Opera 6.0 ervaring??

Pagina: 1
Acties:

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Topicstarter
Opera heeft alweer een tijdje geleden (zo'n 1,5 maand :)) de Final Release (version 6.0) aangeboden...

Wie van jullie heeft er ervaring mee!? Ik krijg bij vele pagina's foutmeldingen en bij sommige crasht Opera zwaar :(

Daarnaast nog een ander probleem... Is het nou zo dat Opera niet volledig het DOM ondersteunt, want bij mij krijg ik met volgende stukje JS code:
code:
1
if (document.createElement)

het antwoord 'True' en toch ondersteunt Opera het niet...

Moeten (webdesigners) nou hun pagina's gaan afstellen op Opera of moet er gewoon worden gewacht totdat Opera een fatsoenlijke versie aflevert welke wel gewoon het DOM ondersteunt :?

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-06 13:51

Clay

cookie erbij?

Je kan in Opera nog steeds niet dynamisch dingen toevoegen en weghalen in een openstaande page met dhtml. Zolang dat niet kan ga ik er iig niet aan beginnen.
Dat Opera true teruggeeft op document.createElement vind ik ook een schande.

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

• Martin Sturm
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10-09 23:27
Opera is toch nog niet helemaal final of wel??
Iig is de linux versie nog niet final volgens mij.. Het lijkt me dat ze toch wel een beetje de standaarden moeten volgen. Ik vind dat Mozilla/netscape wat dat betreft de goede kant op zijn gegaan :)

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Topicstarter
Je kan in Opera nog steeds niet dynamisch dingen toevoegen en weghalen in een openstaande page met dhtml. Zolang dat niet kan ga ik er iig niet aan beginnen.
Ja, ik wilde er eerst wel aan beginnen, maar vroeg mij af hoe slim dat zou zijn... :?

Wacht wel tot ze zelf slim genoeg zijn om hun browser toch echt DOM compliant te maken... :+
Dat Opera true teruggeeft op document.createElement vind ik ook een schande.
Ja, dat vond ik ook! :( Nu werkte mijn browsercheck niet meer die ik allereerst had...
Opera is toch nog niet helemaal final of wel??
Iig is de linux versie nog niet final volgens mij..
Dat klopt de Windows versie is wel Final, maar van de linux versie is op 5 december (sinterklaas cadeautje :) ) een 2 Technology Preview gereleased:

http://www.opera.com/linux/
Het lijkt me dat ze toch wel een beetje de standaarden moeten volgen. Ik vind dat Mozilla/netscape wat dat betreft de goede kant op zijn gegaan :)
Dat vond ik ook, gaat zeker de goed kant op *D