It’s nice to be important but it’s more important to be nice
Programmer - an organism that turns coffee into software.
Hmm ok ik zat aan INI files te denken, maar XS4ALL ondersteunt op dit moment alleen PHP versie 3.0. Dus heb je niet de beschikking over de parse_ini_file functieOp maandag 17 december 2001 14:32 schreef D2k het volgende:
idd files
Heeft iemand nog creative ideeën
Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz
Programmer - an organism that turns coffee into software.
Tja, ik kan me er iets bij voor stellen, maar toch...Op maandag 17 december 2001 14:37 schreef LuCarD het volgende:
drm: Soms heb je geen keuze....Weet er alles van
Imho moet je toch aan je bedrijf wat eisen stellen. Willen jullie dit? Nou, dan hebben we dit en dat nodig, en anders kan het niet. punt.
Ik hoop voor je dat je dat voor elkaar krijgt...
Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz
Bedankt voor de suggestie. Ik zal hier eens serieus naar gaan kijken.Op maandag 17 december 2001 14:34 schreef LuCarD het volgende:
http://nl.php.net/manual/en/ref.dba.php
Maar of het handig is?
Naar een andere hoster stappen zou ik wel doen als het m'n eigen website is, maar het gaat hier om de website van m'n bedrijf.
daarom juist. Kijk, als ze bepaalde functionaliteit willen, dan kost je dat een andere hostingprovider. Helaas voor het bedrijf, maar zo werkt het imo gewoon.Op maandag 17 december 2001 14:40 schreef JonkieXL het volgende:
[..]
Bedankt voor de suggestie. Ik zal hier eens serieus naar gaan kijken.
Naar een andere hoster stappen zou ik wel doen als het m'n eigen website is, maar het gaat hier om de website van m'n bedrijf.
~ Gottfried Leibniz
Mijn blog over het deployen van Ruby on Rails: RunRails.com
oogjes open, snaveltjes dicht
Ikke kijken: ActiveISP ActiveDNS. Gelukkig alleen nog maar een domeinnaam. Ik moet er niet aan denken om er ook nog es ASP bij te leren
* _JGC_ heeft er een hekel aan om een nieuwe webAPI te leren, heeft net PHP ietwat onder de knie.
Dapper als je ook SQL support mee wil nemenZef:
Op zich is het wel een uitdaging om een mooie flattext database class te schrijven
~ Gottfried Leibniz
* tomato dat in PHP implementeert krijgt van tomato een schouderklopjedrm: Dapper als je ook SQL support mee wil nemen
* drm wil graag een schouderklopje van * tomato maar het kost zoveel tijd...tomato:
* drm dat in PHP implementeert krijgt van tomato een schouderklopje
~ Gottfried Leibniz
If nothing is written below, I was the last to reply...