Ik heb een vraagje voor jullie. Is het misschien een idee om bij de FAQ een soort index te maken met ‘moeilijke’ computertermen voor de ‘Newbies’? Ikzelf begin het al een beetje te leren allemaal, maar het had een stuk sneller/makkelijker gegaan als ik gewoon sommige woorden kon opzoeken als Yields, Ping op een alfabetische index op tweakers.net of GoT. Ook wat technische gegevens zouden prettig zijn, als wat is FSB, muliplier, verschil tussen een ISA en PCI-slot enz. Zoals ik al zei, ik begin het al te leren, dus het hoeft niet hieronder allemaal uitgelegd worden, maar veel termen heb ik het nog moeilijk mee, en ik zou zo’n index van A-Z lezen.
Mocht het maken van zo’n index veel werk zijn, is het misschien een idee om een interactieve index te maken waar de tweakers termen kunnen uitleggen (niet in discussievorm, maar gewoon feiten).
Mocht het maken van zo’n index veel werk zijn, is het misschien een idee om een interactieve index te maken waar de tweakers termen kunnen uitleggen (niet in discussievorm, maar gewoon feiten).