Toon posts:

aantal posts & members

Pagina: 1
Acties:
  • 111 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
aantal posts en members groeit wel errug explosief (vooral in SG en onzin)
mensen met 4 verschillende nicks...
door het aantal topics & posts is het overzicht totaal vern**kt

maarja...dan maar wachten op het php3 forum of Big Crash no. 3 >:)

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22-02 11:14

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ik denk dat het aantal posts niet minder wordt van PHP Forum (is ook niet de bedoeling :))...

Verwijderd

Er zitten er nu dus een paar in het onzin forum te posten om zsm aan de 100 te komen . Wordt daar nog actie op ondernomen ?

Verwijderd

Op zich is dat niet zo erg hoor. Ik bedoel, die mensen komen zichzelf toch wel weer tegen, omdat ze dan gewoon bekend komen te staan als 'niet-serieuze-posters'. Nou, ik sta dan liever bekend als 'serieuze-poster' en non-member dan als 'niet-serieuze-poster' en member.

Maar ja, dat zal mijn mening wel weer zijn :)

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:51

botoo

💀 too old to die young

bravo man!
niet dat de "niet serieuze poster" zich er iets van aan zal trekken, maar voor de omgeving zijn de kaarten tenminste geschud

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• Config
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01-2025
Nou BravOman bij mij sta je nog hoog in het vaandel hoor ;)

• SiGNe
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19-02 23:31

SiGNe

Ook hoi!

Kan iemand niet een extra memberstatus aanmaken waar je nooit meer vanaf komt?
Minor, loser, sukkel ofzoiets.
Stropdas heeft hier: http://gathering.tweakers.net/Forum15/HTML/000085.html eventjes zitten tellen van 47 naar 100 zodat ie ook member is en het spinnetje deed hetzelfde hier: http://gathering.tweakers.net/Forum15/HTML/000034.html
Ik vind eigenlijk dat het een ban verdient.

Niet?
[Specs]

• valkenier
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03:33
Het lijkt me niet zo moeilijk, gewoon de accountjes laten "overlijden", zeggen dat het van de UBB komt, dan accountjes opnieuw aanmaken en ze beginnen weer als junior member.

(ja, ja het doet nog steeds pijn dat mijn accountje ook was overleden...)

• Diadem
  • Laatst online: 31-05-2023

Diadem

fossiel

Hoe zit het dan precies dan? je krijgt een extra status als je een x-aantal keer gepost hebt? Wat dan en bij hoeveel precies?

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Bij 100 postings wordt je Member ipv Junior Member. Het gaat dus helemaal nergens over, alleen blijken sommige mensen hier nogal erg veel waarde aan te hechten.

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Is het misschien niet een ideetje om voor de member-status ook het aantal dagen dat iemand geregistreerd is mee te nemen? Bijvoorbeeld member worden als je 100 posts hebt en minimaal 3 maanden geregistreerd bent.

Verwijderd

Ja.. het is zielig... maar wat maakt het uit.
Zoveel levert het niet op!

Misschien is het ook zielig als we er ons druk om maken.

• Flashpoint
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16-09-2019

Flashpoint

PartyPartyPartyParty

Wat Chaos zei leek mij ook wel een goed idee, niet alleen het aantal posts laten tellen maar ook de tijd die je geregged bent..
op die manier kan je misschien ook weer meer dan een status terug laten komen...
want wat die gasten nu doen bij het onzin forum slaat idd nergens op.... (not that I care..)

Grtz Flash

Member of OPP

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Hmm, dit is idd best een leuk idee. Krijg je ook geen onzin met één post met 99 replies om aan de 100 te komen...

Virussen? Scan ze hier!

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

Misschien is het ook zielig als we er ons druk om maken.
Vind ik niet, UBB is al op sterven na dood en al die overbodige posts helpen niet echt mee aan de stabiliteit denk ik. Plus dat het dataverkeer/serverload genereerd die overbodig is...

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

Verwijderd

misschien kunnen we ook als je te veel op een dag post iemand geen optie meer geven member te worden?

Verwijderd

misschien kunnen we ook als je te veel op een dag post iemand geen optie meer geven member te worden?
Dat slaat natuurlijk nergens op wat als je nou gewoon wat vragen hebt of je hebt wat oplossingen voor wat problemen...Zou betekenen dat je niet meer dan teveel mensen mag helpen op een dag.

• Koen_R
  • Laatst online: 22-02 08:40
Waarschijnlijk teveel gevraagt voor UBB maar een simpel idee is om posts in stuffisgeneralis/onzin niet mee te tellen.

Natuurlijk is het niet belangrijk dat van junior member > member. Maar als er al zoiets is dan moet je alleen de behulpzame posts tellen en dat zijn waarschijnlijk alleen die in de andere forums. Als je honderd keer hulp heb gegeven aan iemand dan verdien je naar mijn mening pas iets van een status niet als je honderd postings heb met 'dit is mijn bureaublad, die is mijn vriendin, dit is mijn auto', etc. Dat je daar aan mee doet oké maar niet om een status te krijgen, wat het eigenlijk wel is.

• Diadem

Diadem

fossiel

Ik weet niet of dit het mogelijk is (of in de toekomst misschien mogelijk wordt) maar als het mogelijk is is het misschien wel een goed systeem.

Geef moderators de mogelijkheid om dit soort berichten op negatief te zetten, dus negatief mee te laten tellen voor het totaal aan berichten. Zodat dit soort lamers dus uitkomen op -100 ipv 100 postings :)
Dus geen volledig waarderingssysteem van alle postings zoals op www.tweakers.net , maar alleen een 'filter' tegen dit soort spam.

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ik denk niet dat er moderators zijn die tijd hebben om ook nog eens alle postings op het forum te moddereten. Bovendien kan het mij geen ene ruk interesseren hoeveel postings iemand op zijn naam heeft. Blijkbaar zijn er mensen die daar wel veel waarde aan hechten, dat is dan hun probleem.

De makkelijkste oplossing is denk om het hele 'status' gebeuren eruit te rippen omdat dit toch alleen maar gezeik opleverd. Het is best leuk (voor BC1 hadden we hele leuke statussen), maar zolang er mensen zijn die er niet leuk mee om kunnen gaan moeten we het denk ik maar gewoon afschaffen.

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

voor BC1 hadden we hele leuke statussen
Yeah, toen kon je tenminste nog iemand Eeuwig Groentje of Terminale Bok noemen, zonder dat daarover gezeken werd...
Kaj.

• Diadem

Diadem

fossiel

Femme: ja, dat is inderdaad de simpelste oplossing, maar helaas ook de minste gewenste. Het zou toch zonde zijn als je zulke maatregelen moet gaan nemen. Dan kun je bij wijze van spreken net zo goed het hele forum direct opheffen.

Overigens bedoelde ik met mijn 'voorstel' (meer een gedachtespinsel :) ) meer dat daartoe de mogelijkheid moet zijn. Dus niet altijd alle berichten beoordelen, maar als je merkt dat iemand zich misdraagt, dan wel.
Naja, het is maar een gedachte.

• Kees
  • Laatst online: 22-02 19:29

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Lijkt me geen goed plan dat moderaten, het forum moet vrij zijn....

het onzinforum bijv heb ik 1 keer gelezen, gebraakt en vervolgens niet meer heen geweest... dan erger je je ook niet ;)

ach.. jammer van de statussen, harry als terminale bok was wel leuk ;)

Kees

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Hmm, harry zien we nooit meer op GoT... :'(

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

hm.. of gewoon een getal dat een beetje iets aangeeft: de tijd die een persoon ingescheven is gedeeld door het aantal postings... hoe lager het getal hoe beter (bij meer dan 100 postings dan he)...

idtje?

• Jasper
  • Laatst online: 22-02 18:45
De enige echte terminale bok! ;)

Tja, dat was lachen die statussen.. Jammer genoeg kan dat niet meer!.. Dat is duidelijk te zien aan het vuilnisbak forum..

Verwijderd

ik ben nu 3 weekjes (?) op tweakers, en heb op gewoon tempo, zonder onzin te posten gewoon mijn 100 posts vol gemaakt. mensen die heeel veel posten om van junior member af te komen, zijn niet uit om gewoon gezellig te discussieren over onderwerpen, maar om het meeste aantal posts te halen :(

misschien is een ban van een week een ideetje als je te veel op 1 dag post?

Verwijderd

Major deja vu !!

Lijkt wel of dat status-virus iedere zoveel tijd zijn kop opsteekt :r

Ik kom hier ook al een hele tijd, maar ik kan niet zeggen dat de status iets uitmaakt in het aanzien dat een persoon hier heeft. De posts worden er niet (on)zinniger van.

bdw ik meen mij te herinneren dat Harry zijn status niet echt prettig vond :)

Verwijderd

Kaj --> Dat kan nog steeds... ;)
Kijk maar naar RubZie... :)

Verwijderd

Ik in hetprofiel van Stropdas dat er inmiddels is ingegrepen....
aantal posts -998
Stropdas heeft btw als hobby "Overcloaking"

• Diamon
  • Laatst online: 09-01 13:41

Diamon

The Weird One

MMMmmmmmmmmm dan kan Stropdas, het weer als een uitdaging zien om op 0 te komen.
Dat zal ook niet de bedoeling zijn, aangezien er dan weer een hoop onzin bij komt.
Wat mij betreft mogen ze het afschaffen, hoeveel postings je hebt gezet.
Zal er zelf ook niet treurig op zijn wanneer ik mijn 153 postings kwijt zal raken.
Maar wel als ik mijn Nick kwijt ben.

Mzzl Diamon

And The Only One

Verwijderd

nee, maar ik bedoel als het echt extreem word met de postings. mensen helpen kan natuurlijk zoveel je maar wilt. maar met extreme postings bedoel ik dus misschien wel 75 op 1 dag, of is dat te weinig. of gelijk member zijn in 1 dag. daar zit dan toch iets achter? ;)

Verwijderd

Ik had een dag of tien nodig om de honderd te bereiken... ben nu een eind over de duizen maar niet echt uitermate trots daarop...

Verwijderd

Dan heb je ook nog de mensen die het wat 'subtieler' proberen om aan de 100 te komen
Pagina: 1