[MF] Slotje

Pagina: 1
Acties:
  • 15 views sinds 30-01-2008

• Coen Rosdorff
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Waarom wordt een mededeling in het MF met een nutteloze opmerking op slot gegooid ?

Op een aantal manieren is dat onprettig: De map wordt rood terwijl er niets te melden is; Waarom mag je morgen niet meer lezen dat er vrijdag onderhoud was. Waarom mogen de topics daar niet op volgorde blijven staan ?

(Hier in LA zie je het de laatste tijd ook heel veel gebeuren dat er met slotjes wordt gestooid. Is dat om het quota te halen ?)

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:16

Exirion

Gadgetfetisjist

Op maandag 17 december 2001 14:33 schreef little_soundman het volgende:
(Hier in LA zie je het de laatste tijd ook heel veel gebeuren dat er met slotjes wordt gestooid. Is dat om het quota te halen ?)
Vooral deze zin geeft mij de indruk dat je deze topic alleen maar opent om een potje te gaan zitten klagen. Waar maak je je druk over :?

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Bedoel je deze ? [topic=350055/1/50]

Er staat nota bene bij dat het niet meer relevant is, net als dit topic. :Z

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Leg mij dan 's uit waarom mensen die nu voor het eerst weer op GoT komen moeten weten dat er vrijdag onderhoud was :?

En dat die topics op slot gaan komt gewoon omdat ze niet meer van toepassing zijn. Moeten we dan oude informatie tussen de nog van toepassing zijnde info laten staan? Dat haalt het duidelijke en overzichtelijke van MF af :(

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Verwijderd

Op maandag 17 december 2001 14:33 schreef little_soundman het volgende:
Waarom wordt een mededeling in het MF met een nutteloze opmerking op slot gegooid ?
Opruimen.
Tijdelijke mededeling is niet meer van belang en heeft ook voor in de toekomst geen waarde (zoals crewwijzigingen dat wel hebben).
Op een aantal manieren is dat onprettig: De map wordt rood terwijl er niets te melden is;
Sja, sluiten zonder mededeling doen we liever niet, zo weet je duidelijk waarom hij gesloten is.
Waarom mag je morgen niet meer lezen dat er vrijdag onderhoud was.
Kan nog steeds wel.
Waarom mogen de topics daar niet op volgorde blijven staan ?
Zie bovenstaande reden.
Ja, Tom liep wat achter voor zijn eindejaarsuitkering, sorry voor het ongemak.

• Coen Rosdorff
  • Niet online
Op maandag 17 december 2001 14:34 schreef Exirion het volgende:

Vooral deze zin geeft mij de indruk dat je deze topic alleen maar opent om een potje te gaan zitten klagen. Waar maak je je druk over :?
:Z dingen die tussen haakjes staan zijn meestal bijzaak. Anders had ik het ook wel slotjes in LA genoemd ofzo. Maar iig fijn dat je er zo inhoudelijk op in gaat.

• Grrrrrene
  • Niet online
Op maandag 17 december 2001 14:38 schreef little_soundman het volgende:

[..]

:Z dingen die tussen haakjes staan zijn meestal bijzaak. Anders had ik het ook wel slotjes in LA genoemd ofzo. Maar iig fijn dat je er zo inhoudelijk op in gaat.
Ja hallo, jij post die compleet onzinnige opmerking. Wat is dat nou voor stomme steek onder water? Ik wil hier best inhoudelijk op in gaan, maar je verpest het hier gewoon voor jezelf... :)

Edit: het is BTW "het quotum" |:(

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-11 16:08
Hmm.. Misschien was gewoon trashen een betere optie geweest, maargoed.. Boeit het nou zo erg?

• Coen Rosdorff
  • Niet online
Op maandag 17 december 2001 14:38 schreef johnny appleseed het volgende:

Opruimen.
Tijdelijke mededeling is niet meer van belang en heeft ook voor in de toekomst geen waarde (zoals crewwijzigingen dat wel hebben).
Doe het dan iig consequent, ik zie nog een heleboel topics van dingen die voorbij zijn, die nog wel gewoon open zijn. Dingen die voorbij zijn, zaken vanzelf wel naar beneden. Een slotje is daar echt niet voor nodig.

Oh Oh, wat heeft iedereen weer korte tenen vandaag.

Verwijderd

Overigens zijn slotjes in LA ook niet zo bijzonder, in LA heb je vaak een vraag aan de crew (foute status, iets wat geregeld moet worden, fout slotje, etc), als dat opgelost is kan zo'n thread ook dicht voor de overzichtelijkheid van het forum.
LA is wat dat betreft geen forum als de andere fora.

• Grrrrrene
  • Niet online
Op maandag 17 december 2001 14:41 schreef little_soundman het volgende:

[..]

Doe het dan iig consequent, ik zie nog een heleboel topics van dingen die voorbij zijn, die nog wel gewoon open zijn. Dingen die voorbij zijn, zaken vanzelf wel naar beneden. Een slotje is daar echt niet voor nodig.

*kuch* Moet je horen wie het zegt, waarom stoor je je hier aan? *kuch*

Die topics zijn _echt_ afgehandeld en doen niet meer ter zake. De aanstelling van een mod of een extra forum zijn WEL van toepassing, want als jij een of 2 keer per maand komt om ff wat rond te kijken, zie je dat nu pas in MF. Serveronderhoud van weken terug hoef je dan niet meer te lezen...

• Coen Rosdorff
  • Niet online
Op maandag 17 december 2001 14:43 schreef Grrrrrene het volgende:

Die topics zijn _echt_ afgehandeld en doen niet meer ter zake.
Doe het dan iig consequent

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:59

JvS

Ik heb hem zelf ook

Moet ik hier op in gaan?
Bij deze...
:Z

Dit valt bij mij onder de catagorie "zoeken naar iets om een topic in LA over te openen"

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.