flink aantal mensen met HTML mogelijkheden (en ik hoop dat er zeer binnenkort nog een of twee accounts bij worden kunnen gepraat), op de tweakers frontpage momenteel slechts drie of vier.

Probeer daar dan iemand van de kleinere projecten voor te krijgen. Dan krijg je wat meer verscheidenheid binnen de crew, en dat komt mijns inziens de DPC groep ten goede.
(Nogmaals, ik zit niet te vissen op zo'n functie, bovendien heb ik al HTML :P )

> Er zijn plannen om een unified DPCH te maken voor de frontpage, die buiten wat basale stats (voor zover het past en nuttig is) van ieder (of in ieder geval zoveel mogelijk) project voor het merendeel doorlinkt naar de DPCHs op het forum.
Dit zijn allemaal vage plannen, en veel is er nog niet gerealiseerd.

Misschien niet meer zo bekend, maar ik heb hier al eens mijn medewerking aan beloofd, net zoals ook aan Chaos is aangeboden om voor de projecten uit mijn code de DPC standen online te zetten voor gebruik op WDO lijstje.
En net zoals het mogelijk is om in mijn sig de stats van diverse projecten met link en al neer te zetten, kan dat ook ergens anders.
En misschien weet je ook dat alle door mij gedraaide FP DPCH's exact dezelfde layout hebben, en dat is aangeboden die nog aan te passen mocht daar vanuit de crew vraag toe zijn.

> ... hoewel er enige consensus is over de noodzaak van een of twee keer de RC5-DPCH per week omdat daar nou eenmaal verreweg de meeste leden aan mee doen.

Meer reclame is meer leden, en zolang RC5 meer op de frontpage staat zal het meer leden trekken als OGR wat toch echt hulp nodig heeft (om even binnen DNet te blijven, want verder is er natuurlijk ook Genome met die knechtjes enz.)

> onvoldoende lobby voor de eecp en folding stats

Dat heeft er mee te maken dat ik niet wil gaan zitten slijmen om 'mijn' stats online te krijgen.
Bovendien gaat het niet alleen om mijn stats. Zie ergens in het andere verhaal het voorstel voor hoe ik het zie :)

> Blijkbaar moeten we dan maar WEL zorgen dat er een officieel schema voor de FP is waar iedereen zich aan dient te houden. Dat haalt een hoop spontaniteit weg voor de posters, en kan wat problemen opleveren met op FP stats gerichte megaflushes.

Hoeft van mij geen vast schema te zijn, maar het gaat meer om een beetje een beetje een opzetje om de projecten die hulp behoeven meer op de FP te krijgen, en om dat ook wat eerlijker te laten verlopen.
RC5 2 maal per week, en Folding sinds de twee maanden dat het bestaat nog nooit, dat klopt niet, en daar gaat het over.

> Alle statsposters en alle statsmakers zullen dan wel wat vrijheden in moeten leveren.

Tsja, de vrijheid dat je niet elke keer je eigen project (RC5/SETI/?) online zet, maar dat ook OGR Folding, Genome, ECCp enz. meer aan de beurt komen.

Goed, ik lees dit vanavond nog wel door, ik moet nu echt weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
  • Laatst online: 26-07 12:25
Het is ECCp :+ ;)

Verder denk ik dat de plannen die de crew maakt ook wel naar buiten gecommuniceerd mogen worden zodat de leden van DPC ook op de hoogte zijn van het hoe en wat. Ik heb dit nu nog nergens gevonden maar misschien staat het al ergens?

Een schema is wel een oplossing maar ik denk toch dat er gewoon random gepost moet blijven worden maar wel in de gaten gehouden welke projecten al gepost zijn. Dus als op maandag de DPCH van RC5 gepost wordt deze niet meer terug kan komen verderop in de week als er andere DPCH's beschikbaar zijn. En zo ook met de rest uiteraard. Een soort van rolatie systeem is dus een oplossing maar daarbij wel meegenomen dat er geen vaste datum/dag is dat er een bepaald project gepost wordt ivm MF.

Zo maar een idee van mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdFusion
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-05 12:47
Ik vind dat Dutchman! een hele nette duidelijk reactie heeft gegeven. (Afgezien van wat spelfouten ;) )Ik hoop dat het allemaal snel opgelost gaat worden en dat iedereen weer blij is, want dan hebben we tenminste weer lekker uitgebreide stats en dat willen WIJ van DPC nou allemaal!! :+

_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoW

KoW

Parse parsed te veel

Topicstarter
Vanmorgen toch weer een uur bezig geweest ipv het kwartier wat ik voor dacht nodig te hebben ;)

Goed, toch nog een paar reacties, maar ik zal het proberen wat korter te houden. :)
Uiteindelijk is dat vetgedrukte stukje het belangrijkst

> maar je dat zelf nog niet helemaal door hebt

Omdat ik het uiteindelijk ook voor DPC doe heb ik op die reacties in deze draad niet echt gereageerd :) Maar toch bedankt voor het compliment ;)

> Constructief commentaar op DPCHs is een noodzaak, en dat moet je zeker niet als commentaar op jou persoon opvatten.

Zolang het opbouwend commentaar is sta ik open voor alle opmerkingen. Als simpel gezegd word dat iets niet aan de standaard voldoet, ben ik tegen. Hoewel ik de reactie in de SETI DPCH van vandaag afkeur, heeft die persoon toch op een punt gelijk, al is het wat lullig gebracht ;)

> Voor een goed systeem moeten de verschillende DPCH makers alleen wel zo nu en dan met elkaar contact openemen, en dat heb ik je de afgelopen maanden weinig zien doen, en dat is jammer.

Wat dat betreft heb ik regelmatig contact met een bepaalde statsbouwer. Die anderen heb ik verder nog nooit gesproken, en omdat ik eigenlijk al te weinig tijd heb om ECCp en Folding van een beetje zinvol commentaar te zien, neem ik de tijd ook niet om de DPCHs van anderen steeds te bezoeken. Verder zou ik even niet weten wat je precies met de zin een goed systeem bedoeld.

> Dat niemand wist waar de stats te vinden zijn ...

Ach, iedereen die het verhaal nu een beetje gevolgd heeft weet het. Het staat volgens mij in deze draad een posting of 10 terug.

> (en dan krijg je dus vaak die projecten waar die mensen die de mooite nemen wat schoppen uit te delen het meest interesseren op de FP)

Beetje ongelukkige zin maar vooruit ;)
Zoals eerder gezegd, persoonlijk vind ik dit naar slijmen trekken, en daar hou ik niet van.

> meer regels

Aan de ene kant, ja, en aan de andere kant, nee.
Uiteindelijk komt het er steeds meer op neer dat de crew eigenlijk geen crew is maar "een groepje enthousiaste DPC-ers"
Op zich vind ik dat allemaal best, maar schrap dan ook die term, of maak er echt een crew van.
Niet als flame maar als voorbeeld bedoeld:
<hr>
[voorbeeld]
In het begin, toen ik net begon met die DPCHs kwam er iemand met de reactie dat mijn DPCHs bagger waren, omdat ze niet aan zijn standaard voldeden.
Als een willekeurig iemand dat zou posten zou ik denken, van wat een irritant ventje, laat maar. Uiteraard zou ik nog wat doorvragen, maar zoals toen het gesprek liep had ik hem gewoon genegeerd.
Nu had die persoon een icoontje met DPC-crew erin. Dat veranderde voor mij alles. Als de leiding commentaar heeft neem je dat wel serieus. Daarom ben ik er toen, en later nog eens over doorgegaan.
Wat dat betreft vind ik dat je als crew heel goed op moet letten met wat je zegt. Voor de buitenstaander is het duidelijk een crew-lid, en wat zo iemand zegt word dan ook als crew opmerking gezien.
[/voorbeeld]
PS. Ditzelfde heb ik vanmorgen ook met de betreffende persoon besproken, dus ik hoop niet dat ie dit als flame opvat.
<hr>
Kortom, ga verder als "crew", maar maak dan duidelijk naar de DPC-wereld toe wat die doet, en wie wat doet. Verder zal je dan in al je reacties er rekening mee moeten houden dat je crew bent, en dat je mening ook al zodanig zal worden opgevat. En dat laatste is behoorlijk zwaar.
Datzelfde geldt nu ook voor de DPCH posters. Als die hun eigen teamnaam noemen, worden ze daarop aangekeken. Ook al betreft het een belangrijk stats-moment dat je voor ieder ander team ook genoemd zou hebben. Dat is ook de reden waarom je bij mij nergens meer mijn subteamnaam ziet staan.
Je kan ook verdergaan zonder "crew", maar ik zou nu niet durven zeggen of ze nog wel of niet nodig is. Een groot aantal van de zaken die de "crew" deed en doet word ook gedaan door andere actieve DPC-ers.
Overleg zal er altijd moeten blijven. Zo heb ik zelf voor ECCp regelmatig contact met jeroon, en nog een aantal actieve DPC-ers. Maar daarmee noem ik mezelf nog geen "ECCp- crew" ;)

PS. Ik ben het met ColdFusion eens, je geeft duidelijke reacties waar je iets aan hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

DukeBox

loves wheat smoothies

Gelukkig heb ik met KoW nooit overleg of zo.. stel je voor ;)

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSmarty
  • Niet online
* DSmarty kan over 1 ding duidelijk zijn: Er komen niet meer mensen met HTML-rechten.

Dit om de de volgende redenen:

- Er zijn meer dan genoeg mensen met die rechten, waarvan er altijd wel een/meerdere online zijn.
- Wij (GoT) willen het aantal HTML-users sterk beperkt houden, DPC bevind zich reeds in een uitzonderingspositie.

Dan hierbij de lijst met mensen die HTML rechten hebben:

Wildhagen
Chakotay
Chaos
[eNeRGy]
Dutchman!
Onno
Sequence
Crisp
Jeroon
KoW
Mark H
En ikzelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSmarty
  • Niet online
Er kan natuurlijk wel wat geschoven worden met die rechten, mensen die ze absoluut niet meer nodig hebben kunnen natuurlijk hun HTML rechten afstaan aan iemand die ze wel nodig heeft.
(na onderling overleg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

DukeBox

loves wheat smoothies

Op dinsdag 18 december 2001 18:28 schreef DSmarty het volgende:
(na onderling overleg)
Goh, nu wel ?

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSmarty
  • Niet online
Op dinsdag 18 december 2001 18:30 schreef DukeBox het volgende:

[..]

Goh, nu wel ?
Vroeger ook.... wat bedoel je :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [eNeRGy]
Op dinsdag 18 december 2001 17:42 schreef KoW het volgende:
[voorbeeld]
In het begin, toen ik net begon met die DPCHs kwam er iemand met de reactie dat mijn DPCHs bagger waren, omdat ze niet aan zijn standaard voldeden.
Als een willekeurig iemand dat zou posten zou ik denken, van wat een irritant ventje, laat maar. Uiteraard zou ik nog wat doorvragen, maar zoals toen het gesprek liep had ik hem gewoon genegeerd.
Nu had die persoon een icoontje met DPC-crew erin. Dat veranderde voor mij alles. Als de leiding commentaar heeft neem je dat wel serieus. Daarom ben ik er toen, en later nog eens over doorgegaan.
Wat dat betreft vind ik dat je als crew heel goed op moet letten met wat je zegt. Voor de buitenstaander is het duidelijk een crew-lid, en wat zo iemand zegt word dan ook als crew opmerking gezien.
Kijk je mag ook gewoon zeggen dat ik het ben hoor, ik ben tenslotte de enige met zo'n icoon.

Verder ben ik tegen een discussie op het forum, en ik benader je daarom ook niet voor niets via ICQ.

Als laatste loop je wel een beetje onzin te verkondigen over mijn icon hoor, ik heb het even nagezocht:

16 augustus: Ik vraag KoW om zijn DPCH meer conform de standaard layout te doen. ( [topic=206868] )

4 oktober: Ik maak mijn icon naar aanleiding van de shortcut-screenshot-rage in LA met daarin 'DPC Crew'. (zie datum van got.gif: http://energy.keyserver.org/zooi/ )

18 december : KoW beweert dat ie mijn opmerkig als extra serieus, en zwaarwegend bevond vanwege mijn icon..

hmm wat klopt er hier niet ? :?

<small>Thx to Onno's BETA search: http://onno.dhs.org/dev/search</small>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoW

KoW

Parse parsed te veel

Topicstarter
[b][eNeRGy][b]
weet ik veel dat er niet meer zijn met zon icoon. ;)
Dat ik nu even niet op ICQ zit heeft ermee te maken dat ik hier op een inbellijn zit.
Dat houd dus ook in dat ik steeds alle topics even open zet, terug offline ga, en de reacties in Word voorbak
Dat volgens de tijdlijn blijkt dat jij toen dat icoon niet had, tsja, dat kan. Het ging erom dat toendertijd, op weetikveelwatvoormanier erg duidelijk voor mij was, dat jij in de crew zit. En of dat dan via dat icoon was, of misschien via een tekstje in je sig, wat doet dat ertoe ;)
Maar, morgen op het werk staat ICQ weer aan :) (Onder voorbehoud: Als mijn baas maar niet te dikwijls langsloopt, en afhankelijk van de werkdruk, enz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoW

KoW

Parse parsed te veel

Topicstarter
DSmarty
Dan hierbij de lijst met mensen die HTML rechten hebben:

...
KoW
...

Er kan natuurlijk wel wat geschoven worden met die rechten, mensen die ze absoluut niet meer nodig hebben kunnen natuurlijk hun HTML rechten afstaan aan iemand die ze wel nodig heeft.
(na onderling overleg)
Ik heb nog een account over met HTML rechten. Misschien kun je er wat mee :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos
  • Niet online
KoW, wat wil je nu eigenlijk precies? Wil je alleen een leuk moddergevecht op GoT met veel publiek, of wil je ons wijzen op problemen die opgelost moeten (en kunnen) worden?

Als je werkelijk een oplossing wilt vinden voor jouw problemen met de crew denk ik dat het tijd wordt om eens concrete dingen aan te wijzen en wat er volgens jouw aan gedaan kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [eNeRGy]
Op dinsdag 18 december 2001 20:19 schreef KoW het volgende:
[b][eNeRGy][b]
weet ik veel dat er niet meer zijn met zon icoon. ;)
Dat ik nu even niet op ICQ zit heeft ermee te maken dat ik hier op een inbellijn zit.
Dat houd dus ook in dat ik steeds alle topics even open zet, terug offline ga, en de reacties in Word voorbak
Dat volgens de tijdlijn blijkt dat jij toen dat icoon niet had, tsja, dat kan. Het ging erom dat toendertijd, op weetikveelwatvoormanier erg duidelijk voor mij was, dat jij in de crew zit. En of dat dan via dat icoon was, of misschien via een tekstje in je sig, wat doet dat ertoe ;)
Maar, morgen op het werk staat ICQ weer aan :) (Onder voorbehoud: Als mijn baas maar niet te dikwijls langsloopt, en afhankelijk van de werkdruk, enz)
Nou dat zal dan wel mijn aura zijn ofzo, omdat mijn sig al een jaar hetzelfde is... en ik verder nooit de DPC-Crew in mijn gewone posts betrek en/of noem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 18 december 2001 20:26 schreef [eNeRGy] het volgende:

[..]

Nou dat zal dan wel mijn aura zijn ofzo, omdat mijn sig al een jaar hetzelfde is... en ik verder nooit de DPC-Crew in mijn gewone posts betrek en/of noem.
HEY IEDEREEN... WAKE UP !!! KAP NOU EENS MET DAT WELLES NIETUS SPELLETJE EN PROBEER DIT OP TE LOSSEN !!!!!!

Er is hier een gewaardeerd iemand (KoW) met een serieus probleem dat dus door de "crew" opgelost moet worden. Tenzij de "crew" het werk van KoW niet waardeerd. Als dat zo is dan gaat KoW weg en ik kan je garanderen dat er met KoW een hoop koeien losbreken (waaronder de mijne)....

Geen koeien, geen DPC

IS DAT WAT WE WILLEN !!!!!!!!!!!

Denk na en los dit op.... PRAAT mel elkaar en maak duidelijke afspraken..

Sorry maar dit moest ik ff kwijt !!!!

}:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [eNeRGy]
Op dinsdag 18 december 2001 20:48 schreef Redeemerkalf het volgende:

[..]

HEY IEDEREEN... WAKE UP !!! KAP NOU EENS MET DAT WELLES NIETUS SPELLETJE EN PROBEER DIT OP TE LOSSEN !!!!!!

Er is hier een gewaardeerd iemand (KoW) met een serieus probleem dat dus door de "crew" opgelost moet worden. Tenzij de "crew" het werk van KoW niet waardeerd. Als dat zo is dan gaat KoW weg en ik kan je garanderen dat er met KoW een hoop koeien losbreken (waaronder de mijne)....

Geen koeien, geen DPC

IS DAT WAT WE WILLEN !!!!!!!!!!!

Denk na en los dit op.... PRAAT mel elkaar en maak duidelijke afspraken..

Sorry maar dit moest ik ff kwijt !!!!

}:O
toon volledige bericht
IK, EN DE REST VAN DE CREW, WIL BEST MET KoW ZIJN PROBLEMEN BESPREKEN HOOR, MAAR HIJ ZAL ZELF MISSCHIEN OOK INITIATIEF KUNNEN TONEN, EN DAARMEE BEDOEL IK DUS EEN BENADERING DIE NIET VIA EEN OPENBAAR FORUM LOOPT. DE DPC CREW HEEFT NU AL VAAK GENOEG AANGEGEVEN DAT ZE BEST DINGEN WILLEN VERANDEREN.

Waarom schreeuwen we eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 18 december 2001 21:03 schreef [eNeRGy] het volgende:

[..]

Waarom schreeuwen we eigenlijk?
Omdat ik vond/vind dat de aandacht naar de verkeerde dingen ging... De discussie ging over wie, wat en wanneer heeft gezegd, ge-icq-ed of gemailed. Dat is niet productief....

Het is beter om de problemen die er zijn te proberen op te lossen met elkaar...

Hey het is bijna kerst, man .... Peace on earth ! 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankie02
  • Laatst online: 08:12
Mag er dan nu een slotje op (tis bijna kerst)???

Ruzien doen we maar ergenst anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos
  • Niet online
Nee, dat mag niet. Bovendien is voor dit soort posts [forum=26] uitgevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankie02
  • Laatst online: 08:12
Op dinsdag 18 december 2001 21:46 schreef Chaos het volgende:
Nee, dat mag niet. Bovendien is voor dit soort posts [forum=26] uitgevonden.
Sorrie, ik bedoelde eigenlijk: kan het niet beter onderling geregeld worden. Ik neem aan dat de DPC liever bekend wil blijven als een leuke club waar veel mensen wat info en stats kunnen lezen.

Ik ben niet voor of tegen CoW cq. de DPC crew. Maar persoonlijk vind ik dat dit soort topics eigenlijk niet ook niet kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoW

KoW

Parse parsed te veel

Topicstarter
Op dinsdag 18 december 2001 22:21 schreef Frankie02 het volgende:
Ik ben niet voor of tegen CoW cq. de DPC crew. Maar persoonlijk vind ik dat dit soort topics eigenlijk niet ook niet kunnen.
Ik vrees dat het dan ook verstandiger is, om als buitenstaander erbuiten te blijven. Volgens mij stond er ook zoiets in Chaos z'n post voor ie hem edite, maar dan durf ik niet met zekerheid te zeggen.

Laat ik in elk geval duidelijk zijn, ik heb een hekel aan oorlogje voeren, en naar ik hoop de crew ook.

Laten we verder gaan in de onduidelijkheids draad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wessie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:02

Wessie

Noizy Cows Crewmember

Ik heb het idee dat er momenteel van iets kleins iets groots gemaakt is.

Wat ik nu zo begrijp is het volgende:
De DPC-crew wil een vaste hitparade voor elk project. Een beetje gelijkenis.
Op zich logisch, maar is het mooi en wil de DPC'er dat ook :?

Ik ben het met een eerdere reactie eens dat ik niet meer terug zou willen naar de oude beknopte stats. Vaak hoefde je er niet naar te kijken, want je wist toch wel dat de grote jongens bovenaan stonden. KoW maakt het mogelijk dat iedereen binnen DPC plezier beleeft aan het project waar diegenen aan mee doet.
Zelf besteed hij veel tijd aan het verfraaien en het uitbreiden van de mogelijkheden. Vaak doet hij dit zelfs, omdat de mensen die aan het project mee doen (bv ECCp) daarom vroegen.
Dingen als inhaal stats zijn fantastisch. Niet iets wat op 1 dag geprikt staat, nee het is over een week genomen. Ook kun je van alle users en gebruikers alles terug zoeken.
Alle hitparades zijn duidelijk en overzichtelijk met alle linkjes erbij ook.

Wat wil een fanatieke DPC'er nog meer :?

Dan komt hij praktisch elk weekend ook nog met een weekend hitparade ... gewoon fantastisch.

Nu begrijp ik ook wel dat het voor de DPC-crew lastig is om om te gaan met werk van een ander. Het zit vernuftig in mekaar en iets veranderen is lastig.
Nu ben ik wel van mening dat KoW (ook gezien wat hij zelf zegt) mee wil werken aan verandering en dat zelfs ook gedaan heeft. Hij heeft zelfs een apparte ECCp hitparade ervoor gemaakt. Wat wil je nog meer :?
Ik vind het bezopen om scheidingslijnen en dergelijke weg te laten, omdat dat meer dan standaard is.

Ik hoop dat KoW in ieder geval voor ECCp en Folding verder gaat. Het zou mooi zijn als KoW zich ook op andere projecten zou richten vele DPCH's kunnen duidelijk een face-lift kunnen gebruiken.

Zow...
tot slot:
Tot slot wil ik de DPC-crew vragen om de met KoW toen een mooie compronie te komen om toch de mooie stats te laten bestaan !

Go KoW Go !

edit:

Hierbij wil ik mijn verontschuldigen maken voor onwaarheden die ik eventueel in mijn ongeedite post gezet heb. Ik heb kleine dingen aangepast, omdat dit eventueel ook als aanval gezien kon worden. Mijn verontschuldigen hiervoor.

Ook wil ik Chaos bedanken voor een toelichting op het een en ander.

Wessie ... member of the Noizy Cows !!!

Pagina: 1