Ik wil weten of de Engelse versie van Gothic is gecensureerd, en zo ja, is dat er nog uit te slopen? In de Duitse versie zat geloof ik in de demo een naakte vrouw terwijl die in de engelse versie niet naakt meer was, zoiets als ze met de Reaper uit Giants, Citizen Kabuto hebben gedaan. Daar kon je door een file weg te halen die censurering ongedaan maken. Maar bijvoorbeeld in het spel the Nomad Soul hebben ze ook allerlei dingen eruit gehaald en die waren niet ongedaan te maken. Dat soort dingen vertrouw ik niet, wie weet wat ze er nog meer hebben uitgehaald? Dan speel je dalijk met groen bloed en kom je alleen grasbloemmonsters tegen die de hele tijd schreeuwen "je bent lief" en die je water moet gaan geven, ipv bloeddorstige wolven die je met je zwaard in tweeen moet hakken
Volgens een gast van Piranha Bytes was die vrouw het enigste, als ik jouw was haalde ik de engelse, wordt nml heel veel in gesproken enzo, en is anders erg moeilijk te volgen.....
V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE
Ik zou gelijk gillend gek worden als ze dat zouden doen
.
Nieuwe versie van doom ipv monster hebben ze knuffelbeertjes en ipv wapens hebben ze veertjes
. NEEEEEEEEEE!
Nieuwe versie van doom ipv monster hebben ze knuffelbeertjes en ipv wapens hebben ze veertjes
ik heb een keer een pacman versie van doom gehad, was wel coolOp maandag 17 december 2001 14:45 schreef Mr_UnAnimouS het volgende:
Ik zou gelijk gillend gek worden als ze dat zouden doen.
Nieuwe versie van doom ipv monster hebben ze knuffelbeertjes en ipv wapens hebben ze veertjes. NEEEEEEEEEE!
Ja toch niet Doom - Mr. Smiley Head's safari? Met die wapens vervangen zijn? Jemig wat was dat supermeligOp maandag 17 december 2001 15:05 schreef THE_CR0SS het volgende:
[..]
ik heb een keer een pacman versie van doom gehad, was wel cool
Kettingzaag werd electgrische tandenborstel
Pistol wbleef pistol, maar dan dwars vastgehouden, gangsta style
Verder had je een vlammenwerper, gemaakt van spuitbus+aansteker, een kip die expolsieve eieren scheet, en een bazooka die explosieve kippen schoot.
Meesterlijk
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Kijk dat is natuurlijk wel leukOp maandag 17 december 2001 15:12 schreef Captain Pervert het volgende:
Ja toch niet Doom - Mr. Smiley Head's safari? Met die wapens vervangen zijn? Jemig wat was dat supermelig
Verder had je een vlammenwerper, gemaakt van spuitbus+aansteker, een kip die expolsieve eieren scheet, en een bazooka die explosieve kippen schoot.
Meesterlijk
Dat was toch de onofficiële doom 3? Die heb ik ook gehad, hij roelde best wel...Op maandag 17 december 2001 15:12 schreef Captain Pervert het volgende:
[..]
Ja toch niet Doom - Mr. Smiley Head's safari? Met die wapens vervangen zijn? Jemig wat was dat supermelig
Meesterlijk
Wie heeft de .wad file daarvan trouwens voor mij? Ik moet hem nog hebben voor mijn Doom collectie...
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Jaaaaaa hooor, jij zou dus liever een duitse game kopen als er een naakt wijf in zat? Ik heb nog nooit zoiets gezien....
En in de engelse zit nog net zo goed rood bloed... Alleen geloof niet dat het op de grond terechtkomt en zoja wel dan is het er niet lang want de wereld is nogal groot en dus verdwijnen die models na een tijdje.
En in de engelse zit nog net zo goed rood bloed... Alleen geloof niet dat het op de grond terechtkomt en zoja wel dan is het er niet lang want de wereld is nogal groot en dus verdwijnen die models na een tijdje.
Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD
Is dat freeware?? Zo ja linkie plz?? Lijkt me wel grappig spelletje.Op maandag 17 december 2001 15:12 schreef Captain Pervert het volgende:
[..]
Meesterlijk
Pagina: 1