Als je weet wat een Copper Spacer is kan je dan svp een berichtje achterlaten of je weet of dat ding je koelingprestaties juist verbetert of verslechtert?
weet niet of het ook helpt voor de koeling.
Ik heb zelf een silver spacer voor me AMD, ik dacht dat hij alleen voor de bescherming van je CPU core was ...
En aangezien hij daar niet op ligt ...
Correct me if I am wrong pls ...
Ik heb zelf een silver spacer voor me AMD, ik dacht dat hij alleen voor de bescherming van je CPU core was ...
En aangezien hij daar niet op ligt ...
Correct me if I am wrong pls ...
Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.
Lees dit topic over spacer even door.
[topic=118252/1/25]
Daar staat al wat info in. Staat ook een ander linkje in, ook even lezen. Voor de volgende keer: dit heb ik binnen 10 sec gevonden d.m.v. de search! Oftewel, dat had je zelf ook kunnen vinden. Eerst zelf zoeken is hier verplicht!
[topic=118252/1/25]
Daar staat al wat info in. Staat ook een ander linkje in, ook even lezen. Voor de volgende keer: dit heb ik binnen 10 sec gevonden d.m.v. de search! Oftewel, dat had je zelf ook kunnen vinden. Eerst zelf zoeken is hier verplicht!
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Spacer helpt NIET bij de koeling, zo'n ding is voor n00bs die hun koeler niet normaal kunnen/durven te plaatsen
Verwijderd
zoals ik...Op maandag 17 december 2001 14:13 schreef BrZ het volgende:
Spacer helpt NIET bij de koeling, zo'n ding is voor n00bs die hun koeler niet normaal kunnen/durven te plaatsen
Verwijderd
Wanneer je een HS hebt heeft een spacer helemaal geen toegevoegde waarde, wanneer je een waterblok hebt dus wel..
Verwijderd
Ben al iets voorbij nOOb en heb tohc een spacer. Heb ook waterkoeling. Een spacer moet je gewoon nemen. Zal niet veel aan de koelprestaties doen, maar het is gaaf om te hebben, ziet er goed uit en beschermd je core. Oh ja, ik heb een zilvere. En ik ben ervan overtuigd dat het ietsjepietje beter koelt dan niks, want waarom maken ze die krengen anders van goedgeleidende metalen en niet van iets goedkoops?Op maandag 17 december 2001 14:13 schreef BrZ het volgende:
ehm ... nou istie toch wel lekker om me core een beetje beter te beschermen als ik me Alpha koelblok er op schroef ... Daar heb ik hem iig voor gehaald.
Maar toch ff dat topic lezen
Maar toch ff dat topic lezen
edit:
hmmm ...
-----
In sum, copper spacers are great for protecting fragile CPU cores. With air cooling, they yield little or no net CPU cooling benefit. Copper spacers, combined with more aggressive cooling solutions, can yield positive CPU cooling benefits in addition to CPU core protection.
-----
Dus toch maar op me CPU
hmmm ...
-----
In sum, copper spacers are great for protecting fragile CPU cores. With air cooling, they yield little or no net CPU cooling benefit. Copper spacers, combined with more aggressive cooling solutions, can yield positive CPU cooling benefits in addition to CPU core protection.
-----
Dus toch maar op me CPU
Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.
Verwijderd
Als je een spacer zoekt dan zou ik de nieuwe 2de generatie spacer nemen die ook op de xp past http://www.highspeedpc.com/
Deze heeft by the way zulke kleine randen dat het hele verhaal van : "houd het nou wel warmte vast of niet? : metteen wegvalt.
(ps op deze site heet het ding een shim en met verzendkosten ben je ongeveer 35 tot 40 gulden kwijt)
Deze heeft by the way zulke kleine randen dat het hele verhaal van : "houd het nou wel warmte vast of niet? : metteen wegvalt.
(ps op deze site heet het ding een shim en met verzendkosten ben je ongeveer 35 tot 40 gulden kwijt)
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()