Te onzinnige onzin

Pagina: 1
Acties:
  • 121 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• BoneZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-05-2021

BoneZ

don't panic

Topicstarter
Ik vond het een goed idee geweest om stuffies op te splitsen, maar nu er geen moderator is komt er echt een wildgroei aan onzinnige onzin. En om eerlijk te zijn vind ik dit helemaal maar nix.... een lolletje iz prima maar er zijn grensen. Zouden jullie aub ff wat dingen willen sluiten of een moderator aanstellen.. al iz het al1 maar om een statement te maken dat niet alles mogelijk is

Deze mogen van mij al zowiezo gesloten worden http://gathering.tweakers.net/Forum15/HTML/000100.html http://gathering.tweakers.net/Forum15/HTML/000094.html http://gathering.tweakers.net/Forum15/HTML/000097.html

reality is for people with no imagination

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Hmmja, misschien wel een goed idee om een moderator voor dit forum aan te wijzen...

(HINT!)

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

inderdaad begint het een beetje uit de hand te lopen.

Verwijderd

wel met BoneZ eens. onzin is leuk (heel leuk zelfs) maar het moet geen Powerweb worden, daar lijkt het soms wel op. kinderachtige flame-wars enzow..

• PsychoG
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 16-02 10:22

PsychoG

Pumpin' on your stereo...

Ik moet bekennen dat ik nu vaker naar het Onzin forum ga dan naar Stuffis.. *schaam schaam*... Maar het begint nu inderdaad uit de hand te lopen.

Mochten jullie nog een admin nodig hebben.. /me biedt zich aan... :P

(wie niet waagt wie niet wint hé)

• Muggie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-02 00:36

Muggie

8 pm

Er is altijd nog de keuze om er gewoon niet naar toe te gaan en het niet te lezen. Dat is nog altijd de beste manier om van iets af te komen, het negeren.

PSN: mug_8pm

• Drogo
  • Laatst online: 20-02 05:09
PsychoG, wil je dan meteen ff iets doen aan zulke idioten als Stropdas :r die hier lekker het GoT gaan verneuken...

Verwijderd

Lol oke maar je mot het wel leuk houden.
En niet de heletijd ruzie zoeken of krijgen zoals Flipje. No offence maar viel me op.

• Config
  • Laatst online: 06-01-2025
zoek het maar uit jongens...ik vind het prachtig :)

HAHA, wat een humor daar joh! Houden zo! Criminelen maken criminelen af daaro! Prachtig!

• BoneZ
  • Laatst online: 25-05-2021

BoneZ

don't panic

Topicstarter
En het kan weer gezellig worden want flipje is (eindelijk) gebanned zie ik net! :) :) :) :) :)

reality is for people with no imagination

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

YESS!!!

Zo, dan kan nu het niveau van GoT weer omhoog !

Bedankt admins !

Virussen? Scan ze hier!

• Drogo
  • Laatst online: 20-02 05:09
Flipje gebanned en Stropdas op -996 posts :)
Allebei door het flamewar-forum :)

Verwijderd

Als er nou ook nog een einde komt aan al die zielige figuren die zie aanmelden als mod voor het Tweakers over tweakers onzin forum
dan is al het ge-oh eindelijk weer voorbij (als Femme of een van de andere adjes iemand geschikt vinden om dat forum te
e modden hoort diegene dat vanzelf wel.)

En de rust weer weder gekeerd.
Pagina: 1