Ik heb de serch van een of andere andere site gebruikt want die van got is down
maar ik kom het hier zo vaak tegen...
welke spel is het egelijk???
welke spel is het egelijk???
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
Als je er nou es gewoon niet zo over loopt te zeiken. Geef gewoon het antwoord op een vraag en doe niet zo moeilijkOp maandag 17 december 2001 14:17 schreef RedTop het volgende:
Sorry hoor, maar zoek astjeblieft eerst ff voordat je iets gaat vragen! Dit is wel heel...
GoT is down is geen excuus. Er zijn zat search engines te vinden. Dit noem ik gewoon luiheid.
Het is dat het niet mag, maar ik zou hier zo graag 4 letters neerzetten...
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Verwijderd
rustig blijven ademenOp maandag 17 december 2001 14:17 schreef RedTop het volgende:
Sorry hoor, maar zoek astjeblieft eerst ff voordat je iets gaat vragen! Dit is wel heel...
GoT is down is geen excuus. Er zijn zat search engines te vinden. Dit noem ik gewoon luiheid.
Het is dat het niet mag, maar ik zou hier zo graag 4 letters neerzetten...
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq