Hallo mensen,
ik heb hier een vraagje over mijn Philips CDRW 810 brander (8x4x32 ofzo..). Vroeger (een jaar geleden) brandde deze Philips op 8 speed...dus klaar in 7 minuten ofzo...toen ging ie terug
naar 4 speeds....weer een paar maanden later (zonder iets aan het systeem veranderd te hebben, althans, aan hardware) gaat ie terug naar 2 speed, of 1... (Nero geeft tegenwoordig aan dat hij brandt op 1 speed ("Write speed changed due to media") ongegacht de cd of de snelheid die ik instel). Daarnaast heb ik nog eens al mijn ide controllers eruit gerost, en daarna met een minimaal systeem gebrand (Dus videokaart, 1 hd, 1 floppy en 1 cdrom speler) en toen ging ie wel weer snel....toen alles weer teruggezet, en het was nog steeds snel....echter, een tijd later was alles weer bagger, zodat ik nu nog steeds met een 1 speed cd brander zit opgescheept....
Ik vroeg me af of iemand een idee had, want ik ben ten einde!!!

Alvast bedankt voor enige hulp,
Bodiam
ik heb hier een vraagje over mijn Philips CDRW 810 brander (8x4x32 ofzo..). Vroeger (een jaar geleden) brandde deze Philips op 8 speed...dus klaar in 7 minuten ofzo...toen ging ie terug
Ik vroeg me af of iemand een idee had, want ik ben ten einde!!!
Alvast bedankt voor enige hulp,
Bodiam