Toon posts:

[OC] i'm back

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

ik ben heb een half jaar geleden hier ook vaak rondgezworven om mn pc-tje te OC-en en anderen te helpen enz.
Ik had toen een 800@900Athlon, later een 1GHz@1.2GHz Athlon, omdat ik dacht dat die kapot was (core afgebroken).
Die cpu is niet kapot maar mn mbord was brak (abit *D) -> Die cpu heeft mn vriendin nu :)

Nu heb ik dus een 1GHz@1.2GHz, die een tijdje (goed) liep op dat abit geval. unlcoked en de multiplier naar 12 was voldoende, maar zodra de FSB 1MHz omhoog ging was t afgelopen :(

Een week geleden heb ik een MSI K7T Turbo2 gekocht, en nu ben ik weer flink aan het OC-en.
Ik ben mn comp nu aan het benchmarken op 12x110MHz (!!), hij is 49" idle (MBM5), ik ga even de hondjes uitlaten en dan komt er meer :)

• snars
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
[zeikmodus]
Laat je ons ook even weten wanneer je boodschappen gaat doen en de planten water geeft? Ohjah en ik wil ook graag weten hoe laat je naar bed gaat, dan kunnen we daar rekening mee houden.
[/zeikmodus

I reject your reality, and substitute my own.

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-04 21:40

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Op maandag 17 december 2001 13:51 schreef _sNaRs_ het volgende:
[zeikmodus]
Laat je ons ook even weten wanneer je boodschappen gaat doen en de planten water geeft? Ohjah en ik wil ook graag weten hoe laat je naar bed gaat, dan kunnen we daar rekening mee houden.
[/zeikmodus
lol :) ach ja ik zeg ook wel eens waneer ik even moet schijten ;))

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:36

Epsilon

Op maandag 17 december 2001 13:47 schreef daNpy het volgende:
Ik ben mn comp nu aan het benchmarken op 12x110MHz (!!), hij is 49" idle (MBM5), ik ga even de hondjes uitlaten en dan komt er meer :)
49 graden idle?!?!?! damn, koop een andere koeler man!
en dat die msi beter fsb overclocked is vrij logisch als je je bedenkt dat dat een kt133a bordje is en die abit (die ik heb) niet.

Tjek mijn sig voor mijn stats trouwens

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-04 21:40

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

[dom modus]betere cooler like vapochill ofzo... ;) anders neem je een swiftec blokje met wat van die brandweerslangen er aan en een mobiele brandweerwagen die schuim/water door de slangen pompt volgens mij haal je de 1600 mhz dan wel :P[/dom modus]

nieuwe cooler is wel nodig indeed...

edit: wat je ook kunt doen voltage lager en fsb tikkie omhoog, lager voltage wordie minder warm. of ben ik fout? dacht ut nie :)

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• Woef
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
edit:

onzinnig

Verwijderd

Topicstarter
Er zit op het moment een 'gewone' op van Coolermaster. Ik had er eerst een Orb op (met 1 fan) die het net zo goed deed. :( Dat vind ik dus ook raar: een Orb heeft bijna geen koel oppervlak in tegenstelling tot die coolermaster :(
Ben al trug van de hondjes >:) Ga om half tien naar bed ok? :)

• TDLofCC
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02-2024
en naar de WC ?

Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 17 december 2001 14:10 schreef TheDarkLord666 het volgende:
en naar de WC ?
net geweest, maar wel ontopic is dit he? zullen we lekker naar de HK gaan >:)

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

slaap lekker alvast, ik ga even aan mn teen krabben :P
[serieus]
good to have you back sir!
ben benieuwd hoe ver je m gaat krijgen
[/serieus]

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 17 december 2001 14:12 schreef m-m het volgende:
slaap lekker alvast, ik ga even aan mn teen krabben :P
[serieus]
good to have you back sir!
ben benieuwd hoe ver je m gaat krijgen
[/serieus]
]

denk niet ver, want ene 'merely' heeft me al gemeld bij de SU |:( :(
Ik wil hier alleen maar me resultaten kwijt... sjees

OK, hij is dus nie stabiel;
lijstje van wat ik draaide na hem op 1320MHz gezet te hebben:
benchmark (3DMark2000)
XLS bestandje weggeschreven met in 3 vakjes iets.
3 benchmark loops; schermbeveiligning tussendoor dus hij hing, maar kon nog 3DMark nog afsluiten.
nogmaals 3DMark (1x)
3x een MSN-er er tussendoor -> hang-up (niet beantwoord overigens)

dus...
maarja, ik heb ook geen opitmized oid, er staat een hoop troep nu :)

Verwijderd

Topicstarter
ow ja, hoeveel temp. sensoren heeft mijn mobo? (K7T Turbo2)

Verwijderd

Lekkere zinnige aanvulling voor die forum! bedankT! :)

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:07
In het vervolg niet meer dergelijke topics openen, maar alleen als je een vraag oid hebt, of dat je iets wilt laten zien :) Ik doe dit topic niet dicht omdat je op het laatste moment toch nog een vraag stelt :)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 17 december 2001 14:48 schreef Phreak het volgende:
In het vervolg niet meer dergelijke topics openen, maar alleen als je een vraag oid hebt, of dat je iets wilt laten zien :) Ik doe dit topic niet dicht omdat je op het laatste moment toch nog een vraag stelt :)
ehm...
hij benchmarkte dus al iets beter dan op 12x100 volgens mij, maar ik moet mn drivers nog optimizen enz (dwz: windows eraf en weeer opnieuw erop >:) ) en dan alles goed installen, nu loopt alles nog door elkaar. dan ga ik oko meteen mn vidkaart oc-en, kijken of dat ook helpt
Pagina: 1