Toon posts:

Eizo hoeft niet duur te zijn, 19" Flexscan T761

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik hoor zoveel mensen met een probleem met een of andere monitor, ik kan iedereen het volgende aanraden: koop een Eizo, je betaalt inderdaad wat meer (soms een beetje veel meer, dat geef ik toe), maar je doet misschien wel 10 jaar met een monitor. Dus stel nou dat die monitor Hfl. 2000,- kost en je dat over 10 jaar moet zien, kost ie je eigenlijk Hfl. 200,- per jaar. Natuurlijk is dit makkelijk praten, maar zo moet je echt denken, je kunt beter doorsparen voor een goede monitor dan nu er nu eentje kopen van slechte of minder goede kwaliteit. Soms moet je geluk hebben en daarom moet je om je heen blijven kijken. Zo kwam ik deze tegen: http://www.tweakers.net/aanbod/produkt/18539/a
Dit is geen reklame!!

Verwijderd

mooi dat je het ons komt vertellen. :P Maar kan het zijn dat die aanbieding van jouw is?

Verwijderd

Beetje onzinnig topic ervaring delen ok maar reclame maken :?

Verwijderd

Topicstarter
Vrienden, dit is geen reklame, zo ben ik niet, maar ik ben zelf al jaren een zeer tevreden Eizo gebruiker en dit model heb ik al bijna een jaar staan en heb nog nooit 1 klacht gehad. Scheelt ook weer een hoop gezeur op dit forum over monitoren met een kwaaltje (ook al is dit gezeur wel leuk, en dat is niet bedoeld als leedvermaak)

Verwijderd

Haha je heet Eizo en je gaat geen reclame voor Eizo maken :P

Ik ben trouwens van mening dat je wel gelijk hebt, ik heb zelf een F730 staan hier en ben er echt enorm blij mij, zit erover te denken er nog 1 naast te zetten :)

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Maar een beetje meer...? Ik zat zelf te denken aan een Dell P990 19" Midnight Grey vanwege zijn goede Sony beeldbuis (geeft erg mooi beeld, IMHO) en omdat hij de kleur van mijn kast heeft (Antec SX1030BEC) :). Voor 1300 piek gaat hij bij Dell de deur uit en dat lijkt me een prima prijs. Ik wil best geloven dat Eizo veel beter is maar ouch 700 piek meer.. dat is een kluit geld, en niet iedereen kan dat betalen. Ik zeker niet.

Overigens, die aangeboden Eizo kost 1600,- :)

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-05 14:08
Ja, ik ben weer blij, over 3 weken ga ik de T765 dus geen T761 [het oude model] kopen, en die is nu gedaalt tot fl. 1797,- / € 850,-. :D

w00t

Verwijderd

Topicstarter
Pas wel op met die 765 hij heeft meerdere helderheidsopties, maar die zijn ten koste gaan van andere zaken heb ik gelezen. De T 761 is gewoon de top.

• Masterdam
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-08 20:02

Masterdam

aka [K40$]R0gu3

Op woensdag 19 december 2001 16:51 schreef Eizo het volgende:
Pas wel op met die 765 hij heeft meerdere helderheidsopties, maar die zijn ten koste gaan van andere zaken heb ik gelezen. De T 761 is gewoon de top.
Weet iemand hier hoeveel ik nog voor m'n Eizo Flexscan F56 17" 1920x1200 max res kan vragen? ik hoef niet perse ZO professioneel... LopeZ wist 't niet...

Specs

• ernst
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-08 16:43
Op maandag 17 december 2001 16:01 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
Haha je heet Eizo en je gaat geen reclame voor Eizo maken :P

Ik ben trouwens van mening dat je wel gelijk hebt, ik heb zelf een F730 staan hier en ben er echt enorm blij mij, zit erover te denken er nog 1 naast te zetten :)
$$$ :'( ik ben gelukkig inmiddels gewend aan mijn platte 19" Lidl maar het deed idd erg pijn, de overstap van Eizo naar Pro view, gelukkig went het :o

Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-05 14:08
Op woensdag 19 december 2001 16:51 schreef Eizo het volgende:
En ik weer persies andersom.
Die mensen bij Eizo weten heus wel dat ze doen hoor, ze gaan echt niet de opvolger van de T761 slechter maken.
De Eizo T765 heeft volgens mij wel meer functies ja.

[ps] deze monitor heb ik over 3/4 weken op mijn kamer staan :7

w00t

Pagina: 1