Sorry... moest het toch even demostreren.. En ik kon mijn oude posting niet weghalen vandaar deze nieuwe
Probleem is bekend alleen heeft niemand nog zin er iets aan te doen. Het is allemaal verspilde moeite als het PHPForum eenmaal draait.
Verwijderd
ja je kan hem beter boeiend maken van topics:
wie deze topic open doet is gek!
wat zou hier staan?
kijk maar niet...
sex sites! (geintje)
delete deze topic!
ect
wie deze topic open doet is gek!
wat zou hier staan?
kijk maar niet...
sex sites! (geintje)
delete deze topic!
ect
Ik heb de topic alleen maar zo lang gemaakt om het effect weer te geven... Ik kwam namelijk een andere topic tegen in een ander forum waarbij dit ook optrad... En dat was een serieuze topic... Ik dacht gewoon mee te helpen aan het ontdekken van een mogelijk bugje.... Ik hoop dan ook dat het gewaardeerd wordt, eerlijk gezegd. Ik zou het in ieder geval wel op prijs stellen als iemand een foutje in mijn pagina's zou ontdekken. Maar goed... Mijn commentaar is niet echt zwaar bedoeld hoor, mocht het zo overkomen...
Verwijderd
Nah, maak je maar nie druk: ut wordt zeker gewaardeerd dat mensen feedback geven, alleen dit..tja, valt wijnig aan te doen, behalve dan het lettertyp kleiner maken, of een character begrensing op het topic field. Maar dat laatste is volgens mij niet mogelijk omdat dit een UBB forum is... (lees: Pre-Fab)
Tnx voor je feedback dus, maar er komt tenslotte ook een andere forum dus ach, zoveel hinder is er nie meer van...
Tnx voor je feedback dus, maar er komt tenslotte ook een andere forum dus ach, zoveel hinder is er nie meer van...
GDI-%rest%:
Ik ben het met je eens dat je goeie namen voor je topic moet kiezen. Er moet duidelijk staan waar het over gaat. Topic's met namen als "Probleem" of "Wie weet..." zijn dus niet goed!ja je kan hem beter boeiend maken van topics:
Dit is dus allemaal bullshit en niet de bedoeling.wie deze topic open doet is gek!
wat zou hier staan?
kijk maar niet...
sex sites! (geintje)
delete deze topic!
ect
Pagina: 1