“The world is a book and those who do not travel read only one page”
Verwijderd
Het is niet echt de bedoeling om net zolang distributies te gaan proberen totdat er eentje werkt.
Die X-foutmelding had opgelost kunnen worden als je toen hier even gepost had.
Mijn advies: stop met deze waanzin en pak er een gebruiksaanwijzing bij. Bezoek bv. het linux documentation project
Welke foutmelding gaf mandrake precies?
Die X-foutmelding had opgelost kunnen worden als je toen hier even gepost had.
Mijn advies: stop met deze waanzin en pak er een gebruiksaanwijzing bij. Bezoek bv. het linux documentation project
Welke foutmelding gaf mandrake precies?
[topic=352574/1/100]
:((
:((
Klinkt als brakke hardware.
ALs er meerdere distro's niet willen installeren, dan denk je toch aan hardware.
Probeer eens met een andere CD-Rom speler.
CJ
ALs er meerdere distro's niet willen installeren, dan denk je toch aan hardware.
Probeer eens met een andere CD-Rom speler.
CJ
Verwijderd
Zo'n Asus kaart is toch gewoon gesupport onder XFree86 dacht ik, is toch gewoon een GForce*.* ? Die drivers zitten er gewoon bij en zouden bij de installatie wel gedetecteerd moeten worden. Lijkt inderdaad op een ander probleem.
nee, ik probeer het te installen op een P133 met 12x cd rom en een oude video kaart... en 24 MD edo ram
hij herkent ze wel, maar wat zal de beste distro zijn? die niet zoveel geheugen enzo nodig heb, maar wel een beetje leuke grafische gedeelte heb??
hij herkent ze wel, maar wat zal de beste distro zijn? die niet zoveel geheugen enzo nodig heb, maar wel een beetje leuke grafische gedeelte heb??
grapjasOp maandag 17 december 2001 12:37 schreef Master_tCC het volgende:
en 24 MD edo ram
maar wel een beetje leuke grafische gedeelte heb??
The problem is in the part of your brain that handles intelligence.
windows 98 deed het er ook goed op....
hoeft trouwens niet geweldig te zijn, maar wel een grafische gedeelte..
24 MB intern? Dan iig geen Mandrake met KDE!
Tijdens de install van Mandrake kun je kiezen uit verschillende desktops waaronder Gnome en KDE. Deze twee iig niet op dit systeem installeren. Wat wil je verder met dit pc'tje gaan doen? Als het alleen voor inet routing oid is zou ik sowieso geen X installeren.Als desktop lijkt me dit systeem wel vrij mager.
Tijdens de install van Mandrake kun je kiezen uit verschillende desktops waaronder Gnome en KDE. Deze twee iig niet op dit systeem installeren. Wat wil je verder met dit pc'tje gaan doen? Als het alleen voor inet routing oid is zou ik sowieso geen X installeren.Als desktop lijkt me dit systeem wel vrij mager.
Vraagje tussendoor, misschien gedownload met een downloadmanager als "Download Accelerator"? Dat is bij mij nl een keer fataal geweest
Mijn CD-tje (Mandrake) was toen ook brak, hij kon de laatste paar packages neit installeren....
Als het echt niet lukt!
Dan wil ik je wel door de Debian installatie heen loodsen + X maar het is de vraag of ie het dan doet hoor... dus verwacht geen wonderen we zijn maar tweakers (als ik het zo mag zeggen) voeg me maar toe via msn: matthijs4@hotmail.com
Veel succes!!!
Dan wil ik je wel door de Debian installatie heen loodsen + X maar het is de vraag of ie het dan doet hoor... dus verwacht geen wonderen we zijn maar tweakers (als ik het zo mag zeggen) voeg me maar toe via msn: matthijs4@hotmail.com
Veel succes!!!
Google, Het mirakel van de 21e eeuw!!!!
24 meg is gewoon te weinig voor een normale desktopinstallatie. Win98 zal er ook niet lekkerop gelopen hebben. Wat je fonts betreft had je gewoon het pakket xfonts-base moeten installeren en in je XF86Configuratiebestand aan het regeltje unix:zoveel nog een regel moeten toevoegen met de lokatie van je base-fonts erin. Klaar is klara.
Anywayz. Linux heeft niet veel proc-kracht nodig, maar geheugen vindtie lekker. Ik vind persoonlijk een systeem met 64 Meg niet lekker werken onder X, laat staan 24. 96 is wel genoeg.
Anywayz. Linux heeft niet veel proc-kracht nodig, maar geheugen vindtie lekker. Ik vind persoonlijk een systeem met 64 Meg niet lekker werken onder X, laat staan 24. 96 is wel genoeg.
Pagina: 1