Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett
Dus het kan gebeuren dat een moderator een beoordeling heeft waar niet iedereen het mee eens is. In het ideale geval komt er dan een andere moderator die zijn interpretatie aan de scores geeft, in de hoop dat dit beter is. Helaas zijn er veel te weinig actieve moderators (het merendeel doe helemaal niets).
Virussen? Scan ze hier!
Virussen? Scan ze hier!
En teweinig moderators, tja, dan moet je er dus meer hebben. Ikzelf wil best moderator worden, en ik weet zeker dat er tientallen anderen zijn die dat ook wel willen.
Probleem is natuurlijk dat je goede moderators moet vinden. Maar ook dat moet toch te doen zijn lijkt mij. Gewoon een flink aantal users die je wel wat lijken moderator maken, en als ze niet bevallen haal je het weer weg. Er is geen (zoals bij IRC ofzo) security risk bij het maken van een moderator.
Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett
Tja, dan heb je geen goede administrators (no offense Femme). Van moderators die lopen te kloten moet je gewoon het account deleten.Nee, maar andere moderators wel... en daar zitten er een paar tussen...
/me heb misschien iets teveel geIRCt, maar ook voor forums moet dat toch een goed systeem zijn.
Mij lijkt een wat aktiever beleid het beste, dus hou eens in de gaten wie er hoe moderate en pak van de mindere moderators gewoon hun account af. Er wordt op het moment heel slecht (of helemaal niet) gemoderate op Tweakers.net!
Ik had het zelf niet beter kunnen zeggen!
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Misschien bedoelt Femme wel dat de (overgebleven) moderators gillend wegrennen als hij begint met de 'heers en verdeel'-politiek die Jarno noemt.
Er zijn vele manieren om op 0 moderators uit te komen!
(Score 0 - Overbodig)
Op zich is het ook helemaal niet zo veel werk. Stel dat er door de dag heen 15 moderators actief zijn, dan zou er al heel behoorlijk gemoddereet kunnen worden.
Ja, daarom is het dus mogelijk dat moderators kunnen zien wie een thread gemoddereet heeft. Anders is er nl geen controle mogelijk en dat is wel belangrijk, om de slechte moddereters eruit te halen. Er zitten mensen tussen die compleet wazige onbegrijpbare beoordelingen geven.Nee, maar andere moderators wel... en daar zitten er een paar tussen...
Tja, dan heb je geen goede administrators (no offense Femme). Van moderators die lopen
Het probleem is om een groep mensen te krijgen die willen moddereten en die dat ook willen blijven doen. Dat blijkt moeilijker te zijn dan het lijkt.
Verwijderd
Mail me als ik weer nuchter ben Femme.Jullie mogen het van mij best proberen (graag).
Leuk hoor dat Pasen...*zucht*
BDW: niet te rigoreus moddereter! Als alle postings die maar een klein beetje niet serieus zijn op -1 / 0 worden gezet krijg ik weer klagende bezoekers die vinden dat Tweakers.net niet meer leuk is omdat alle 'grappige' postings op negatief worden gezegd:
2) Wees niet te zuinig met het verdelen van punten. Ik zie veel postings die op +1 / 0 (score 0) worden beoordeeld. Zo krijgen mensen nooit hun karmapuntjes (en daar kun je weer moddereter mee worden).
3) Topic consistentie: als iemand 'A' zegt en vervolgens post iemand een erg interessante reaktie die op +1 komt, dan is het wel erg handig dat de oorspronkelijke post (A) ook op +1 komt aangezien mensen die alleen niveau 1 lezen anders niet biet meer van de thread begrijpen (staat allemaal in de moddereter mailing die jullie nu automagische hebben gekregen
Cool
ff testen...
Inderdaad ff opnieuw inloggen
/me heeft ook wel oren naar.
(btw ik had die lui van 'RAR is beter' ook een -1 gegeven...)
Verwijderd
DrStrange meldt zich met tijd&zinHet probleem is om een groep mensen te krijgen die willen moddereten en die dat ook willen blijven doen. Dat blijkt moeilijker te zijn dan het lijkt.
And Justice for all
Verwijderd