Toon posts:

Ik zoek fanloze powersupply voor VIA Cyrix 700MHz

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een fanloze powersupply (135 a 150 Watt) voor mijn servertje dat komt te draaien op een VIA Cyrix C3 700 MHz processor.

Verder 1 harddisk, dus dat ding gebruikt weinig stroom.
Zo'n 135 a 150 Watt voeding moet dan denk ik genoeg zijn, en dan is fanloos mogelijk. Ik weet dat het bestaat, maar nu nog waar ik het vandaan kan halen. Liefst in Nederland. Als iemand iets weet, of iest in de aanbieding heeft, hoor ik het graag!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:42

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Anders koop je toch gewoon een 150W voeding en sloop je daar de fan uit? Lijkt me niet zo'n probleem als dat ding niet warm wordt.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 17 december 2001 14:12 schreef Femme het volgende:
Anders koop je toch gewoon een 150W voeding en sloop je daar de fan uit? Lijkt me niet zo'n probleem als dat ding niet warm wordt.
Ligt natuurlijk ook aan hoe de voeding geconstrueerd is, of dat goed gaat. Dus dat is voorlopig alleen een reserve optie.

• ZtaaB
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-08 10:39
kijk ff op marktplaats.nl of zoek op google.com, bij 1 van die 2 vind je zeker weten wel wat !

Haal NOOIT een spookrijder in !

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 11:48
Op maandag 17 december 2001 14:12 schreef Femme het volgende:
Femme, zeg eens tegen je vader dat hij niet door het beeld moet lopen van je puppycam :)

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

• Eindbaas
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-08 09:34
hij staat daar ook al even :)

• Milo
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-12-2025
Mijn lownoise 145 W voeding is zo goed als fan-loos. Dat wil zeggen, hij zit er wel in, maar je moet voelen of ie aan staat. Nu nog m'n vulcano 6cu 'iets' stiller maken :)

Lao Tzu: "As soon as you have made a thought, laugh at it."

Pagina: 1