Toon posts:

Gamer.nl.... http://216.92.108.101/

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Waarom krijg ik als ik naar gamer.nl ga altijd het ip-adres te zien? JE hoort toch gewoon de naam te blijven zien..

Staat een beetje lullig zo.

Geen idee of het hier hoort, maar gamer.nl heeft zelf geen forum en volgens mij gaan de techneuten van T.net ook over gamer.nl ;)

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22-02 11:14

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ja weet ik, maar dat domein is dus niet tegen mij.

Gamer.nl draait bij Smartserver en ik heb tegen Jimmy van Gamer.nl al 10.000 keer gezegd dat-ie dat domein om omzetten omdat er anders nauwelijks iets met promotie valt te beginnen (search engiens volmikken enz.)...

• Jorma
  • Niet online

Jorma

@ internet

Gamer.nl heeft trouwens wel een forum

Verwijderd

o, nooit echt gezien. maar het ziet er wel raar uit ja. als je alleen de ip nummer ziet

Verwijderd

Gamer.nl Forum

Er staat nu alleen nog geen link op de mainpage omdat het nogal er nogal wat veranderd moet worden. Hope to see you there...

Verwijderd

Topicstarter
Aha.. op zich vin ik gamer.nl leuk, maar ik mis er teveel aan.. De T.NET engine zou sneller naar gamer.nl moeten verhuizen. Zeg maar de reactie-systemen enzo, bijvoorbeeld het wijzigen van reacties of het 'inloggen'. Dat zit er daar allemaal nog niet in. Bij Fokzine.net KUN je niet eens reageren. Daar was ik na 1 keer dus ook al uit gekeken.. Je mist de interactie en wat er over blijft is een zoveelste 'nieuws'-site. Hoewel nieuws.. Ze moegen die Big-Brother info wel eens weghalen! ;)

Bovendien (en dat vin ik ook van Fokzine.net) is de site LELIJK. Eigenlijk vin ik Fokzine.net EXTREEM LELIJK en Gamer.nl niet echt mooi.. das wat nauwkeuriger ;)

• Onno
  • Niet online
Volgens mij loop je een beetje achter, de Seend. Breng maar eens een bezoekje aan fokzine.net . :)

Verwijderd

Er wordt gewerkt aan een nieuwe layout van Gamer.nl, want deze is inderdaad niet super.

Verder is het katrma systeem op dit moment nog iets te veel voor gamer.nl, zoveel reacties zijn er eerlijk gezegd nog niet. Misschien dat het er wel komt als er veel meer reacties komen.
Pagina: 1