alles met de titel Tweaker in Stuffis Generalis

Pagina: 1
Acties:

• Rava
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-02 12:27
Ik heb het idee dat vele tweakers zich beginne te ergeren aan alles wat in Stuffis Generalis staat met 'wat heeft een tweaker voor een...' of dergelijke verwante vragen

ik weet dat ik niet de enige ben die dit naar voren brengt maar volgens mij heeft nog niemand het verzoek geplaatst om een apart forum te plaatsen speciaal voor iedereen die geinteresseerd is in het doen en laten van een tweaker.( aangezien hier een zeer grote doelgroep voor is)
De Stuffis Generalis zal hierdoor ontlast worden van vele topic's die met dat onderwerp te maken hebben,
tevens verwacht ik dat er dan minder of hopelijk geen negatieve reacties meer ontstaan in dergelijke topics wat de boel hier bij GoT aanzienlijk zal verbeteren.
BTW ik heb zelf geen behoefte om dergelijke topics te maken, maar ik ben gewoon die ruzzie daarover zat en aangezien dit al naar mijn mening veel te lang door blijft gaan vond ik het nodig om maar zelf ff actie te ondernemen en daad te zetten bij woord
zie
http://gathering.tweakers.net/Forum1/HTML/003353.html

Verwijderd

dan wilde ik als vette newby (+/- een uurtje oud) ook het verzoek plaatsen op een speciale topic te behouden voor newbies die willen wennen aan het Tweakers idee... :)

zoals je op http://gathering.tweakers.net/Forum1/HTML/003371.html wel kunt zien... er zijn er meer bij die zich ook ergeren aan t standaard gedoe met newbies en ook zijn er die t idee voor een newby-topic ondersteunen.. Idee????

Verwijderd

Je zou ook net zoals op het Fokzine-forum een onzin rubriek kunnen toevoegen.

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:23

Jag

Ik vind het newbee forum wel een idee. Maar van dat "wat heeft de tweaker..."-forum weet ik het nog niet. Ik denk dat dat mensen wel erg snel gaat vervelen.

Jag

• Rava
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-02 12:27
Jag Zou het niet heerlijk zijn als iedereen die dat zo leuk vind, daar alle vragen kan stellen zonder daar negatieve replies op te krijgen???

haalt in iedergeval wat negatieviteit uit het Stuffis Generalis

Verwijderd

ja zouden het misschien verzoek moeten indienen.. denk ook dat t sfeer verbeterend is (hehe en NEE ik spreek NIET uit ervaring)

• Idéfix
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-08-2024

Idéfix

Gewoon een hond

Volgens mij hebben jullie een positieve invloed op dit forum... :)

Ik ben zo'n trage, slome geest. Wat was dat voor wonderlijk sperma,
Dat van een paar duizend zaadcellen Ik de snelste ben geweest. - Wilfried Finkers

Verwijderd

Zeer triest dat de admin hier ook nog op in gaan. No offence rava!

hoe haal je je forum naar beneden?

Verwijderd

Flipje jij gaat mij nu haarfijn en duidelijk uitleggen wat voor probleem jij heb met de admins. Ben je gewoon een relnicht of heb je een gegronde reden om continu op admins af te geven???

• Idéfix
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-08-2024

Idéfix

Gewoon een hond

Hij's een framboos...dat zegt al genoeg... ;) http://gathering.tweakers.net/Forum15/HTML/000009.html

Ik ben zo'n trage, slome geest. Wat was dat voor wonderlijk sperma,
Dat van een paar duizend zaadcellen Ik de snelste ben geweest. - Wilfried Finkers

Pagina: 1