Toon posts:

Goedkope ringkerntrafos??? 18V 300+VA

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand waar ik goedkoop aan ringklerntrafos kan komen, ik zoek 18V ~ met een vermogen van minimaal300 a 350 VA, meer is beter !

ik hoop dat iemand mij kan helpen aan een bedrijf wat deze verkoopt. Kom nou niet met conrad anzetten want die is duur !

Verwijderd

Conrad blijft toch echt één van de goedkoopsten voor nieuwe onderdelen. Wen er maar aan, knutselen is duur.

Waar heb je zo'n bak vermogen voor nodig? Wil je een passieve voeding in je systeem hebben ofzo?

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 17 december 2001 11:36 schreef Dirk_Hendrik het volgende:
Conrad blijft toch echt één van de goedkoopsten voor nieuwe onderdelen. Wen er maar aan, knutselen is duur.

Waar heb je zo'n bak vermogen voor nodig? Wil je een passieve voeding in je systeem hebben ofzo?
Nou ik vind ze niet echt goedkoop, maar ik ben ook inkoopprijzen gewend :), conrad gaat ook niet verder dan 300 VA helaas, ik gebruik hem om een peltier voeding te bouwen voor een 172 W Peltier

Verwijderd

Tja....ze zijn de goedkoopste hoor zowat!!

Kijk hier maar eens:

http://www.amplimo.nl/

Ik ga er eentje van 500VA halen die is 176,- maar dan heb ik wel een topmerk!!!!

conrad heeft niet echt topmerken

Suc6

Verwijderd

Topicstarter
??????????

[topic=352882/1/50]

Verwijderd

das toch met zo'n grote spoel erin???
Die tref je vaak aan in (zware) audioversterkers.
Als ik me niet vergis, heb ik er nog wel een paar liggen. Ik weet alleen niet hoe zwaar die zijn.
Xou eens voor je kijken...

Verwijderd

Ik raad je in ieder geval Velleman trafo's af. Of je moet ze een maatje of tig te zwaar nemen ofzo. Ik heb er eentje, en het is een baggerding. Kwaliteit nul komma nul niks. Als je het krijgen kunt, neem dan een Amplimo of ILP trafo.

• Sine
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:44
Dump zaak checken ?

industrieele zooi zat

meestal wel 24V ,maar dan moet je gewoon een paar secundaire windingen af wikkelen todat je onder belasting 18 V krijgt

Repareren doe je zo.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt iedereen,

ik heb een 500VA 18V~ gevonden !

als iemand hem ook wil hebben, ik kan hem leveren voor 150 piek.

Het zijn absoluut goede, want wij gebruiken ze in alle apparaten die we bouwen op de zaak en die trafo's komen echt nooit terug, ze zijn in de trafofabriek getest !

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-08 14:26

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Op dinsdag 18 december 2001 21:24 schreef roalte.nl het volgende:
Bedankt iedereen,

ik heb een 500VA 18V~ gevonden !

als iemand hem ook wil hebben, ik kan hem leveren voor 150 piek.

Het zijn absoluut goede, want wij gebruiken ze in alle apparaten die we bouwen op de zaak en die trafo's komen echt nooit terug, ze zijn in de trafofabriek getest !
Is dat een eenmalige aanbieding, of is dat over een half jaar nog steeds te doen? (heb nu niet echt geld voor een ringkern, maar wil over een half jaar oid wel met pelt gaan kloten)

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 18 december 2001 21:33 schreef Demoniac het volgende:

[..]

Is dat een eenmalige aanbieding, of is dat over een half jaar nog steeds te doen? (heb nu niet echt geld voor een ringkern, maar wil over een half jaar oid wel met pelt gaan kloten)
denk het wel ja, is gewoon de gangbare prijs die wij van die leverancier krijgen, dus ik gun jullie dit ook. Ook over een half jaar nog wel haha

• picobyte
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-05-2025

picobyte

MhIHIHI!

Op dinsdag 18 december 2001 00:36 schreef DaBit het volgende:
Ik raad je in ieder geval Velleman trafo's af. Of je moet ze een maatje of tig te zwaar nemen ofzo. Ik heb er eentje, en het is een baggerding. Kwaliteit nul komma nul niks. Als je het krijgen kunt, neem dan een Amplimo of ILP trafo.
Velleman gebruikt meestal gewoon ILP travo's :)
Iig ben ik er in hun zelfbouw paketten nog nooit een tegen gekomen met een velleman label.

Powered bij meergranenbrood.

Pagina: 1