Toon posts:

Mechwars: Your Will Be Done

Pagina: 1
Acties:
  • 275 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er ook mensen die deze ook spelen?
zo nee,
www.mechwars.net
Welcome to the world of Mech Wars!

Mech Wars is set almost 200 years into the future, in a science-fiction world created uniquely for the game. Players will form clans, and participate in huge wars, both individual and clan wars. Your goal is to become the most powerful individual and clan on Terra-Xi, a reformed Earth.

Remember that Mech Wars is a browser-based game, so you don't need to download anything; everything is played in your browser. You don't need to install any plug-ins like Java, Flash or Shockwave either (if you didn't understand anything of that, just think of it as 'cool'). Also, this game is 100% free. You don't need to pay anything to play it.

zo ja,
wat vind je van de laatste dingen die gebeurt zijn, (clan lock, lcu formule).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
12000 Mechwars spelers en ik ben de enigste Gotter ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey Prof, lekker aan 't recruiten :) *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
:o , jij hier ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe werkt 't precies k heb me aangemeld en nu kom ik in een soort menu?? kan iemand me helpen (icq 96242536)
k snap er geen flikker van :R :R :R :Z :Z :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
jammer genoeg duurt deze ronde nog maar 50 ticks (uur). een volle ronde duren meestal zo'n 2000 (3 maanden?).
begin volgend jaar begint de nieuwe ronde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

prof wat is nu de preciese bedoeling van dit spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
in principe is het gewoon zoals elke andere webgame.
vechten, taktiek en community.
een van de leuke dingen aan mechwars is is dat de community heel goed is.
Ander sterk punt van mechwars is dat multi accounts zoals bij planetarion door middel van een ip/inlog/manier van spelen manier achterhaald en verwijderd worden.
Mechwars bestaat nu ongeveer een 14 maanden en daarvan heb ik er 12 gespeelt. (zwaar verslaafde dus).

btw; irc.mechwars.net #mechwars (main channel) #fightingfury (channel met nederlanders)
Er is hier altijd wel iemand die je iets kan uitleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yup pr0f, ik speel het! :D

old clanm8 Fighting Fury :)

ohja en MaxxMark / Paladin / Delta en --Robin-- zijn ook GoTTers die het spelen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wow.... er zijn hier gewoon nog meer MW spelers :)

tja ik heb special maar een account gemaakt om hier op te reageren want mijn ouwe account was ik alles van vergeten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06 16:12
Ik speelde mechwars en zat in DoA. Ik heb nooite echt een aanval gedaan omdat ik midden in een periode erbij kwam, die andere waren allemaal veel sterker en ik maakte geen kans..Als het volgende periode begint, speel ik weer mee

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 18 december 2001 13:48 schreef MeTaFa het volgende:
wow.... er zijn hier gewoon nog meer MW spelers :)

tja ik heb special maar een account gemaakt om hier op te reageren want mijn ouwe account was ik alles van vergeten :)
[FF]MeTaFa :)

Ben trouwens benieuwd of er nog meer GoTTers Mechwars spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Cool ik hou wel van dit soort spellen. :)
eerst was dat altijd Planetarion, nu is dat Empirequest en over 50 ticks Mechwars? :P

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
morgenmiddag is het zelfs al afgelopen, het begint januari weer. tot die tijd komt er waarschijnlijk een mini-seizoen of loopt dit seizoen duur in een H&S (hack en slash,(doe maar gek) iedereen krijgt heel veel credits en alle clans worden gedisbandent, ieder voor zich dus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hiya!

ja ik speel het ook :)

sterker nog ik 0wn het :P (bijna :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelerMF
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-07-2022
8) ik ben er ook 8)

>> Democracy is so overrated >>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja ik weet dat er een H&S seizoen aankomt... ik vind het een beetje jammer :(

platon houd zich alweer eens een keer niet aan zijn woord..... maar ja dat ben ik tegenwoordig wel gewent :)

Maar om ff antwoord te geven op de vragen van pr0f:

ik vind hoe het nu gaat in MW erg jammer... er worden midden in een seizoen de grootste veranderingen gedaan en steeds meer mensen die kunnen elkaar alleen maar uitschelden enzo... ff gewoon hallo tegen elkaar zeggen dat lukt de meeste niet eens meer :(

Maar ja al met al is en blijft het een super cool spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
nog 7 uur tot de laatste tick, k'heb geen idee wat platon gaat doen, een miniseisoen, verlenging met H&S of misschien wordt MW:Arena aangezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beter geen MW arena... want dat is echt uber saai....

maar platon die heeft een verrassing voor het weekend dus ik ben beniewd :)

Verwijderd

Topicstarter
Platon heeft net bekend gemaakt dat dit weekend ticks 15 min duren, iedereen krijgt alle techs, lcu's (lcu's zorgen voor inkomen) worden heel goedkoop. De announcement heette "total chaos", je kan dus begrijpen dat het wel leuk wordt >:)

//edit

linkje
http://forums.mechwars.net/thread.mw?o=6432

Verwijderd

ik heb net een account aangemaakt; iemand ideen voor clans?

Verwijderd

Topicstarter
als je een nederlands clan wilt is FF een goeie keuze, ikzelf heb 2 seizoen in FF gezeten en dat is bevallen, ik zit nu in FWL, een van de hele oude clans in MW. Een clan die ook al een tijdje mee speelt is AMW, hier zitten voornamelijk nederlanders en belgen in. AMW's sterke punt is om veel spelers te hebben maar toch hoog in de charts te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dank je voor de info; ik ben net begonnen en snap er geen lor van; ik logde in vandaag en ik was al mijn geld kwijt en had geen gebouwen of mechs...
Ik dnek dat dit die Total Chaos was van de announcements maar wat willen ze dan dat je doet; je kan echt helemaal nix! :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
da klopt, alles was even uit, om 21:00 is het chaos seizoen gestart, nu heb je meteen al alle research en buildings en 1 miljoen credits om te starten, ook zijn de ticks ipv 1 uur 10 minuten. Dit is tot zondagavond.
Dit is vooral leuk om zonder echte schade bekend te worden met het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik weet niet oftie nog omhoog mag na 4 maanden, maar ik wou even melden dat mechwars een miniseizoen ingaat, dit seizoen loopt 4 keer zo snel als een normale. Dit is een beetje een zoethoudertje totdat mechwars 2 er is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We zullen dus nog wel een paar maanden van deze mini seizoenen moeten gaan spelen ben ik bang >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2006 02:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 08 maart 2002 10:29 schreef MeTaFa het volgende:
We zullen dus nog wel een paar maanden van deze mini seizoenen moeten gaan spelen ben ik bang >:)
Mja het is niet te hopen, maar ik ben bang dat je gelijk hebt ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemol
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 06-08 17:55
Voor de mensen die dit ooit gespeeld hebben en nog een alert op dit topic hebben aan staan.

We zijn weer begonnen :) ....

https://www.mech-wars.net
Pagina: 1