Is het mogelijk om de data van DU meter te backuppen om na een complete re-install deze weer terug te zetten? Ik bedoel niet exporteren, want daarmee krijg ik ze niet terug..
snapez-vous?
snapez-vous?
Verwijderd
Hey ja, idd.Op zaterdag 09 maart 2002 11:15 schreef Cyber-D het volgende:
Da kan. De log file zit (bij mij onder win2k) in :
c:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Hagel Technologies\DU Meter\log.cvs
Kan je ook in Excell bekijken, maar ik zou het niet editten en saven vanuit Excell...
🌞🍃
Sorry voor het ophalen van een oud topic maar weet iemand dit ook voor Win XP, ik kan het niet weer vinden in de pc.Verwijderd schreef op 09 March 2002 @ 11:15:
Da kan. De log file zit (bij mij onder win2k) in :
c:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Hagel Technologies\DU Meter\log.cvs
Kan je ook in Excell bekijken, maar ik zou het niet editten en saven vanuit Excell...
no comment
ben ik nu ook achter, maar daar staat die dus niet en ook niet ergens anders, met search in pc gedaan. ik niet snappen?Verwijderd schreef op 24 december 2002 @ 00:29:
Zit in dezelfde directory onder WinXP (die ik nu heb)
no comment
Als het goed is staan de gegevens in de registery..Wildfire schreef op 04 April 2003 @ 13:31:
Sorry voor het kickje...
Ik ga vandaag Windows XP eens helemaal opnieuw installeren en het zou handig zijn als ik de stats van DU-Meter zou kunnen meenemen. Maar ja, aan het exporteren van de gegevens heb je niets want je kunt ze niet importeren.
In de DU-Meter map zelf zie ik geen traffic-data staan.
Weet iemand waar dat dan wel staat? Ik kan dan dat bestand backuppen en na de herinstallatie terug zetten.
Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi
In het register zag ik dat een datafile van DU-Meter in Documents and Settings\All Users\Application Data\Hagel Technologies\DU Meter zou staan. Heb ik gebackupped en de twee registry keys van DU-Meter heb ik nu ook gebackupped.Br@m schreef op 04 April 2003 @ 13:37:
[...]
Als het goed is staan de gegevens in de registery..
Dus die key exporteren en later weer importeren, zou moeten werken
Uit [hkey_local_machine] en [hkey_current_user] hè?Wildfire schreef op 04 April 2003 @ 13:53:
[...]
In het register zag ik dat een datafile van DU-Meter in Documents and Settings\All Users\Application Data\Hagel Technologies\DU Meter zou staan. Heb ik gebackupped en de twee registry keys van DU-Meter heb ik nu ook gebackupped.
[ Voor 33% gewijzigd door SithWarrior op 04-04-2003 14:11 ]
You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?
Heb ik gedaan...SithWarrior schreef op 04 April 2003 @ 14:10:
zo te zien moet je die key en die log file backupen.
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Hagel\DU Meter]
"InstDir"="C:\\Program Files\\DU Meter"
"Totals"=hex: (veel 1 tjes en 0 etjes)
"DataFile"="C:\\Documents and Settings\\All Users\\Application Data\\Hagel Technologies\\DU Meter\\log.csv"
dus key totals en het bestand log.csv
Als jij een nieuwe installatie doet en daarna installeer je DU-Meter weer en daarna zet je pas de bestanden en reg. key's terug. Dan moet het goed gaan..Jaded schreef op 05 April 2003 @ 14:51:
Ik heb bovenstaande gedaan, maar het log bestand is na installatie niet meer in die directory te vinden. Hoe kan dat nou weer
[ Voor 28% gewijzigd door Jaded op 05-04-2003 16:36 ]