Werd WinZip ontmaagd, of je geweten ?
Virussen? Scan ze hier!
LOL!
Sorry maar deze wil ik even nomineren voor 'klote-opmerking-van-de-week'! Kan dat?
Thanks, heb ik toch nog gelachen vandaag...
Sorry maar deze wil ik even nomineren voor 'klote-opmerking-van-de-week'! Kan dat?
Thanks, heb ik toch nog gelachen vandaag...
reality is for people with no imagination
Verwijderd
Hij heeft wel gelijk, maar vin het een beetje een lame NSB-actie om anderen/topics aan te geven bij moderators.
Het is de taak van de moderators zelf om dit soort dingen te vinden. Tenzij je natuurlijk lastig gevallen wordt, dan moet je het wel melden. Maar wie kan er nu last hebben van een Winzip serialtje??
Het is de taak van de moderators zelf om dit soort dingen te vinden. Tenzij je natuurlijk lastig gevallen wordt, dan moet je het wel melden. Maar wie kan er nu last hebben van een Winzip serialtje??
razor_blade is toch moderater?
Ennuh, zoiets een NSB-actie noemen vind ik echt te ver gaan. Dat kan niet. Excuses zijn hier op zijn plaats.
Ennuh, zoiets een NSB-actie noemen vind ik echt te ver gaan. Dat kan niet. Excuses zijn hier op zijn plaats.
Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett
Helemaal mee eens, zulke vergelijkingen zijn hier uit den boze.
Hmm, toevallig lid van de Janmaat's kliek, Hans ?
Virussen? Scan ze hier!
Wat heeft dat er in godesnaam mee te maken. Leuk he, meteen conclusies trekken en verbanden leggen. Jesus! Kan er hier nog wel iets gezegd worden zonder dat er meteen protest komt uit allerlei hoeken, of dat mensen zich aangevallen/aangesproken voelen. Damn! Waarom ligt zo'n opmerking zo gevoelig dan? Heb je in de oorlog gevochten ofzo? Get real...
Hmm, uit bovenstaande woorden maak ik op dat je niet eens weet wat de NSB was...
Nou, die waren behoorlijk fout. En er mag dus best wel iets van gezegd worden van die vergelijking.
Nou, die waren behoorlijk fout. En er mag dus best wel iets van gezegd worden van die vergelijking.
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Dan nog maar eens , de mensen die deze site voor jullie hebben opgezet kunnen problemen krijgen als hier dergelijke shit gepost wordt . Een beetje sociale controle kan dan ook geen kwaad . Als iedereen zonodig serials of ISO's wil uitwisselen neem dan lekker contact op met elkaar maar zet die links,cracks,warez,serials ed. niet hier neer .
Verwijderd
NSB'ers collaboreerde met de vijand, dat zijn inderdaad opportunistische lamers. Die uit eigen belang indirect/direct meehielpen met de joden deportatie en andere vuile dingen die de nazi's hebben gedaan
De link met iemand die sociale controle uitoefend zie ik niet en daarom sluit ik me aan bij degene die van mening zijn dat excuses hier wel op z'n plaats is.
De link met iemand die sociale controle uitoefend zie ik niet en daarom sluit ik me aan bij degene die van mening zijn dat excuses hier wel op z'n plaats is.
zoals JL zegt, de NSB collaboreerde met de vijand. Als zei iemand aangaven dan overleefde die het meestal niet. NSB'ers zijn moordenaars en landverraders. Iemand met een NSB'er vergelijken is dus nogal een belediging. Zelfs Janmaat vergelijken met een NSB'er is een belediging, om maar iemand te noemen.
Zo'n opmerking kan dus gewoon niet. Zeker niet omdat wat Razor_blade deed een kwestie is van bescherming van tweakers.net. Als mensen illigale dingen hier gaan neerzetten dan kunnen Femme & co. in grote problemen komen. Dat staat niet voor niets in de FAQ
Zo'n opmerking kan dus gewoon niet. Zeker niet omdat wat Razor_blade deed een kwestie is van bescherming van tweakers.net. Als mensen illigale dingen hier gaan neerzetten dan kunnen Femme & co. in grote problemen komen. Dat staat niet voor niets in de FAQ
Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett
Pagina: 1