CDRW weer tot 650 MB formatteren ??

Pagina: 1
Acties:

• flipjevandejam
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-04 12:39
Mijn vraag is of je een cdrw ook gewoon helemaal kan formatteren, zodat het er weer eentje word van ±650 mb ipv 530 ofzo. Ik zou dat graag met Nero of inCD (dat bij nero zit) willen doen samen met een acer 24*10*40 brander. Weet iemand hoe of wat ??

Dus niet formatteren dat ik een udf-formaat krijg zodat ik het als "grote diskette" kan gebruiken ofzo.

Eerst had ik een HP brander met directCD enzo en volges mij kon het daar wel mee....

• Larry4
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
gewoon alles erasen en dan gewoon een iso branden kan gewoon 650mb op

maar niet formateren dat udf heeft gewoon ruimte nodig zodat je niet de voledige 650 kan benutten

• flipjevandejam
hmm kut ....ik heb hem namelijk al "geformatteerd" en dus heeftie al het udf-formaat...weet je soms hoe ik dat trug kan halen/zetten ?

en hoe doe je dat erasen dan ? Als ik namelijk inCD gebruik kan ik alleen "helemaal formatteren" = UDF en "normaal" = ook UDF .. ??

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-04 22:05

Dennahz

Life feels like hell should.

helemaal formateren.. dus niet snel duurt met een 4x rwtje +/- 20 minuten

Twitter

Verwijderd

Op maandag 17 december 2001 15:13 schreef Goten het volgende:
helemaal formateren.. dus niet snel duurt met een 4x rwtje +/- 20 minuten
Dit klopt niet helemaal. Wat jij bedoeld is met DirectCD en dan heb je nog steeds dat UDF-formaat en dus niet de volle 650 MB.

Met Nero kun je gewoon een CD-RW erasen. Vervolgens kun je gewoon als gewone CD-R branden (volle 650 MB). 'k Weet niet of je ook kan overburnen met CD-RW!?

• flipjevandejam
Kan je ook erasen als je al het UDF-formaat erop heb staan, betergezegd kan je hem ook "terughalen" daardoor ?

laatmaar...ik heb hem net "gewist" ...en het is goed gegaan..het kan dus wel..
Pagina: 1