Toon posts:

wie heeft er 2X athlon stabiel op tiger MP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
noujah, de titel zegt het al.

wie heeft er 2X atholon 1200 (of anders) stabiel op tiger MP

het gaat mij vooral om het athlon gebeuren, want ik heb een helehoop mensen met Xp-s gezien, maar weinig tot geen met 2X Athlon.

vertel me please wat je er bij hebt, voeding geheugen video
want dan kan ik weer verder.

uit de search word ik nix wijzer.

danku

Verwijderd

Topicstarter
niemand???

• Andy
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15-07 18:17

Andy

rm -r

Ik had 2x athlon-C op 1400mhz stabiel op een tigerMP met w2k sr2. De overstap naar 2x XP1700 gaf echter toch een behoorlijk merkbare prestatieverbetering.

Young child with dreams, dream every dream on your own. When children play, seems like you end up alone. Papa says he'd love to be with you, If he had the time. So you turn on the only friend you can find, there in your mind.. (Neil Diamond -Shilo-)

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-07 09:36

BrZ

* BrZ meldt zich :)

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:07

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ik had 2x Tbird 1100 stabiel en nu 2x XP 1700+ (ook rotsvast).

Config: 350W Chieftec voeding, 1GB Crucial ECC Registered, Radeon 64MB DDR ViVo, Voodoo3-2000 PCI, Intel Pro100/S NIC, Hauppauge WinTV, Adaptec 19160, SBLive Platinum, Cheetah X15-36LP en Barracuda 18XL SCSI in eigen SCSI tower met eigen PSU, UltraPlex 40, Pioneer DVD, Yamaha 16/10/40 (allemaal SCSI), Win2k SP2.

• Sundead
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-04-2024
Niet op een Tiger, maar op een Thunder K7 loopt het ook zo stabiel als een rots in de branding....

2x 1.333 Ghz.
btw. :)

Heb je vorige thread ook gelezen, en zou idd eens naar reg. ecc kijken, denk wel dat dat de oorzaak zal zijn.

edit:
[quote]
vertel me please wat je er bij hebt, voeding geheugen video
want dan kan ik weer verder.
[/quote]

ehm, gf3ti200,winxp, 512mb ddr ecc geregd., cheetah 10K, quantum viking 4,5+9,1 gb, en advansys uwscsi erbij in voor de beide plextorretjes...
met nmb 460 watt voeding

succes!

Verwijderd

Topicstarter
jah dat is de oplossing!!!

'k ga het direct bestellen maar denk

iedereen hierboven heeft reg. geheugen he?
Pagina: 1