Toon posts:

Vraagje m.b.t plaatsing topic

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zojuist een topic geplaatst in Hardware Algemeen over een Velleman kit. Bij nader inzien is dit ook weer een input/output controller dus bij deze vraag ik me af of dit topic wel in het juiste forum geplaatst is, of dat dit een typsich geval van een grijs gebied is. :)

[topic=352824/1/50]

Verwijderd

Mja .. ik denk dat ie wel goed staat zo.

Twijfel je tussen OM of OCM?

Verwijderd

Topicstarter
Ik twijfel tussen Hardware Algemeen, Opslagmedia & I/O Controllers. ;)

Ik vondt persoonlijk dat dit niets te maken had met overclocking.

Verwijderd

Mja .. een I/O controller in je kast bouwen is wel casemodden :)

Verwijderd

Topicstarter
Laat maar hangen, aan de opmerkingen in het desbetreffende topic te zien hoef ik in HA niet aan te kloppen voor een serieuze vraag. Ik krijg het een na het ander domme ongenuanceerde antwoord terug.

In ieder geval bedankt voor jouw wel serieuze hulp.

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-11 16:08
Ik denk dat je meer kans had gehad in OCM.. 't is inderdaad een beetje een twijfelgeval waar het topic geplaatst zou moeten worden, maar in OCM zitten meerdere personen die dit soort dingen proberen (onder andere met digidoc-dingen enzo..)

Maargoed, check je topic nog eens.. Misschien dat je er wat meer aan hebt..

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 17 december 2001 12:08 schreef Twynn het volgende:
Ik denk dat je meer kans had gehad in OCM.. 't is inderdaad een beetje een twijfelgeval waar het topic geplaatst zou moeten worden, maar in OCM zitten meerdere personen die dit soort dingen proberen (onder andere met digidoc-dingen enzo..)

Maargoed, check je topic nog eens.. Misschien dat je er wat meer aan hebt..
Ik heb momenteel al telefonisch contact gehad met Marmitek en krijg van hen de door mij benodigde hardware (twv NLG850 )compleet gesponsord :) Oftewel super.

Verwijderd

Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar?

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 17 december 2001 12:59 schreef HlpDsK het volgende:
Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar?
Aangeven waarvoor je het wilt gebruiken, waarom je het wilt gebruiken, en wat de concurrenten zijn >:)
Pagina: 1