Toon posts:

[BIOS] Beep code zegt kapotte VideoCard

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn bios beept en geeft geen beeld. dus ik check de beep code en die wijst erop dat de videocard(s3 PCI) stuk is of er niet inzit. Maar dat is niet waar, in een andere PC doet ie het perfect en ook andere vidcards doen het niet :(.
Dus wie heeft hier ervaring mee en een oplossing...
Thx

• Postman81
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Postman81

Belt normaal maar 1 keer.

probeer eerst eens een ander pci slot?

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Eerst idd een ander PCI slot proberen...

En was dit ineens, heeft hij het nooit gedaan of is hij spontaan gaan piepen van de ene op de andere dag :?

Verwijderd

Topicstarter
'k heb alle pci sloten al geprobeerd en ze doen het allemaal niet en hij deed het gister nog wel :(

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Een andere PCI kaart doet het wel in die PC :?

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08-2025

NiMu83

AFCA

Op maandag 17 december 2001 11:18 schreef Kelso het volgende:
'k heb alle pci sloten al geprobeerd en ze doen het allemaal niet en hij deed het gister nog wel :(
Heb je hem overklokt ofzo? Of heb je wat gedaan ofzo sinds gister? Denk effe goed na...

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 17 december 2001 13:19 schreef OProg het volgende:
Een andere PCI kaart doet het wel in die PC :?
Nope ook niet

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 17 december 2001 13:21 schreef Windhoosje het volgende:

[..]

Heb je hem overklokt ofzo? Of heb je wat gedaan ofzo sinds gister? Denk effe goed na...
Dat is 't 'm ik weet niet wat ik verkeerd heb gedaan(heb alleen maar een beetje kaartjes en HDD's veranderd). Wel heb ik iets ontdekt: op de monitor stekker(die de vidcard ingaat) zit spanning. Ik schat dat er een stroompiek door de VidCard is gegaan en het MoBo heeft gemold....kan dit waar zijn?

• Neptunus
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-06 10:00
Zou kunnen had ook iets op het werk van de week!! Een voeding was stuk gegaan omdat er veel te veel stof op de fan zat en toen is door het stof de fan gestopt met draaien!! Flink wat vonken zei een van de jongens en toen was het dus ook gebeurt met alles wat in die pc zat :( !!

• Mathizsias
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-08 18:18

Mathizsias

Drizzt

Op maandag 17 december 2001 17:36 schreef Kelso het volgende:

[..]

Dat is 't 'm ik weet niet wat ik verkeerd heb gedaan(heb alleen maar een beetje kaartjes en HDD's veranderd). Wel heb ik iets ontdekt: op de monitor stekker(die de vidcard ingaat) zit spanning. Ik schat dat er een stroompiek door de VidCard is gegaan en het MoBo heeft gemold....kan dit waar zijn?
Zo is dus mijn HD overleden er is door het mobo een piek heengegaan naar mn HD die nu dood is, dus het zou wel kunnen.

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm ik heb ook 's een brander(+voeding) gemold met kortsluiting...dus ook een piek
WAAROM HEB IK DE PC DAN OOK NIET GEAARD GRRRRRRR |:(
Pagina: 1