Toon posts:

Casema

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
heb casema premium , ben redelijk tevreden , gemiddelde snelheiden rond 60 maar de laatste tijd erg veel last van korte of line periodes - vooral tijdens surfen is dat te merken
hebben jullie hiermee wat ervaring ??? alvast bedankt voor jullie replay's
marren / amstelveen

• KnEuTeR
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-02-2024

KnEuTeR

iedereen heeft een handelsmerk

edit:

sorry, laat ik me slecht humeur niet maar niet uiten :)

Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart

• Marger
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Marger

Eindredacteur
Op maandag 17 december 2001 13:46 schreef KnEuTeR het volgende:
Bij zo'n reply denk ik echt dat je erop uit bent om te zieken hoor, djeez.

- als je niet onder een steen leeft heb je de afgelopen 12 maanden kunnen merken dat Casema een nieuw netwerk heeft en dat de abonnementen die daarover lopen, goed te noemen zijn. Het is dus goed mogelijk de mensen tevreden zijn ja.
- 60 KByte/s is zeker niet abnormaal bij Casema Premium
- Het is je vast wel ooit opgevallen dat op dit forum niet iedereen even foutloos typt. Met een heel klein beetje moeite snap je dan ook dat hij offline-periodes en reply's gaat.
- In welk forum zitten we? Natuurlijk gaat het over internet |:(

Nu een antwoord aan marren / amstelveen (ondertekenen van je berichten hoeft inderdaad niet): als je dit probleem hebt, schijnt het ooit te helpen als je in de netwerkproperties kijkt en dan bij TCP/IP-gegevens van je netwerkkaart een vast IP-adres meegeeft in de 192.168.*-range, bijvoorbeeld 192.168.1.1
Dan zouden die hickups wel eens minder kunnen worden.

• camiels
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-06 16:09
Ik heb exact hetzelfde probleem, alleen in Breda maar ook een premium abbo. Vervelender vind ik dat ik daarna 20min niet kan inloggen ofzo. Omdat Casema nog denkt dat ik online ben.....

Verder wel tevreden met Casema hier, meestal zit ik tussen de 60 en 90 k/s, dat is voldoende voor mij. Surf alleen maar een beetje

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:12

Tourniquet

Hiya, fellas!

Op maandag 17 december 2001 17:48 schreef Casema_Sucks het volgende:

Verder wel tevreden met Casema hier, meestal zit ik tussen de 60 en 90 k/s, dat is voldoende voor mij. Surf alleen maar een beetje
Dit is wel een beetje een contradictie t.o.v. je username en ondertitel :)

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

• Ferdo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-01 17:24

Ferdo

Dido Armstrong :9~

Op maandag 17 december 2001 17:48 schreef Casema_Sucks het volgende:
Ik heb exact hetzelfde probleem, alleen in Breda maar ook een premium abbo. Vervelender vind ik dat ik daarna 20min niet kan inloggen ofzo. Omdat Casema nog denkt dat ik online ben.....

Da's hier(Zeist) vaak ook zo, dat lange wachten tot er opnieuw verbinding is nadat deze uitvalt.

We hebben hier ook wel eens gehad dat de verbinding meerdere keren per dag wegviel, maar de laatste tijd hebben we er maar weinig last van gehad. Ik ben nu 67 uur online(dwz. de router :)), en de laatste keer viel de verbinding weg doordat hier in huis een stop sprong(dus niet eens door Casema); overigens hoefde ik toen niet te wachten op herstel van de verbinding. Er zal wel een engeltje op het modem hebben gezeten ;).

Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!

• wmvink
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-11-2025
Heb hetzelfde probleem met Casema Premium. Soms is de snelheid < 5kb/sec en geeft een ping naar het eerstvolgende schakelstation van Casema (gevonden via traceroute) al repsonsetijden van >900 ms met 2 van de 4 packets die nooit terugkomen. Ook is inloggen soms voor langere tijd niet mogelijk.

Casema helpdesk geeft mij en mijn Vigor 2200e de schuld :? , maar waarom werkt het dan soms wel en soms niet? Als je het mij vraagt zit Casema gewoon te klooien zoals ik van ze gewend ben sinds mijn DEMOS-tijd. |:(

AMD Duron 800@800, 640MB, MSI 6340, 40GB Maxtor@5400rpm, 4.3GB Quantum Fireball, Lite-On 32x12x40, Noname 32x, MSI GeForce 4 MX440, Realtek 8029.

• Ferdo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-01 17:24

Ferdo

Dido Armstrong :9~

Kan zijn dat Morpheus/KaZaA bezig zijn met uploaden en (bijna) de volle bandbreedte gebruiken. Dan gaat downloaden niet zo best meer...

Ik heb die router ook, maar die problemen niet (upload bij Morpheus gecapt).

Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20:21
Vrijdagavond begon het eigenlijk bij mij, een paar keer achter elkaar verbinding verbroken. Sindsdien wordt hij wel meer verbroken. Maar sinds gisteren is het weer aan het afnemen.

• wmvink
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-11-2025
Heb uiteraard ook Morpheus gecapt en mijn huisgenoten weten niet eens wat dat is - die betalen mee aan broadband internet omdat ze denken dat Microsoft Word daar sneller door opstart ofzo *D

Als ik de logs bekijk van de router zie ik ook dat het voortdurend Casema is die de verbinding verbreekt na een halve miliseconde ofzo - denk echt niet dat het aan Morpheus of een ftp-server of wat dan ook ligt.

AMD Duron 800@800, 640MB, MSI 6340, 40GB Maxtor@5400rpm, 4.3GB Quantum Fireball, Lite-On 32x12x40, Noname 32x, MSI GeForce 4 MX440, Realtek 8029.

Verwijderd

Topicstarter
bedankt idereen voor jullie reakties
ps - marger - sorry voor foutjes maar moest snel gebeuren
vandaar
groetjes

• Marger
  • Niet online

Marger

Eindredacteur
Op maandag 17 december 2001 22:55 schreef marren het volgende:
bedankt idereen voor jullie reakties
ps - marger - sorry voor foutjes maar moest snel gebeuren
vandaar
groetjes
Mijn opsomming was op KnEuTeR gericht hoor :)

• Marger
  • Niet online

Marger

Eindredacteur
Op dinsdag 18 december 2001 09:54 schreef Marger het volgende:

[..]

Mijn opsomming was op KnEuTeR gericht hoor :) Die heeft zijn reactie intussen aangepast, vandaar. Alleen mijn onderste alinea was richting marren.

• Marger
  • Niet online

Marger

Eindredacteur
dubbelpost :?

• Marger
  • Niet online

Marger

Eindredacteur
nou dit gaat nergens over, editen wil niet helemaal lukken :(

Verwijderd

Ik heb in naarden het zelfe probleem, en dan duurt het +/- ene kwartiertje voordat ik weer verbinding heb!!!

alleen krijg ik dna bij het verbinden de melding:
"The PPP Link protocol was terminated..."

Ik draai Windows XP en gebruik (nog)geen router

• Titanicfanatic
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:10
Phew, eindelijk gevonden dat ik niet de enige ben met dit probleem. Ik zocht GoT af met die error melding, maar nergens te vinden dus. Maar het is dus een Casema probleempje als ik het goed begrijp? Ik draai ook XP overigens.
Pagina: 1